Onko minulle näkyvissä elämänkumppania?

Lovelove67

Hei
Tuli tässä niin yksinäinen olo, että ajattelin rohkaista mieleni ja kysyä, että onko minulle näkyvissä elämänkumppania- miestä,?

Olen eronnut ja vaikka aiemmin olinkin avioliitossa olin aina yksin ja yksinäinen.
En ole käynyt kuin ystävieni kanssa ravintolassa yleensä bändejä katsomassa. Monet luulevat että miehiä riittää, mutta olen todella yksinäinen. Tuttuja kyllä on mutta vain on säväyttänyt, mutta hän ei kai ole sillallailla kiinnostunut minusta, ehkä vain ystävänä, harmaa neitsyt mies.

Olen 48 v. tummahko nainen.


Joten, kaikki apu otetaan vastaan.

Kiitos!

2

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet tullut vaiheeseen elämässäsi jolloin jotenkin kohtaat pelkosi, suhteet ovat antaneet sinulle lähinnä paineita ja ahdinkoa kun sitä oikeantuntuista suhdetta ei ole ollut elämässä, tässä on muutama kk eteenpäin jonkun miehen tarkkailua vähän omissa oloissa kyllä ja vaikka et ole perillä vielä kesällä jolloin on aika muuttaa kurssia vähän kun et ole täysin kypsä toiveissasi jotain miestä kohtaan niin syksyllä saat tämän elämäsi käännekohdan ja vastauksen kysymykseesi liittyen tähän mieheen jota olet jo vähän aikaa katsellut, suhde silloin tähän neitsyn mieheen on käynnissä, jotenkin olet löytänyt hänet eri tasoilla ja kun katson suhteitasi muihin miehiin niin fyysinen suhde muihin jotenkin puuttuu tai siinä on esteitä. Vaikka et ole täysin varma hypätäkö mihinkään vai ei niin tällä neitsyt miehellä on silloin suunnitelma sinuun liittyen. Katson erikseen sinua ja tätä miestä selvittääkseni asiaa. Tämän miehen tunteet sinua kohtaan ovat sen ympärillä jos sinä välität hänestä tarpeeksi, hän on valmis laittamaan jopa jotain peliin mutta kokee sen hyvin vaikeana juuri löytää sinut. Juuri nyt teidän välillä on tämä tyytymättömyyden tunne kun asioita pitäisi oikaista, sinä vain jotenkin odotat vaikka olisit syvältä valmis kohtaamaan tämän miehen. ehkä sinusta tuntuu vaikealta laittaa kaikki peliin naisena, mutta mitä tämä mies suunnittelee sinua kohtaan niin hänen toiveena on ottaa selvää sinusta.
      Kun katson eteenpäin niin jotenkin tämän miehen kanssa olette kietoutuneet näihin pikku pelkoihin ja epäilyksiin, sen sijaan olet tietoinen jostain toisesta miehestä ja mitä haluat ja saan että olet päässyt rakkauselämässäsi monen asian ylitse ja sinulla on mahdollisuudet menestykseen ja tämä neitsyt mies on selvästi jäänyt tämän toisen miehen varjoon. Jotenkin jännä ja rauhallisempi aika rakkaudessa odottaa sinua jolloin romanttiset tunteet sekä yhteydenpito jonkun miehen kanssa tulevat voimakkaasti pinnalle. Tulet kohtaamaan jonkun jälleen, ehkä mahdollisesti joku menneisyydestäsi, jotenkin sinulla on vaihtelevaa koska tulee myös uusi ihastus aika pian tämän jälkeen koska hän ei kuitenkaan ollut se joka vastasi odotuksiasi, nyt menee pääni aika sekaisin koska näen vielä yhden ehdokkaan jonka kanssa sopeudut paremmin yhteen ja järjestätte elämän yhdessä aivan selvästi. Siinä on iloa ja onnea mukana ja mies on hyvin päättäväinen kanssasi ja hänen tunteet tuovat hänet luoksesi. Tosi mies on sinulle vielä tulossa siis jolloin saat tuntea sitä välitöntä rakkautta ja turvallisuutta mitä olet kaivannut elämässäsi.

    • Lovelove67

      Hei
      Paljon on tapahtunut viimekerrasta . Mies johon olin ihastunut, on mennyt naimisiin. Olemme vielä väleissä. Tapasin nuoruuden tuttuni, mutta mies sanoi, että tunnun liian tutulta. Sitten oli paussia, ja sitten kirjoittelin yhden miehen kanssa pitkään, tapasimmekin, mutta hän jotenkin perääntyi lopulta. Nyt olen tutustunut uudelleen nuoruuden tuttuuni, jota en niin hyvin kuitenkaan tuntenut. En tiedä ajatteleeko hän minua vain ystävänään. Pitää minusta kuitenkin paljon. Olen tainnut itse nyt ihastua häneen, mutta peräännyt kun en halua tulla hylätyksi. Voisiko hän olla se oikea mies minulle - hän on rapu horoskoopiltaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe