Niin tossa pari påivää ennen joulua tytär halusi omaa autoa ja sitten ruvettiin katselemaan käytettyä golffia hintahaitari oli 2500-3000e.
Nettiautosta sitten katseltiin ja bongattiin tämä yksilö Lahtelasesta autoliikkeestä nimeltään Karhulan Auto ja Rengas (venäläisten liike),no koeajattiin auto ja vaikutti hyvältä hintaansa nähden oli juuri rempi vaihdettu ym. ja ajettu 200000tkm,tyttö ajeli sillä pari päivää noin 400km ja sitten jouluaattona hautausmaalle mennessä rupesi öljyvalovilkkumaan ja ajettiin noin 300-400m ,että saatiin parkkiin,itse tulin toisella autolla perässä ja mulla oli jäänyt konttiin litra Wv lonf life öljyä joka kaadoin autoon, valo sammui ja päästiin kotipihaan noin 4km.
Ajettiin auto talliin ja huomasin miten öljyt oli tullut pihalle jostain lohkon vasemmalta puolelta alhaalta.
Eilen sitten avustuksella otettiin irti huohottajan letku ja boksi meni monta tuntia kun vieras homma ja putsattiin....tuli paljon sellasta harmaan ruskeeta mömmöä.
Ilmeisesti vikana ,että huohotin putki mennyt tukkoon ja kondensaatio vettä tullut ja se päässyt jäätymään?
huono joululahja golf 1,4 vm.2000
9
343
Vastaukset
- äkkiä myyt veke
eiköhän siinä ole kansipahvi paskana...menee öljyt ja jäähdytinvedet sekasin, kun kansi on vielä kiero ..... koneremppa edessä tai sitten teet samanlailla kun edellinen että vie sen kiertoon seuraavaan liikkeeseen....se on harmi ettei osaa kattoo öljykorkkia että onko se harmaana. Se kertoo heti että paska mikä paska !
- (‿ˠ‿)(‿ˠ‿)(‿ˠ‿)
Hienoa että ostit EUROOPPALAISEN laatutuotteen. Jää rahat yhteisen eurooppalaisen kotimme rakentamiseen. Toimivuudesta viis.........
- vw 1.6
Näissä Vw 1,4 koneissa on juuri tuota huohotinputken jäätymistä, on hyvin yleinen vika, tiivistyy kondenssivettä ja se jäätyy. Olikohan jossain moottorityypissä lämmitysvastus huohotinputkessa. Voihan sitäkokeilla pitämällä tuon huohottimen puhtaana, niin selviää onko muuta vikaa.
- jusku lahdesta
putsattu ja huomenna koeajolle
- skulaa vielä
Minun vastaava auto on sama ja vuosimalli sama, ostettu Treen Laakkoselta. Yksi päivä töiden jälkeen talvella oli öljyt tullut pihalle, auto meni Laakkoselle korjaukseen, lisättiin huohottimen lämmitys. Tappelin asian pitkään Laakkosen kanssa, lopulta Laakkonen maksoi korjauksen, mutta ystäväni 50-vuotispäiville en päässyt.
Oli kyllä aika fiasko homma, jos Suomeen tulevaan autoon ei sellaisia laiteta, vika kuulemma tulee helpointen silloin, kun ajetaan paljon lyhkäsiä matkoja.
En ole vienyt autoa vuosiin Laakkoselle korjattavaksi, moni varmaan tietää syyn.- Eisulloo TSI:tä
Se pitäs enste ihan aikuistenoikeesti omista se auto
- nyt tallissa
Voisitko kirjoittaa suomea, mikä helvetin Tsi?, en ole auton omistaja mutta olen haltija
Maskisuoja on paras huohottimen jäätymisen ehkäisijä.Samaten kävi mulle,mutta nyt on ajettu 8 vuotta ilman ongelmia.Tein myös pohjalevyn,että ei tule kylmälimaa.Onko huohotinlämmitys kokoajan päällä,niin silloi sen käyttöikä on vuosi.Minulla on katkaisin ja käytän vain kovilla pakkasilla.
- nyt tallissa
Autollani ei enää ajeta talvella, vain huhtikuun ja lokakuun välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau373921Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433130Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343036Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4692717Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1871986Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281498- 381385
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212