Purjehtijan kuusi vuotta

Sääli perhettä

Voi hyvä narsisti! Kuinka ihmiset voi hehkuttaa tuon miehen puolesta. Lapset erkaantuu täysin normaali elämästä. Törkeää riistää lapsilta lapsuus normaalissa elämässä! Itsekäs öykkäri olet!

7

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epänormaaliko

Mikä on normaali elämä?

• kariaalto

Se on jokaisen päätettävissä, mutta normaali lapsuus ei ole istua muutaman neliön laatikossa koko lapsuutta, täysin erillään kavereista ja muusta mikä kuuluu olennaisesti lapsuuteen. Ja lapsi ei voi edes päättää onko kavereiden kanssa vai monta vuotta purkissa

• Extruder

Höpö juttuja taas kirjoittelevat nämä yhteiskuntakaavan orjat. Perusnormit kunniaan!!! Mölinä kuuluu jatkuvasti. Perusarki/normielämä on tylsää ja siksi perseestä. Hienoa, että joku uskaltaa tehdä jotakin erilaista, eikä mene määkien muiden lampaiden seassa tyhjä katse silmissään kohti taas uutta arkista päivää..

• MattiSnoopy

Joo, olen samaa mieltä. Yksinpurjehtijalla ei voi olla lapset mukana. snoopy.fi
      Viides kirja tulee jouluksi.

• MattiSnoopy

Olen samaa mieltä. Viides kirja tulee jouluksi.

• lapsetmukanamatkalla

Miksi lapset eivät voisi olla mukana purjehduksella? Olihan Prusakin perhekin purjehtimassa maailman ympäri ja lapset olivat matkassa. Opetus vaan pitää itse järjestää, että lapset voivat käydä koulua kotiopetuksessa.
      Meidänkin perhe on ollut omatoimimatkoilla ja lasten opetus on ollut järjestettynä kotiopetuksena, ei ole mahdoton järjestää.

• jyjy

tee lastensuojeluilmoitus kirkkonummen kuntaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe