jännittää eka kerta! auttakaa!

tyttö vaan 14-15v.

minulla alkaa olla tuo eka kerta jo tosi lähellä,jännittää niin helvetisti, itse yhdyntä ei jännitä mutta ajatus siintä että olen alasti tuntuu jotenkin epämukavalta olen pitänyt alastomuutta aika henkilökohtaisena joten..:/ pelkään siinä sitä että hän ei pidä näkemästään,olemme molemmat alle 16 vuotiaita ja meillä on ollut säätöä jo jonkin aikaa ja haluan tehdä sen juuri tuon pojan kanssa . tiedän että olen valmis,mutta pelottaa että vaan sähläämme ja siitä ei tulisi mitään tai että sattuisi eikä nautittas ollenkaan,pelkään et hän ajattelee että olen huono tai että mul ei oo hyvää pillua ja että teen kaiken väärin kuten sanoin en tiedä onko pojalla aiempaa kokemusta,minua jännittääää! mitä teen:(? toivon nopeita vastauksia!

2

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöpölölö

Käske.hänet kakalle kanssasi

• hyvää pillua?

Tuossa iässä ei takuulla kannata aloittaa.
      ajatus siintä että olen alasti tuntuu jotenkin epämukavalta olen pitänyt alastomuutta aika henkilökohtaisena joten..:/
      > tuo osoittaa, että et ole vielä henkisesti valmis

pelkään siinä sitä että hän ei pidä näkemästään,
      > pelko on täysin turha, kaikki pojat pitävät alastoman työn näkemisestä ja haluavat kertoa siitä kavereilleen

tiedän että olen valmis,mutta pelottaa että vaan sähläämme ja siitä ei tulisi mitään
      > et ole valmis. Ensimmäinen kerta on aina sähläämistä ja niin sen kuuluukin olla. Usein ensimmäinen kerta ei onnistu.

tai että sattuisi eikä nautittas ollenkaan,
      > varmasti sattuu jos jännität tai pelkäät. Nauttiminen loppuu kovin nuorena jos aloitat jo tuossa iässä.

pelkään et hän ajattelee että olen huono tai että mul ei oo hyvää pillua
      > no ei takuulla ajattele ja korkkaamaton on aina niin huono/hyvä kuin luulee olevansa. Sun ikäisillä kokoemattomilla on kaikilla yhtä huono pillu, se voi olla hyvä vasta sitten kun olet aikuinen.

ja että teen kaiken väärin
      > sellaista se on aina ja kailkilla alussa

kuten sanoin en tiedä onko pojalla aiempaa kokemusta,
      > tuo asia pitää tietenkin keskustella seväksi ennenkuin edes yritätte

minua jännittääää! mitä teen
      > odotat niin kauan, että jännittäminen loppuu ja alastomuus tuntuu luonnolliselta. Siihen menee ehkä muutama vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3360
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1394
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1054
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      955
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe