Mieslaulaja, kuulostaa 60/70-lukulaiselta soundilta. Ehkä eurooppalaista alkuperää (?)
"Rain, rain, since you went away...
Rain, rain, lala lala lala...
oh rain rain... lalalalala..."
Paljoa muuta ei hoetakaan, kuin noita.
Tarttuva kertosäe.
Kiitoksia tietäjille.
Mikä vanha kappale??"Rain"?
8
2888
Vastaukset
- Robert75
Tarkoittaisitkohan Beatlesin laulua Rain? Ei siinä kyllä ihan noin taideta sanoa. Saattaa olla joku muukin.
- m33Hki
sori ei varmasti ole Beatles! Äänestä tuntisi varmasti, jos olisi.
Ja muutenkaan biisi ei ole Beatlesmainen. - dgdsgds
m33Hki kirjoitti:
sori ei varmasti ole Beatles! Äänestä tuntisi varmasti, jos olisi.
Ja muutenkaan biisi ei ole Beatlesmainen.
- GTO
Biisi kuulostaa vahvasti The Bachelors -nimisen yhtyeen tekosilta. Ko. ryhmän biisit ovat aika herkkiä ja melankolisia.
- eleanor
oon kuullu biisin ja tykkään siitä tosi paljon, mutta esittäjää en oo koskaan saanu selville..
kai ny joku tietää kuka sen laulaa. ja beatles se ei tosiaankaan ole!!! - Käppänä-Ukko
kappale: Rain, rain, rain.
Kai Hyttinen lauloi sen suomeksi nimellä - Vie vain.
Suom. versio on 70-luvun alukupuolelta. - Anonyymi
Joskus muutava vuosi ennen milleniumia. Kuulin jollain vähemmän arvostetulla "hittikokoelmalla". Sade siinä taustalla kuului. Help!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805