Voisinko minäkin saada tulkinnan tulevaisuuteeni ja mitä kortit muutakin kertovat.
Olen liitossa, jossa ei ole mitään läheisyyttä. Elämme kuin erakkona, jonka vuoksi muutto on mielessä voidakseni saada virikkeitä enemmän elämääni. Myös ihmissuhteet tuottavat päänvaivaa.
Parempi vuosiko tulossa ehkä
2
144
Vastaukset
Rakkauselämäsi on jotenkin toivoa täynnä, juuri lähteä tästä vanhasta kun jotain uutta on mahdollisesti jo nyt näkyvissä, mutta tästä puuttuu itseluottamusa, et vain rohkene koska et ole avoin näille ajatuksillesi, sinun tulee myös tehdä työ tämän eteen missä et ole vielä ihan valmis; mitä suuntaa kohti haluat mennä ja vapautua. Tämä toisi sinulle henkisen levon ja ymmärryksen, ja juuri keveät askeleet eteenpäin. Tiedät että olet keskellä muutosta, on jätettävä monet ajatukset siihen mitä ei enää tarvi, teidän välille on tullut selvyys missä olette keskenänne että on tehtävä uusi pohja ja mies on todella epätasapainossa nyt kun kaikki tuntuu olevan lopussa. Tämä tilanne jatkuu kun tilanne on lukkiutunut lähikuukausina, ei halua nähdä koko totuutta ja estetään itseä nähdä selkeästi, kaikki valinnat eivät ole täysin kohdallaan. Epäilystä ja kaikki tuntuu vain siltä samalta vanhalta missä tallaa. Kuitenkin saan eteen että etsitään mahdollisuuksia pidemmälle suoda tämä hyvä positiivinen muutos. Tämä lopullinen valintatilanne tulee eteen ja sinä muutat. Pari vuotta niin ihmissuhteesi ovat ihan uudella mallillaan, se johtuu siitä että otat askelia eteenpäin elämässä.
- odotusta
Sydämellinen kiitos sagamar7, ehtiessäsi paneutumaan asioihini. Olet aivan oikeassa. Muutosta mietin mutta uskallusta ei ole ollut riittävästi.
Muutto pois on uskomattoman ihana ajatus, sillä tänne tukehtuisin henkisesti ja pian saattaisin sairastua myös fyysisesti ilman muutosta.
Kiitos! Tästä eteenpäin uskoen parempaan huomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140