Dragon Age Inquisition

Kaatuileeko muillakin peli jatkuvasti? Päivitin juuri konetta uusilla osilla joten tuskin on koneessa vika. Pystyn pelaamaan vajaan tunnin putkeen kunnes peli kaatuu muutaman minuutin välein. Onko tähän vielä patchia?

11

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      "Päivitin juuri konetta uusilla osilla joten tuskin on koneessa vika."

      Öö... koneen päivittäminen yleensä tuo mukanaan liudan vikoja (yhteensopivuus, lämpöongelmat, paskat ajurit jne).

      "Pystyn pelaamaan vajaan tunnin putkeen kunnes peli kaatuu muutaman minuutin välein."

      Vaikuttais lämpöongelmalta noin äkkiseltään, mutta en ole varma, ymmärsinkö tuon lauseen oikein.

    • 9+17

      EI kaatuile, mutta aika surkee tekele oli. Karsittu taktiikat pois kokonaan ja attributet poistettu, jos tuo ei vielä riitä niin lisäksi kaikki respawnaa ja millään mitä teet ei ole juuri mitään merkitystä.

    • pelipälliäinen

      Pelaava tyttö??? MAHTAVAA!!! Marry me?

      • Onko pelaava tyttö muka joku harvinaisuus..? :D


      • pelipälliäinen
        tulikirahvi kirjoitti:

        Onko pelaava tyttö muka joku harvinaisuus..? :D

        NO ON! En pystyisi ikinä seurustelemaan tytön kanssa, joka ei pelaa saatika ymmärrä pelaamista. Siksi olen yhä sinkku ja sinkkuna pysyn :(((


      • pelipälliäinen kirjoitti:

        NO ON! En pystyisi ikinä seurustelemaan tytön kanssa, joka ei pelaa saatika ymmärrä pelaamista. Siksi olen yhä sinkku ja sinkkuna pysyn :(((

        Ei ne enää oo niin harvinaisia. Harvemmin vaan tytöt mainostaa itseään pelaajina, käytkö pelimessuilla tms? Siellä niitä on ainakin. Traconissakin oli paljon kauniita neitokaisia.


    • aggag

      Mulla oli sama ongelma, mutta kun tarkisti päivitykset ja sitten korjas asennuksen Originin kautta niin mulla ainakin korjas tällä ongelmat.

      toisaalta jos kyse on ihan kiinni uusista osista niin sitten ei mitään hajua.

    • orionin oliivi

      Konsoleilla pelaaminen on kuuleman mukaan ollut sujuvampaa kuin tietokoneella, eikä kaatumisia lainkaan niin paljon.
      Itse pelaan peliä PS3:lla. Grafiikat ovat täyttä kuraa verrattuna PC:hen ja PS4:een, ja pieniä bugeja esiintyy silloin tällöin (hahmot hypähtelevät välillä puoliksi maan alle tms), mutta eipä niistä ole jaksanut alun jälkeen suuremmin välittää, on sen verran koukuttava peli. :)

      • SpaceDe

        Harmi että olen todella tarkka grafiikoiden suhteen ja inhoan pelata ps3llä. Peli ei oo onneksi enää kaatuillut ja odotan mielenkiinnolla tuleeko mun romanssista Cullenin kanssa mitään.


      • Vuoden peli!

        Tietokoneesta en osaa sanoa, mutta ps3 ja ps4 pelaamisella on kyllä selkeä ero. Kolmosella peli "nykii" ajoittain aika pahastikin. Taitaa olla aika massiivinen peli tuolle vanhemmalle konsolille? Nelosellakin ajoittain vähän nykii, ja joo noita pieniä bugeja on tullut vastaan, mutta eivät onneksi haittaa pelaamista. Kolmosen peliversiosta puuttuu myös jotain pieniä yksityiskohtia, kuten köynökset jossain oviaukossa, yms pientä ja merkityksetöntä.

        Grafiikkaa en ole sen kummemmin pelatessani edes ajatellut. Katsoin kyllä grafiikkavertailusta (pc, xbox one, ps4) videon, mutta en minä ainakaan niissä mitään eroa huomannut. Pääasia on ehdottomasti se, että ylipäätään maisemia ei kierrätetä ihan yhtä törkeästi kun kakkosessa. Alkoi tympiä se samaa käytävää pitkin juokseminen... Nyt maisemien runsas vaihtelu (sekä erittäin laajat pelialueet) on sangen virkistävää!

        Kerran vaiko kaksi on pitänyt 120 tunnin aikana startata pleikkaria uudestaan, kun peli on jäänyt täysin jumiin. Pienistä puutteistaan huolimatta kuitenkin ehdottomasti erinomainen peli!


    • hyvin_toimii

      Parissa viikossa pelasin läpi (savegamen mukaan siihen meni 112 tuntia), eikä peli kaatunut kertaakaan. Tein kaikki tehtävät lukuunottamatta kirjeidenetsimistehtävää, ja muutama yksittäinen shardi jäi etsimättä. PC:llä ja näytönohjaimena gtx780, kaikki asetukset täysillä. Toimii vakaasti ja hyvin, kaatuilematta ja ilman grafiikkavirheitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe