Miltä näyttää pohjois-Goa tänään? Minkälainen hintataso? Mitä ruokapaikkoja suosittelette candolimeasä? Onko moskiittoja tähän aikaan? Paljonko taxi ottaa kaupungin sisäisistä matkoista ? Minkälainen on lentokenttä missä välilasku Finskillä ? Paljonko jää aikaa?
Pojois Goa
4
174
Vastaukset
- Clareola
Vuosi sitten olevaa tietoa Candolimista.
Ruokapaikkoja on pääkadun varrella vaikka kuinka paljon ja tietysti sivukaduillakin.
Söimme usein ainakin Candolim Deck'issä.
Illan tullen pieniä hyttysiä kyllä ilmaantuu, ostakaa paikallista hyttysvoidetta, joka toimii hyvin eikä maksa paljon. Oliko Odomol tms.
Taksi on tosi halpaa, pitää sopia etukäteen. 200 rupialla pääsee pitkälle. Noin 10 euron hinnalla ajelee pari-kolme tuntia. Tuk.tukit puolet halvempia, mutta ovat käyneet vähiin. Hotellien edestä otetut taksit ovat kalliimpia.
Rahanvaihto vaihtopisteistä pääkadulla, lentokentällä ja hotelleissa huonompi kurssi. Vaihtopisteitä on joka puolella.
Välilasku näyttää olevan Dubaissa. Ainakin aiemmin on koneesta pitänyt poistua kaikki käsimatkatavarat mukana. Tunnin kestää.
Jos ette ole käyneet niin onhan se elämys, mutta kaikki toimii, etenkin liikenne, ei turhia rajoituksia.- Odomos rules
Niin se moskiittokarkote on Odomos, mitä myydään paikallisissa suppareissa ja samoin pistorasiaan asennettavia sähköisiä Mortein karkoitteita yön ajaksi. Kannattaa tuoda Suomeen, koska tehoaa hyvin ja on lähes ilmaista (meille) Intiassa. http://aijaa.com/RwwQTX
- Oikea tietäjä taas..
Vuodessa tilanne muuttuu Intiassakin, joten turha vuoden takaisia juttuja tänne kirjoitella. Ap. kyseli nimen omaan tilannetta tänään. Onko lukihäiriö sinulla?
- Clareola
Oikea tietäjä taas.. kirjoitti:
Vuodessa tilanne muuttuu Intiassakin, joten turha vuoden takaisia juttuja tänne kirjoitella. Ap. kyseli nimen omaan tilannetta tänään. Onko lukihäiriö sinulla?
Toista mieltä Oikean tietäjän taas... kanssa.
Olen käynyt siellä 8 kertaa, eikä kovin suuria muutoksia ole tapahtunut koko aikana.
Sinulle oikea tietäjä:
Miksi et vastaa kysymykseen?? Ja jätät turhia kommentteja, korjaa asiavirheet, jos jotain tietäisit. Kerro mikä minun viestissä on väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529