ZETOR 4340

T Ässä

Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä härvelistä. Vuosimalli on -96 eli lienee melko viimesiä mitä on myyty?

10

3673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeseitse

itse pidän kyllä setkoista mutta ei niitä voi kaikille suositella.en tunne kyseistä mallia mutta muutokset oli tuolloin vielä aika hitaita.tee se itse miehen ja huolellisen kuskin peli.ja osat on halpoja.

• pekste

Miten niin viimeisiä mitä on myyty. Tota ennen ja ton jälkeen on ollut zetkan kultavuosia. Ja nyt niitä on taas suomen markkinoilla, hyvä että on taas järkeviä traktoreita tarjolla

• T Ässä

Joo näkyy ainakin-99 olevan eikös ollu muutama vuos taukoo tehtaan toim.vaik. takia?

• pekste
        T Ässä kirjoitti:

Joo näkyy ainakin-99 olevan eikös ollu muutama vuos taukoo tehtaan toim.vaik. takia?

tais olla keväällä 2001 kun tehtaalla oli tuotannoton kausi (yksityistämisestä kuulemma johtuva, ei ollut oikein isäntää talossa) mutta se kesti vain muutaman kuukauden. Suomeen ei käytännössä ole tuotu setkoja vuosina 2001, 2002 2003. Nykyisin tehtaan tuotantomäärät on jotain 5000 traktoria vuodessa. Koneviestissä oli tästä hiljattain juttua.

• Pasi
        pekste kirjoitti:

tais olla keväällä 2001 kun tehtaalla oli tuotannoton kausi (yksityistämisestä kuulemma johtuva, ei ollut oikein isäntää talossa) mutta se kesti vain muutaman kuukauden. Suomeen ei käytännössä ole tuotu setkoja vuosina 2001, 2002 2003. Nykyisin tehtaan tuotantomäärät on jotain 5000 traktoria vuodessa. Koneviestissä oli tästä hiljattain juttua.

Uusimmat mallit ja maahantuoja löytyy www.zetra.fi

• Tästäkötästäkötästäkö

Öljynsuodatin on halpa...

• Anonyymi

Zetoreissa on hyvää se että mekaanikka on mekaanista perinteisessä mielessä. Ei ole elektroniikka vikoja. Hehkutulppa? Taitaa olla samassa kaupassa kuin öljynsuodatin?
      Perinteistä tekniikkaa. Hyvä etulukko joka toimii. Vetää hyvin mutta voimaa on mitä 3.5 l tuottaa mutta vaihteisto on hyvä kun löytyy hidas alue joka on oikeasti hidas. Näppärän kokoinen ja ohjaamo on tilava sekä hyvännäköinen koko raktori. Jotku moittii jarruja jotenkin huonoksi. Liekkö helppo korjata ne?

• Anonyymi

Kyllähän Zetor ainakin Valtran veroinen on ja huomattavasti halvempi.

• Anonyymi

Jarruosat on helppo uusi, sitten mennään kymmeniä vuosia ehjillä jarruilla. Jarruremontin voi tietenkin tehdä pihassa, myös talvikuukausina.

Zetoria on varmaan jokaisessa euroopan maassa käytössä ja yhdysvalloissakin niin varaosien saatavuus on hyvä ja uusia tehdään. Norjaan myyty paljon zetoreita, mäkisissä olosuhteissa ja maastossa ketterä ja vääntävä zetor on kuin kotonaan.

• Anonyymi

Laimea vetoinen jotenkin tuo 3.5 l. Onkohan jotain tehtävissä edes hiukan? Paremmat suuttimet? Jos kuitenkin vapaasti hengittävässä pysyttäisiin. Onneksi on hyvin porrastettu vaihteisto niin kaikki liikkuu mutta pikkukuormakin vastaisessa saa jotenkin hengettömyyden tunteen liian helposti läsnäksi. Ei kyllä tule sitä lakuakaan putkesta. Vinkkejä lukisin mieluusti. Öljynsuodatin ja hehkut on tosiaan saman kaupan tuotteita heh ja hyvä niin ei ole tarvetta ollut niille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe