hei! olen tammikuussa lähdössä viikoksi deturin matkalle sharm el sheikhiin. pitkän harkinnan jälkeen päätimme kuitenkin ottaa määrittelemättömän majoituksen sen halpuuden vuoksi (opiskelijoita kun ollaan) ja koska uskomme, että emme tule viettämään hotellissa muutenkaan kovin paljoa aikaa.
Onko kellään kokemuksia määrittelemättömistä majoituksita? millaisia hotellit ovat olleet?
mietin tässä vain, että oliko kuitenkin väärä päätös päätyä määrittelemättömään majoitukseen jos joudummekin pahimmassa tapauksessa johonkin kauheaan läävään... =/
Olisin hyvin kiitollinen vastauksista! :)
Sharm el Sheikh - määrittelemätön majoitus
2
923
Vastaukset
- Olli
Meillä ei ole Deturin määrittelemättömästä kokemusta mutta olimme pari viikkoa sitten Topmatkojen Sharmissa ja me maksettiin 50€ extraa niin saatin sellainen määrittelemätön majoitus joka oli joku esitteessä tai heidän netissä olleista hotelleista, minimissään 3 tähteä. Päädyttiin sitten 4 hotelliin. Joten kannattaa vertailla noita määrittelemättömien ehtoja ja pieniä lisämaksuja. Me ja moni muukin tuon kalliimman määrittelemättömän varanneet oltiin ainakin tosi tyytyväisiä.
- perttu
majotus deturin kautta toimi ainakin mulla ja kaverilla ihan hyvin marraskuun alussa. Hotellin nimi oli AmarSina tai vastaava..ehkä kuus kilsaa keskustasta, mut taksithan on sharmissa halpoja. Hotelli oli siisti ja henkilökunta mukavaa mut tietysti Naama Bayn hotellit oli ainakin ulkoasultaan hienompia. Meille sopi kuitenkin koko matkan hintaan verrattuna (299e)ihan loistavasti. Muutenkin Sharmissa taitaa kaikki hotellit olla aika uusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512