Tyttöjen ilta osa 2

Halley

Minna ja Karo katsahtivat toisiaan. "Sinä voit olla seuraava" he molemmat sanoivat yhtä aikaa. Kikatimme. "Mä käyn suihkussa nyt" Karo sanoi ja hävisi huoneesta. Jäimme kahden Minnan kanssa. Katselin hänen täyteläisiä rintojaan. Kosketin niitä ja aloitin taas leipomisen. Minna ynisi hiljaa ja huohotti kiihottavasti. Lopulta en enää kestänyt, halusin maistaa tuon isorintaisen tytön mahlaa. Asttelin meidän 69:iin sohvalle. Katsoin kiiltävää vakoa edessäni. Klitoris paistoi sieltä suurena kosteana helmenä. Samassa tunsin Minnan kielen vetävän pitkiä vetoja omassa vaossani. Henkäisin. Nautin vähän aikaa, kunnes päätin palkita Minnan. Nuolaisin hänen mahlaansa vaolta, mutta en koskenutkaan klitorikseen. Nuolin pitkin vedoin. Tunsin kuinka Minna välillä painoi kieltään enemmän, mielihyväntunteesta. Hän painoin lantiotaan naamaani vasten. Härnäsin hänen aukkoaan, kunnes upotin hetkeksi kieleni kuumaan kammioon. Minna ähkäisi. Hän teki samoin. Tunsin lämpimän kielen sykkivässä vaossani. Vedin kieleni pois ja suorastaan imaisin klitoriksen suuhuni. Imin sitä todella rajusti ja Minna ähkyi ja voivotti nautinnon kourissa. "Mä tuun!!" Hän huusi ja näin kuinka hänen lantionsa kaartui orgasmin pauloissa. En antanut armoa. Nuolin ja pyörittelin klitorista suussani. Lopulta tönsin myös kaksi sormeani sisään. Ne liukuivat vaivatta litisevään vakoon. Lutkutin edelleen klitorista, mutta Minna oli lopettanut, koska ei pysynyt enee keskittymään. Hän ynisi ja karjui nautinnosta. Orgasmien sarja sykki hänen vaossaan.
Lopulta lopetin. Käännyin ja suutelin Minnaa. "Missäköhän Karo viipyy?" hän huohotti. "Mennään katsomaan" sanoin. Nousimme sohvalta ja kävelimme suihkulle. Vesi virtasi. Astumme sisään utuiseen suihkuhuoneeseen. Näimme verhon läpi Karon pesemässä itseään. "Shhh" kuiskasin Minnalle ja hiivimme verhon taakse. Repäisimme verhon auki. Karo kirkaisi ja jäi katsomaan meitä. Hymyilimme irstaasti. Hän hymyili takaisin. Minna painoi Karon seinää vasten ja suuteli häntä. Hän puristeli Karon rintoja. Karo rupesi huohottamaan. Kaadoimme hänet suihkun lattialle. "Nyt saat nautintoa.." kuiskasin. En halunnut kummpinkaan vielä käydä itse käsiksi tohon kosteaan vakoon, eikä halunnut Minnakaan. Kuiskuttelimme hetken aikaa ja Karo odotteli lattialla. Sitten otin käsisuihkun. Valelin vettä ylhäältä alas. Minna siirtyi hoitelemaan Karon rintoja. Hän vaivasi niitä hellästi ja Karo ähkyi. Avasin Karon haarat ja valelin jalkovälin vedellä. Painoin suihkua alemmas. Karo ynisi kovaa. Sitten painoin suihkun hieronta asteelee. Suuntasin paineen Karon klitorikselle. "Aaaaahhh!!" Karo huusi ja liikahteli liukkaalla lattialla. Minna istui hänen vatsansda päälle ja piti hänen vartaloaan paikoillaan. "Oih... ei .... joo..." Karo ynisi. Siirsin painetta vielä lähemmäs. "Mä tuuuuuuuun!!!" Karo karjui ja hänen koko vartalonsa jännittyi orgasmin pauloissa. Halusin tuottaa suurta nautintoa, joten vain lisäsin painetta. Karo huusi ja karjui. Minna oli alkanut taas hieroa hänen rintojaan.
Lopulta sammutin suihkun. Karo makasi haarat levällää lattialla velttona. hän oli saanu elämänsä parhaimman orgasmin. Olin kiihottunut ja menin Karon päälle makaamaan, häpyhuulet ja klitorikset toisiaan vasten. Rupesin tekemään pyörivää liikettä, jolloin klitorikset hankautuivat toisiaan vasten. Huohotin ja kiristin tahtia. Karo huusi taas. Minäkin huusin. Minna katsoi vieressä hymyillen. Hän "istui" Karon kasvojen päälle. Karo alkoi nuolemaan Minnan liukasta vakoa. Siinä me kaikki huohotimme karjuimme, orgasmien tullessa suurina aaltoina.
Loputa olimme saaneet itsemme kasaan. Menimme kaikki Karon sänkyyn ja nukahdimme kiinni toisissamme, mielessä seraava kerta...


ARVOSTELUJA!!!!!!

4

6404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaah

      tee vielä kolmonen nää on tosi hyviii!!!!!!!
      on tosi kiihottunu vaik oon nainen

      • Halley

        Lisää tulee, sitten kun ehdin....


      • ...
        Halley kirjoitti:

        Lisää tulee, sitten kun ehdin....

        Karjuuko pikkutytötkin? Ei voi mitään, mutta kuulosti todella huvittavalta.


    • xXx

      ei mitään muuta mutta vaihda tuo karjua-verbi johonkin toiseen. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe