1,4 d4d on tuhnu. Tuleekohan mainio 1,6 ? Siinä on hyvin käyttöominaisuuksia kun ajelin versolla. Ja keveämmässä korissa olisi jo todella riittävän pontevaa menoa.
Kulutus olis varmaankin hyvin tasaista pikkuista kun koppavliikkuisi kokoajan kuin tyhjäkäynnillä.
Tuo 1,4 on uninen luonteeltaan .
Yarikseen pontevampaa dieseliä?
3
136
Vastaukset
- Tipi655
En tiedä puhutko 1. Vai 2. Sukupolven vai uudemmasta, mutta minun kokemus vm2011 diesel mallista on kyllä toinen. Kevyt auto kiihtyy ja vääntää tosi hyvin vaikka pintakaasulla. Käy ajamassa 1.0 koneisella niin tuntuu kuin olisit raketin kyydissä diesel Yariksella.
- tojomies
Kyllä 1.4 riittää mulla oli 2009 vuos mallia oleva varis .Yllätyin miten hyvin se kiihtyi, pitää painaa vaan reilusti lastaa alas. Paremmihan se kiihtyy kuin 1.33 bensa kone Nyt on bensa 1.33 varis comfort multidrive S. ja on sport nappi sen kun painaa päälle ompa hyvä ohitella. Biiseli oli kylmä talavella .mutta sitä vartenhan vaatteita. 32 astetta oli pakkasta ja auto ulkona yön yli ,lähti käyntiin kuin palmun alta.
- yarisverso03
osta sellainen ns:tehoboxi. rupeaa kiihtymään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428