äkkilähtö 7.1.2014, 2 vkk

äkkinäinen

Mielenkiinnolla odotan, mistä itseni löydän äkkilähtömatkalla.
Lento on Phukettiin, ilmeisesti hotelli voi olla myös Krabilla. Thaimaassa olen ollut viimeeksi 1990-luvun alussa.
Onko kokemuksia äkkilähdöistä viime aikoina?
Uskoakseni hotelli ehtii vaihtua ainakin yhden kerran 2 viikon aikana.

5

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 5 5 5

      Katso matkatoimistojen sivuilta älä täältä

    • mia noi hoitaa

      ei sinne tuituin hotlaan mikään pakko oo jäädä mätimään, maailma on avoin, kaikil tavoin. ja tytöthän majoittaa, jos haluavat

    • äkkinäinen

      Hienoa kun saa heti informaatiota, kiitos "5555" ja "mia noi hoitaa"
      Hahhhaahhaaa! Jatkakaa samaan malliin…en muistanutkaan miten hyvin nämä Suomi24-palstat toimii :-D

      • tohtori määrää

        lopeta ressaaminen, kaikki hoituu, kuten Taimaassa on tapana. Saamasi vastaukset ovat äärimmäisen täsmälleen oikeita.

        Jos tuntuu siltä, että ei meinaa hoitua, kärsit viinan puutteesta, nousuhumalassa soumikäänkkäräänkkä räntäpää katoaa.


    • samaa lomaa

      Äkkilähtö "joku hotelli"-periaatteella ei ole sen kummempaa kuin muukaan matkailu lentäen. Ainoana erona on että et voi olla varma mihin joudut. Krabi ja Phuket, molemmat upeita, mitä väliä?

      Sen tietää että ei ne valkkaa sitä pahinta ludepirttiä tai se kävisi matkatoimiston maineen päälle ja tulisi reklamaatioita. Mielestäni hotellissa tärkeintä on rento respa, hyvä ilmastointi, ok suihku, hyvä sänky. Kaikki muu on bonusta kuten näköalat ja aamiaiset ja ne aamiaiset eivät useinkaan kulje käsi kädessä hotellin hinnan tai tason kanssa.

      Sitäpaitsi lyhyilla (alle 3 viikkoa) lomilla en ole kerennyt juuri koskaan aamupalalle kun on siihen aikaan vielä maha täynnä oksennusta.

      Hotellin vaihdos on vain piristävää mikäli ei ole liikaa tykästynyt edelliseen. Pari kertaa isoissa hotelleissa sesongin aikaan ovat tupanneet minut sviittiin samaan rahaan kun huoneeni on ollut varattu tietystä päivästä eteenpäin.

      Thaikut on kuulema mestareita tekemään ohareita hotelli varauksissa. Eivät maksa takuurahaa, eivät tule, eivät vastaa puhelimeen ja jos vastaavat niin hirmu selittely että "serkun kaiman kissa jäi junan vessan oven väliin ja meillä on nyt suruaika.."

      Siksi siellä missä thaikut itse lomailee, on aina tilaa ja sekaannuksia. Niistä kun ei koskaan tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe