onko sama..

laite...

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/-lenovo-miix2-8-tablet-7231384?nosto=frontpage-nosto-7 ja http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/tabletit/LE59402118/lenovo-miix2-8-tablet-hopea

Anttilassa mukamas ale ja satsun hinta ero gigantin laitteeseen, no haempa gigantisa vaikka onhan se tyhmää maksaa sinnekin.

11

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sama.

    • Hyvät specsit

      Expertin kanta-asiakas päivillä joku aika sitte oli 129€. En vaan ehtiny hakea, nyt vähä harmittaa...

    • Kylläpä osaa hinnat heitellä, itse ostin verkkiksestä 169€ hintaan, Gigantissakin näköjään sama hinta.

      • Tyttärelle tabsua

        Verkkokaupasta taisi nyt olla jo loppu. Tietääkö joku vastaava Windowsilla samassa hintaluokassa?


      • Tyttärelle tabsua kirjoitti:

        Verkkokaupasta taisi nyt olla jo loppu. Tietääkö joku vastaava Windowsilla samassa hintaluokassa?

        Yli 25 kpl. näyttää olevan ja myös sama lukumäärä on myös tarjouksessa kotelon kanssa 179€ hintaan.
        Senhän voi noutona tilata ja ei tule postikuluja.


      • Tyttärelle tabsua
        musicolios kirjoitti:

        Yli 25 kpl. näyttää olevan ja myös sama lukumäärä on myös tarjouksessa kotelon kanssa 179€ hintaan.
        Senhän voi noutona tilata ja ei tule postikuluja.

        No niinpäs olikin. Jotenki google haun kautta menin niin näytti että loppunut, mutta valitsi valikosta uudelleen niin olihan niitä. Olisi kyllä kiva päästä kokeilemaan tuota ihan livenä. Pitää katsoa jos jossain paikallisessa liikkeessä olisi näytillä.


      • Tyttärelle tabsua kirjoitti:

        No niinpäs olikin. Jotenki google haun kautta menin niin näytti että loppunut, mutta valitsi valikosta uudelleen niin olihan niitä. Olisi kyllä kiva päästä kokeilemaan tuota ihan livenä. Pitää katsoa jos jossain paikallisessa liikkeessä olisi näytillä.

        On se ainakin Verkkiksessä testattavana.
        Pienihän tämä on mutta kulkee näppärästi mukana, onhan tästä suurempikin malli nimelllä Lenovo miix3.


      • Tyttärelle tabsua
        musicolios kirjoitti:

        On se ainakin Verkkiksessä testattavana.
        Pienihän tämä on mutta kulkee näppärästi mukana, onhan tästä suurempikin malli nimelllä Lenovo miix3.

        Kyllä tuo 8" olisi juuri sopiva. Tuo Expert taitaa olla lähin täällä mikä tuota on mainostanut. Paikallinen gigantti ei Windows tabletteja ymmärtääkseni myy.

        Miten akku kestää? Toimiiko kuinka sujuvasti?


      • Tyttärelle tabsua kirjoitti:

        Kyllä tuo 8" olisi juuri sopiva. Tuo Expert taitaa olla lähin täällä mikä tuota on mainostanut. Paikallinen gigantti ei Windows tabletteja ymmärtääkseni myy.

        Miten akku kestää? Toimiiko kuinka sujuvasti?

        Akku kestää yllättävän hyvin jos laittaa asetuksista parhaan akkutehon, en nyt tarkkaa aikaa osaa sanoa mutta pitkään, riippuu tietysti ihan siitä mitä laitteella tekee.
        Ohjelmat ja itse windows toimii todella nopeasti ja sujuvasti, en kyllä parempaa voisi tähän hintaan edes kuvitella, tahmailua en ole huomannut.
        Pelaaminenhan nyt ei ihan sujuvasti onnistu ainakaan kuin kevyimmillä peleillä pudottamalla grafiikat pienimmälle asetuksille, ainakaan steamin peleissä.

        Itse laitteen käyttö on tietenkin hankalaa aluksi pienen kokonsa takia mutta saahan tähän vaikka bluetooth näppäimistön ja hiiren, usb adapterilla myös usb laitteet toimii jotka helpottaa käyttöä.
        Ulkoiseen näyttöön kytkeminen ei onnistu ihan niin vain koska ei ole erillistä hdmi porttia, erillisellä adapterilla on kuitenkin mahdollista ilmeisesti kytkeä monitoriin.

        Kysessähän on täysin aito windows 8.1 joten kaikki tietokoneohjelmat on mahdollista asentaa, tallennustila vaan käy äkkiä pieneksi vaikkakin on 64 gigan malli, muistikortilla saa kuitenkin lisää tilaa.


      • Tyttärelle tabsua
        musicolios kirjoitti:

        Akku kestää yllättävän hyvin jos laittaa asetuksista parhaan akkutehon, en nyt tarkkaa aikaa osaa sanoa mutta pitkään, riippuu tietysti ihan siitä mitä laitteella tekee.
        Ohjelmat ja itse windows toimii todella nopeasti ja sujuvasti, en kyllä parempaa voisi tähän hintaan edes kuvitella, tahmailua en ole huomannut.
        Pelaaminenhan nyt ei ihan sujuvasti onnistu ainakaan kuin kevyimmillä peleillä pudottamalla grafiikat pienimmälle asetuksille, ainakaan steamin peleissä.

        Itse laitteen käyttö on tietenkin hankalaa aluksi pienen kokonsa takia mutta saahan tähän vaikka bluetooth näppäimistön ja hiiren, usb adapterilla myös usb laitteet toimii jotka helpottaa käyttöä.
        Ulkoiseen näyttöön kytkeminen ei onnistu ihan niin vain koska ei ole erillistä hdmi porttia, erillisellä adapterilla on kuitenkin mahdollista ilmeisesti kytkeä monitoriin.

        Kysessähän on täysin aito windows 8.1 joten kaikki tietokoneohjelmat on mahdollista asentaa, tallennustila vaan käy äkkiä pieneksi vaikkakin on 64 gigan malli, muistikortilla saa kuitenkin lisää tilaa.

        Kiitos näistä tiedoista. Kuulostaa todella paljon hyvältä hintaisekseen.


    • anattilanväiski

      Jos haluat tietää Suomen kalliimman hinnan mistä tahansa tuotteesta tutustu valikoimiimme sillä näin on ollut ja tulee aina olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2651
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1735
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      79
      1563
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1259
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1202
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      88
      1053
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      113
      1021
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe