Voi hyvä narsisti! Kuinka ihmiset voi hehkuttaa tuon miehen puolesta. Lapset erkaantuu täysin normaali elämästä. Törkeää riistää lapsilta lapsuus normaalissa elämässä! Itsekäs öykkäri olet!
Purjehtijan kuusi vuotta
7
231
Vastaukset
- Epänormaaliko
Mikä on normaali elämä?
- kariaalto
Se on jokaisen päätettävissä, mutta normaali lapsuus ei ole istua muutaman neliön laatikossa koko lapsuutta, täysin erillään kavereista ja muusta mikä kuuluu olennaisesti lapsuuteen. Ja lapsi ei voi edes päättää onko kavereiden kanssa vai monta vuotta purkissa
- Extruder
Höpö juttuja taas kirjoittelevat nämä yhteiskuntakaavan orjat. Perusnormit kunniaan!!! Mölinä kuuluu jatkuvasti. Perusarki/normielämä on tylsää ja siksi perseestä. Hienoa, että joku uskaltaa tehdä jotakin erilaista, eikä mene määkien muiden lampaiden seassa tyhjä katse silmissään kohti taas uutta arkista päivää..
- MattiSnoopy
Joo, olen samaa mieltä. Yksinpurjehtijalla ei voi olla lapset mukana. snoopy.fi
Viides kirja tulee jouluksi. - MattiSnoopy
Olen samaa mieltä. Viides kirja tulee jouluksi.
- lapsetmukanamatkalla
Miksi lapset eivät voisi olla mukana purjehduksella? Olihan Prusakin perhekin purjehtimassa maailman ympäri ja lapset olivat matkassa. Opetus vaan pitää itse järjestää, että lapset voivat käydä koulua kotiopetuksessa.
Meidänkin perhe on ollut omatoimimatkoilla ja lasten opetus on ollut järjestettynä kotiopetuksena, ei ole mahdoton järjestää. - jyjy
tee lastensuojeluilmoitus kirkkonummen kuntaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847