Voi hyvä narsisti! Kuinka ihmiset voi hehkuttaa tuon miehen puolesta. Lapset erkaantuu täysin normaali elämästä. Törkeää riistää lapsilta lapsuus normaalissa elämässä! Itsekäs öykkäri olet!
Purjehtijan kuusi vuotta
7
174
Vastaukset
- Epänormaaliko
Mikä on normaali elämä?
- kariaalto
Se on jokaisen päätettävissä, mutta normaali lapsuus ei ole istua muutaman neliön laatikossa koko lapsuutta, täysin erillään kavereista ja muusta mikä kuuluu olennaisesti lapsuuteen. Ja lapsi ei voi edes päättää onko kavereiden kanssa vai monta vuotta purkissa
- Extruder
Höpö juttuja taas kirjoittelevat nämä yhteiskuntakaavan orjat. Perusnormit kunniaan!!! Mölinä kuuluu jatkuvasti. Perusarki/normielämä on tylsää ja siksi perseestä. Hienoa, että joku uskaltaa tehdä jotakin erilaista, eikä mene määkien muiden lampaiden seassa tyhjä katse silmissään kohti taas uutta arkista päivää..
- MattiSnoopy
Joo, olen samaa mieltä. Yksinpurjehtijalla ei voi olla lapset mukana. snoopy.fi
Viides kirja tulee jouluksi. - MattiSnoopy
Olen samaa mieltä. Viides kirja tulee jouluksi.
- lapsetmukanamatkalla
Miksi lapset eivät voisi olla mukana purjehduksella? Olihan Prusakin perhekin purjehtimassa maailman ympäri ja lapset olivat matkassa. Opetus vaan pitää itse järjestää, että lapset voivat käydä koulua kotiopetuksessa.
Meidänkin perhe on ollut omatoimimatkoilla ja lasten opetus on ollut järjestettynä kotiopetuksena, ei ole mahdoton järjestää. - jyjy
tee lastensuojeluilmoitus kirkkonummen kuntaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954