Purjehtijan kuusi vuotta

Sääli perhettä

Voi hyvä narsisti! Kuinka ihmiset voi hehkuttaa tuon miehen puolesta. Lapset erkaantuu täysin normaali elämästä. Törkeää riistää lapsilta lapsuus normaalissa elämässä! Itsekäs öykkäri olet!

7

314

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epänormaaliko

Mikä on normaali elämä?

• kariaalto

Se on jokaisen päätettävissä, mutta normaali lapsuus ei ole istua muutaman neliön laatikossa koko lapsuutta, täysin erillään kavereista ja muusta mikä kuuluu olennaisesti lapsuuteen. Ja lapsi ei voi edes päättää onko kavereiden kanssa vai monta vuotta purkissa

• Extruder

Höpö juttuja taas kirjoittelevat nämä yhteiskuntakaavan orjat. Perusnormit kunniaan!!! Mölinä kuuluu jatkuvasti. Perusarki/normielämä on tylsää ja siksi perseestä. Hienoa, että joku uskaltaa tehdä jotakin erilaista, eikä mene määkien muiden lampaiden seassa tyhjä katse silmissään kohti taas uutta arkista päivää..

• MattiSnoopy

Joo, olen samaa mieltä. Yksinpurjehtijalla ei voi olla lapset mukana. snoopy.fi
      Viides kirja tulee jouluksi.

• MattiSnoopy

Olen samaa mieltä. Viides kirja tulee jouluksi.

• lapsetmukanamatkalla

Miksi lapset eivät voisi olla mukana purjehduksella? Olihan Prusakin perhekin purjehtimassa maailman ympäri ja lapset olivat matkassa. Opetus vaan pitää itse järjestää, että lapset voivat käydä koulua kotiopetuksessa.
      Meidänkin perhe on ollut omatoimimatkoilla ja lasten opetus on ollut järjestettynä kotiopetuksena, ei ole mahdoton järjestää.

• jyjy

tee lastensuojeluilmoitus kirkkonummen kuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe