Ehdotelkaas hyviä kaiuttimia, tulisivat musiikinkuuntelukäyttöön ja olisi hyvä jos kyseisiä kaiuttimia saisi tumman puun värisenä tai mustana. Kiitos jo valmiiksi.
Hylly/jalustakaiuttimet alle 180e
6
146
Vastaukset
- Musiikin kuuntelija
Riippuu miten isoon huoneeseen kaiuttimet tulevat, miten kovaa musiikkia kuuntelet.
Jos kuulut niihin järkeviin ihmisiin ketkä eivät usein huudattele musiikkia järjettömän kovalla niin Denon SC-M39 ovat varsin hyvät kaiuttimet. Bassotoistokin suunnilleen yhtä hyvä kuin 2 kertaa isommissa kaiuttimissa.
"Tyyppi: 2-tiekaiuttimet
Kaiutinelementit: 120 mm midbasso / 25 mm soft dome diskantti
Taajuusvaste: 45 Hz - 40 kHz
MAX teho: 60W (IEC) 120W (PEAK)
Impedanssi: 6 ohms
Mitat: L 145 x K 238 x S 234 mm
Paino: 3,5 kg/kaiutin" - hifinymous
Entä Denon FC-F109? Autostudiolla olisi tarjouksessa nuo ja hintaa 149.90?
Vaikuttaisi järeämmiltä ja hintaa alunperin 200 euroa. - hifinymous
korjaus : SC-F109
- Musiikin kuuntelija
Valinta on sinun. Minulla on kokemusta vain SC-M39 mallista. Tuosta SC-F109 mallista minulla ei ole kokemusta, mutta tuskin on SC-F109 mikään huono valinta.
- Hyviä vaihtoehtoja
Magnat Vector 201
Cerwin Vega VE-5M (tai uudempi malli SL-5M)
JBL Control One Pro
Kaikkia saa mustina, Magnatteja myös Mocca värisenä.
Kaikki testattu ja mainioiksi havaittu. Ovat selkeä-äänisiä, bassoa löytyy yllättävästikin. Toimivat leffoissa, musiikissa sekä peleissäkin.
Hinta/laatusuhde kaikissa kertakaikkiaan mainio. - mmmmmmmmmmmmm
kytettynä chorus 662
tannoy v1
aqoustic
moitor audio bx2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2212138
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2161351Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181168- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859