Mitä mieltä olette siitä että sanotaan että noutajat ovat helppoja koiria. Itseäni ärsyttää kun vertaillaan että noutajat ovat aina helppoja. Mielestäni jokainen koira on kuitenkin oma persoona ja eivät noutajat aina ole helppoja vaan helppous riippuu kouluttajastakin. En oikein osannut kirjoittaa tota järkevästi, mutta asiallista keskustelua. Kiitos!
Noutajako helppoja?
4
222
Vastaukset
- Tottelee noutajat
Kyllä noutajien perusluonne (labbis,kultsu) on miellyttämisenhalu ja sitä kautta helppo koulutettavuus. Toiset noutajarodut ovat vaikeampia opettaa tottelevaiseksi. Pentuna nuorena, koirana ovat tietenkin sähläreitä labbikset ja kultsutkin. Minulla kokemusta oman labbiksen ja naapurin kultsun opetuksesta.
- koirakuinkoira
Varmasti kaikki on kiinni koulutuksesta, siitä lähdetään. Mutta kyllä noutajat ovat ainakin "kilttejä". Itselläni ollut ennen pari Corgia ja luonne on ihan erilainen. Ei siinä kyllä Corgit olivat mahtavia, viisaita ym. Hyviä kouluttaa, mutta se vahtimisvietti oli vahva. Nykyiset noutajani ovat ihan toista. Mahtavia metsälenkkikoiria ja kyljenlämmittäjiä ;) Kaipa se on kiinni loppujen lopuksi yksilöstä.
- hilkkaoi
hei meidän rakas ei ole helppo nuorena mutta 2v tai aiemmin kaikki muuttuu eli nuorena noutajat eivät ole helpp
- koiro
Jaa meidän koiro oli kyllä iin ku pennut on ? en ymmärrä kysymystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510