Keino voittaa!

pokerikuningas

Oletko koukussa kenties pokeriin tai muihin nettirahapeleihin?

Olen pitkään suunnitellut systemaattista tapaa, jolla on suurin todennäköisyys voittaa ja tästä paremmaksi ei enään voi laittaa nyt kun erääseen pokeriohjelmaan tuli eräs lisäys. Olen pelannut nyt paremmin kuin koskaan ja pystyn pelaamaan systemaattisesti kassavirran ollessa positiivinen ja parhain minun pelaamisen aikana...
Jos haluat neuvoa, ota yhteyttä minuun niin lähetän sinulle kirjoittamani ohjeet. Ohjetta pitää seurata tarkasti jotta voit voittaa. Lupaan että saat vähintään oman ensitalletuksesi takaisin ilman kassan tyhjentymistä kertaakaan!
Mielestäni Suomalaisten tulee saada tietoon tämä tekniikka joka ei maksa mitään muuta kuin itse pokeriin laittamasi rahat.
Jos et pelaa kuten olen ohjeisiin kirjoittanut, et luultavasti tule voittamaankaan. Minulla on vuosien kokemus kyseiseltä pokerisivustolta, ja nyt on mahdollisuus alkaa tienaamaan suuria summia! Jos laitat esimerkiksi $600 niin takaan että tulet saamaan toisen mokoman $600 bonuksina suhteellisen nopeasti takaisin kunhan vain pelaat systeemillä minkä minä olen kehittänyt, ja se toimii vain ja ainoastaan yhdessä paikassa.
Ole nopea vielä kun systeemi toimii!

Ota yhteyttä [email protected] niin annan lisäinfon jotta pääset tienaamaan.

SUOMEN KÖYHISTÄ RIKKAITA!!!

2

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme ohjeet

      Siis miten muka korttipakan tunkeminen pyllynreikään tuplaa pelikassan? Toinen mitä en ymmärtänyt että miksi mun piti sen jälkeen laittaa pata A ja hertta K sinun suuhusi ja huutaa 3 kertaa mumsfilibabba? Voisitko selventää hieman ettei muut sitten ylläty kun ottavat yhteyttä?

    • vaiettätaktiikkaa

      Miks helvetissä et niitä tänne latele ihan yleisesti kaikkien nähtäville?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe