moikka!
tahtoisin hakea keväällä ammattikorkeaan opiskelemaan liiketaloutta, sen vuoksi olisikin mukava tietää millainen tuo hakumenettely on?...millainen pääsykoe on, onko siihen joku kirja joka täytyy lukea vai mitä?....kiitos tiedoista etukäteen....
liiketalous...amk
5
1896
Vastaukset
- Pole
eli olisin myös halukas tietämään mitä / miltä alalta pääsykokeissa kysytään
- Kyllästynyt..
Itse olen tällähetkellä amk:ssa ja opiskelen tradenomiksi.. Toista vuotta vietän siellä ja lähes jokapäivä kun herään niin mietin miksi &%"#¤ opiskelen tätä.. Jos lukee sarjakuva sankari B.Virtasta näkee kuinka kunnon toimistotyöntekijän käy heh heh..
No joo.. Siis pääsykokeissa testattiin ainakin minun aikana matematiikan perustaitoja ja Lisäksi oli luetun ymmärtäminen(äidinkieli) sekä ongelman ratkaisu tehtäviä. Kuulemma viimevuonna oli jonkinlaisia haastatteluja..
Ainii ja lisäksi kysyttiin miksi haluan juuri tradenomiksi.. bllaaa blaa..
Kannattaa miettiä kaksi kertaa haluaako opiskelemaan liiketaloutta (esim. tradenomi) ,vaikka se tuntuukin olevan muotia ei se kaikille sovi.
Ps. Hyvää terapiaa kahden vuoden harharetken jälkeen..- JPJ
Jep yhden edellisee kirjottajaa tästä opiskelusta. Se on hyvä ku tradenomeja koulutetaan kaupan kassalle.
Kannattaa tosissaa harkita kannattako hakea, koska tämä vie kaiken ajan, ja jos ei todella panosta tähän nii TÄSTÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ.
Itse olen menny mentaliteetilla kuhan läpi menee ilman kelan selvityspyyntöjä.
Mut joo tommoset ne kokeet oli suunnillee, ne on tosi helppoja ja lähtöpisteet on tärkeitä, ainakin isoimpii kaupunkeihin. - TIETEITÄ
JPJ kirjoitti:
Jep yhden edellisee kirjottajaa tästä opiskelusta. Se on hyvä ku tradenomeja koulutetaan kaupan kassalle.
Kannattaa tosissaa harkita kannattako hakea, koska tämä vie kaiken ajan, ja jos ei todella panosta tähän nii TÄSTÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ.
Itse olen menny mentaliteetilla kuhan läpi menee ilman kelan selvityspyyntöjä.
Mut joo tommoset ne kokeet oli suunnillee, ne on tosi helppoja ja lähtöpisteet on tärkeitä, ainakin isoimpii kaupunkeihin.kauppakorkeassa tai yliopistossa. Ei kiireitä opiskelun etenemisen suhteen ja saa työn jolla merkitystä ( Ja palkkaa,ekonomit ovat kaikista 3.neksi parhaiten palkattuja)
- Anonyymi
Liiketalouden B kirjain bonus järjestelmä K kaupat tuntematon kortti luku ei lue nimeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017021- 474766
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52158Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811113Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101088Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921023Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783