Pieni suuri pulma?

Your-smile

Olen ihan normi tyttö..siis jos näin voi sanoa? :D En käytä mitään päihteitä, käyn töissä ja lukiossa ym. olen ihan normi pituinen ja painoinen..mutta yksi asia vaikuttaa mun itsetuntoon. Mulla on kasvoissa arpi josta en pääse eroon. Se on aika huomattava..Se tuli kauan sitten kolarissa. Minun on vaikeaa tavata tuntemattomia, kun ajattelen että he alkavat heti karttaa minua, vaikka en ole kovin montaa kertaa saanut haukkuja..Kerran itseasiassa. Mutta se riitti siihen, että sain tällaisen henkisen ongelman. Se vaikuttaa jostain syystä etenkin saman ikäisten nuorten kanssakäymis tilanteissa. En ole kuitenkaan mikään nössö, eli siis en todellakaan mene muiden luo "häntä koipien välissä" vaan minusta on vain vaikea katsoa heitä silmiin. Oikeasti, en tarvitse mitään asiattomia kommentteja kiitos. Olen saanut niistä jo tarpeeksi, mutta neuvoja ja muiden ajatuksia.

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusenpallo

      Hei! mulla on vinot hampaat ja rautoja ei aikoinaan laitettu ja en nytkään viitsi niitä alata pitämään.Ennen ajattelin etten viitsi puhua saati hymyillä kun hampaani ei näytä nätiltä mutta enää en ajattele niin.Hampaat on vaan osa persoonaa siis minua,muuten oon oma itseni vikoineni ja hyväksyn itseni ja on ne muutkin hyväksyny ne on jo tottunu mun veikeisiin hampaisiin:D.

    • pottunenä

      Mul on ns.perunanenä.eräs iso poika huuteli aina et-mitä se pottunokka siä taas pottuilee!noh lopulta maksoin sille potut pottuina ja siihen loppu pottuilut mun nenästä.

      • Trollhättan

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÖÄÖÖÄÄ ÖLE N VÄMMÄIN EN EN VCIO IU MENNJ^Ä *YHISTYKSEN OEKEUHIN IGIHIHIIHIHIHI TROLAAN MYÖ:XS HABPO HOTELISSA NIMIMMRTKKILLÖ TMUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYNMUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYN MUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYN MUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYN MUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN


      • kinuskikakku_
        Trollhättan kirjoitti:

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÖÄÖÖÄÄ ÖLE N VÄMMÄIN EN EN VCIO IU MENNJ^Ä *YHISTYKSEN OEKEUHIN IGIHIHIIHIHIHI TROLAAN MYÖ:XS HABPO HOTELISSA NIMIMMRTKKILLÖ TMUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYNMUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYN MUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYN MUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN HEHEHEHEH H EHHEHE JEHEHHEHE HEHEH JJEHEHEHE KAKKA P YLLYYN MUNKI PYLYSÄ ON KAKAAAAKAAA!11!1!!!!1aLLAHU AKBAR EHHEEHEH TROLLAAN HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA RHEHHEHEHEHHEHE EHEHH ESIMERKIKSI MERIVOIMIA EHEHEHEH AINA HAAMULLA SISÄÄN JA SAMETILLE ISTUMAAN

        Moi :D


    • nimimerkitön456

      Ei kannata välittää. Ei se ole sinun vikasi. Saat vain parempia kavereita/ystäviä, kun arpesi karsii huonommat pois.

    • neuvokasta

      On kai niitä olemassa sellasii voiteit tai jotai joilla saa aika hyvin peitettyy arvet. Ootko kokeillu semmosii? Niit varmaan saa ainaki apteekista.

    • eimtnvikaa

      Arvet on ihania, mä väittäisin... Mä rakastan arpia, jotka on tullu jostain muusta ku tahalleen aiheutettuna.
      Mun tutulla on poskessa pitkä arpi(tapaturma), jota ei kyllä huomaa kovin hyvin, mutta ne on söpöjä ne arvet....
      En tiiä millainen arpi sulla on kasvoissa, mutta älä anna sen vaikuttaa elämään. Jos joku kysyy siitä niin kerrot totuuden. Ei arvissa oo mitään vikaa...

    • paskana

      Oon paskana kun ei oo rahaa ja joudun tiskaamaan eikä sossu anna rahaa,voi vit...!Hajoon!Mitä teen,auttakaa,no nyt tuli paskahätäkin kun tätä kirjoitan!Voi vit...!

    • Hei

      Ymmärrän hyvin, että tuollainen asia saattaa hankaloittaa elämää ja latistaa itsetuntoasi. Oletkin saanut hyviä vastauksia heiltä, joilla itselläänkin on jokin "kauneusvirhe". Ikävä kyllä olet saanut myös asiattomia vastauksia, vaikka nimenomaan toivoit vain niitä asiallisia. Se osoittaa kuinka paljon ihmisillä on muitakin pulmia kuin ulkomuotoon liittyviä.

      Luulisin, että arvellesi voi tehdä jotain jollei nyt niin myöhemmin kun olet aikuinen. Arpia voidaan hioa ja tosiaan on monenlaisia peitevoiteita. Mutta tärkeintä on kuitenkin oman itsen hyväksyminen sellaisena kuin on. Se ei todellakaan ole helppoa, mutta sitä voi oppia ajan kanssa. Meillä jokaisella on vammamme ja vikamme, kaikki ei näy ulospäinkään. Sinulla on tuo arpi, joka muistuttaa, että elämä on ihme. Olet hengissä auto-onnettomuuden jälkeen. Olisit voinut menehtyä siihen, mutta selviydyit hengissä. Voisitko katsoa tuota arpea hyväksyvästi ja pitää sitä elämän ja toivon merkkinä itsessäsi? Se tekee sinusta Sinut, ainutlaatuisen ihmisen.

      Lämmöllä,
      Pappi Elisabet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe