Voi hyvä narsisti! Kuinka ihmiset voi hehkuttaa tuon miehen puolesta. Lapset erkaantuu täysin normaali elämästä. Törkeää riistää lapsilta lapsuus normaalissa elämässä! Itsekäs öykkäri olet!
Purjehtijan kuusi vuotta
7
279
Vastaukset
- Epänormaaliko
Mikä on normaali elämä?
- kariaalto
Se on jokaisen päätettävissä, mutta normaali lapsuus ei ole istua muutaman neliön laatikossa koko lapsuutta, täysin erillään kavereista ja muusta mikä kuuluu olennaisesti lapsuuteen. Ja lapsi ei voi edes päättää onko kavereiden kanssa vai monta vuotta purkissa
- Extruder
Höpö juttuja taas kirjoittelevat nämä yhteiskuntakaavan orjat. Perusnormit kunniaan!!! Mölinä kuuluu jatkuvasti. Perusarki/normielämä on tylsää ja siksi perseestä. Hienoa, että joku uskaltaa tehdä jotakin erilaista, eikä mene määkien muiden lampaiden seassa tyhjä katse silmissään kohti taas uutta arkista päivää..
- MattiSnoopy
Joo, olen samaa mieltä. Yksinpurjehtijalla ei voi olla lapset mukana. snoopy.fi
Viides kirja tulee jouluksi. - MattiSnoopy
Olen samaa mieltä. Viides kirja tulee jouluksi.
- lapsetmukanamatkalla
Miksi lapset eivät voisi olla mukana purjehduksella? Olihan Prusakin perhekin purjehtimassa maailman ympäri ja lapset olivat matkassa. Opetus vaan pitää itse järjestää, että lapset voivat käydä koulua kotiopetuksessa.
Meidänkin perhe on ollut omatoimimatkoilla ja lasten opetus on ollut järjestettynä kotiopetuksena, ei ole mahdoton järjestää. - jyjy
tee lastensuojeluilmoitus kirkkonummen kuntaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577