Lähete sterilointiin

pankkiautomaatti

Osaisiko joku neuvoa, kun haluaisin ottaa steriloinnin, ja olen alle 30v mies. Eli mitä kautta pitää alkaa lähenemään asiassa jotta homma onnistuisi.

Ilmeisesti tarvitsee psykiatrin lausunnon tms. ja netistä löytyy todella vähän aiheeseen liittyen. Kerrotaan vaan mitkä syyt kelpaa, mutta ei miten asia etenee

15

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen...
      • Kyllä tiedän että psykiatrilta saa lausunnon, mutta miten homma etenee....

• Et tee mitään
        pankkiautomaatti kirjoitti:

Kyllä tiedän että psykiatrilta saa lausunnon, mutta miten homma etenee....

Ehkä sinä et tee sillä tiedolla mitään, kun et sinä Suomi24-foorumeiden näpyttelyltä ehtisi lisääntymäänkään. Toisaalta hyvä niin, ei täällä poliisintappajia enempää tarvitakaan.

• Et tee mitään kirjoitti:

Ehkä sinä et tee sillä tiedolla mitään, kun et sinä Suomi24-foorumeiden näpyttelyltä ehtisi lisääntymäänkään. Toisaalta hyvä niin, ei täällä poliisintappajia enempää tarvitakaan.

Kyllä sitä aina välillä käydään naisia painamassa, ja vahinko voi tulla, ja se onkin kallis vahinko

• jorkka3

No ehkä parempi niin ainakin jatkossa poliisit pysyy elossa..

• Juokseva Sperma

Huomatkaa että tämä on VITSI palsta, nauroin niin pal et tuli melkeen pissat housuihin, paras vitsi ikinä et turkulainen PANKKIAUTOMAATTI joka on alaikäinen haluisi sterilointiin

• P K

Mistäs lähtien 30v on ollut täysi-ikäisyyden rajana :)

No ihan törkeen hyvä vitsi silti, kerron tuon joskus mun lapsille

• Pekka H

Lyhyesti:

Jos haluat hoitaa homman kunnallisella puolella niin:

1 Ajan varaus terveyskeskukseen kerrot asian
      2 Saat lähetteen psykiatrille, kerrot asian
      3 Psykiatri kirjoittaa lähetteen sterilointiin
      4 Saat ajan leikkaukseen
      5 Olet leikkauksen jälkeen pari päivää runkkaamatta/panematta
      6 Sitten noin 10 siemensyöksyä ja sitten voitkin panna vapaasti ilman pelko vahingoista

Yksityisellä puolella voit suoraan varata ajan psykiatrille

• aattaa se

Sitasepa se kikkelis solomuun, niin johan aattaa.

• piuhat poikki

Tarviiko siihen nykyään psykiatrin lausunnon? Mun kohdalla aikoinaan pelkkä terveyskeskuskäynti riitti. Kolmen pirpanan jälkeen lääkäri vaan hukkas lähetteen ja sit tuli vielä yks lisää ennenkuin asia meni eteenpäin. Itse operaatiossa oli porukkaa kun kairon basaareissa ja aattelinkin et tv-ryhmä enää puuttuu nii saa kaikki ihailla kun kasseja leikellään. No erohan sitä tuli ja on joutunu ne emännät jotka äideiksi haluaa niin kiertää kaukaa....tai voihan sitä tietysti talkoita järjestää.

• Jos on 3 lasta tai ikää yli 30 ei tartte muita syitä.

Itselläni ei ole kumpaakaan

• pankkiautomaatti.

Köysi kasseihin ja lenkki natsivankkurin vetokoukkuun! Kunnon nykäisy ja kiekaiset kuin aito ämmä mutta penskojen tulosta ei ole enää huolta ;D

• Tuo ei ole ratkaisu, se estää myös yhdynnän ja siemansyöksyn. Sterilointi estää vian siittiöiden tulon

• Raihakristian

Instagramissa steriloitu käyttäjä: kristianraiha_

• Onko tuo Pankkiautomaatti sun oikee nimes

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe