Yritin varata vr-veturista lippuja. Nyt en pääse valitsemaan paikkoja koska tää tabletti ei suostu lataamaan adobe flash playeria. Tulee vaan pahoittelut että ei pysty lataamaan. Tietäiskö täällä joku onko mitään tehtävissä. Eihän se voi olla niin että androidin käyttäjät ei pystyisi valitsemaan paikkalippuja.
Adobe flash playerin lataaminen android-tablettiin
8
152
Vastaukset
Flash playeria ei enää saa turvallisesti Androidiin joten se kannattaa unohtaa.
Tuosta mobiilisovelluksesta saattaisi olla apua.
https://www.vr.fi/cs/vr/fi/vr_mobiiliKommenttien mukaan ei pahemmin ole ( Sillä ei voi tehdä paikkavarauksia)
Kyllä tuossa linkin sivulla ainakin on maininta että voisi varailla paikkoja ja ostaa lippuja, mutta tiedä sitten.
Kokeilemallahan se selviää, itsehän en pahemmin junilla matkustele.musicolios kirjoitti:
Kyllä tuossa linkin sivulla ainakin on maininta että voisi varailla paikkoja ja ostaa lippuja, mutta tiedä sitten.
Kokeilemallahan se selviää, itsehän en pahemmin junilla matkustele.Mutta Google Playn kommenteissa taas mainitaan ettei voi ja ne kertoo totuuden.
kannyman kirjoitti:
Mutta Google Playn kommenteissa taas mainitaan ettei voi ja ne kertoo totuuden.
Niin ja testasin itse ja ei toimi. Paikkaa ei voi siis itse valita vaan voi esittää paikkatoiveen.
kannyman kirjoitti:
Niin ja testasin itse ja ei toimi. Paikkaa ei voi siis itse valita vaan voi esittää paikkatoiveen.
Ok, tuostahan voisi jotkut lähettää palautetta ohjelmistonkehittäjälle.
- Paree käyttis
Käytä parempia käyttiksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629849K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1845584Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615181PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714848- 2122419
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3051903- 901587
- 211585
- 411143