Pokerilla RAHOIKSI

pokerstarapelaaja

Oletko koukussa kenties pokeriin tai muihin nettirahapeleihin?

Olen pitkään suunnitellut systemaattista tapaa, jolla on suurin todennäköisyys voittaa ja tästä paremmaksi ei enään voi laittaa nyt kun erääseen pokeriohjelmaan tuli eräs lisäys. Olen pelannut nyt paremmin kuin koskaan ja pystyn pelaamaan systemaattisesti kassavirran ollessa positiivinen ja parhain minun pelaamisen aikana...
Jos haluat neuvoa, ota yhteyttä minuun niin lähetän sinulle kirjoittamani ohjeet. Ohjetta pitää seurata tarkasti jotta voit voittaa. Lupaan että saat vähintään oman ensitalletuksesi takaisin ilman kassan tyhjentymistä kertaakaan!
Mielestäni Suomalaisten tulee saada tietoon tämä tekniikka joka ei maksa mitään muuta kuin itse pokeriin laittamasi rahat.
Jos et pelaa kuten olen ohjeisiin kirjoittanut, et luultavasti tule voittamaankaan. Minulla on vuosien kokemus kyseiseltä pokerisivustolta, ja nyt on mahdollisuus alkaa tienaamaan suuria summia! Jos laitat esimerkiksi $600 niin takaan että tulet saamaan toisen mokoman $600 bonuksina suhteellisen nopeasti takaisin kunhan vain pelaat systeemillä minkä minä olen kehittänyt, ja se toimii vain ja ainoastaan yhdessä paikassa.
Ole nopea vielä kun systeemi toimii!

Ota yhteyttä [email protected] niin annan lisäinfon jotta pääset tienaamaan.

SUOMEN KÖYHISTÄ RIKKAITA!!!

3

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikkaista köyhiä

Nämä pelit ovat vieneet monen rahat. Pelattu yökausia ja sitten on rahat menneet. Älkää ihmeessä luottako näihin ylisanoihin.
      Jos nyt - muka - joku olisi rikastunut, miksi muille neuvoisi. Täysin sotii kaikkea normaalielmän logiikkaa vastaan. Vai tienaamaan. Höpsistä.

Muuten. Kirjoittajan yleissivistyskin rakoillee, kun ei suomen kielioppikaan ole hallinnassa. Näyte edellisestä: "Mielestäni Suomalaisten tulee saada tietoon tämä tekniikka joka ei maksa mitään muuta kuin itse pokeriin laittamasi rahat. "

Suomalainen keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä. Ja "tekniikka, joka ei maksa". Pillku puuttui korrelaatin vierestä. Vaikeaa - vai!

• "Tienaa nyt itse"

Jos nämä lupaukset olisivat totta, olisi pelifirmat perseellään, eivätkä pelaajat. Kuten tilanne on nyt.
        Eli, ei pakolla näistä voittoja oteta. Millän "kikoilla". Moni on luullut ja menettänyt rahansa. Eli lupaus on palturia ja paksua onkin. Älkää retkahtako!

• Loser

Sanot: "toimii vain ja ainoastaan yhdessä paikassa".

No eihän sitä sitten kannata edes kokeilla?

"Ole nopea vielä kun systeemi toimii!"

Pitää vähän pitemmällä tähtäimellä ajatella. Jos elät 80 vuotiaaksi, niin leipää pitäisi tulla myös sen jälkeen kun "systeemi" ei enää "toimi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      174
      6686
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      105
      3146
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      104
      1865
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      62
      1649
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      18
      1524
    6. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      36
      1354
    7. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1310
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      62
      1210
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      15
      1203
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      1143
    Aihe