Olen yrittänyt kysellä maahantuojan myynnistä Mokan valmistusmaata. Ovat olleet kovin tietämättömiä asiasta! Omasta mielestäni minulla asiakkaana on oikeus tietää "made in" - maa.
Mokan valmistusmaa?
22
407
Vastaukset
- lepo
Saattaa olla Korea.
- Kumpiko?
Onko Pohjois- Korea?
- Lisääää
Etelä-Korea !
- Made in Spain
Opelin katumaasturi Mokka myy maailmalla niin hyvin, että Opelin emo GM aikoo siirtää ison osan sen tuotannosta Etelä-Koreasta Espanjaan. Tämä uutisoitiin 2013 - nyt suurin osa eurooppaan myytävistä Mokista tulee Espanjasta samalta tehtaalta kuin Zafira ja Meriva. Mistä meille tulee - veikkasin Espanjaa samassa kuormassa kuin Merivat ja Zafirat.
Jos auto tulee EU alueen ulkopuolelta se on merkittävä auton tietoihin, muuten riittää Made in EU. - Näin on sanottu
Ei tule kuin Etelä-Koreasta, näin minulle on sanottu kahdessa Opel liikkeessä. Saan tammikuussa uuden Mokkan, katsotaan sitten onko näin. Kummassakin liikkeessä sanottiin, että kaikki Suomeen tulevat Mokkat tulevat Etelä-Koreasta.
- huokauus
Voi olla laadun suhteen huomattavasti parempi kuin espanjalainen
- U t å
Puhutko nyt samasta autosta eli Opel Mokasta. Onko tuo Mokkan sitten eri malli?
- valmistusmaa
Mokia tulee paljon Etelä- Koreasta.
- Nesi
Tuletko sinäkin mokinesi sieltä ?
- Espanja on hyvä
Olet oikeassa, tätä uutista tarkoitin. Euroopan Mokan valmistus siirtyy kokonaisuudessaa Espanjaan. Ainakin Meriva on ollut tähän asti laadultaa selvästi esim Astraa parempi....miksi ei sitten Mokkakin.
- Drive1
Espanja on hyvä kirjoitti:
Olet oikeassa, tätä uutista tarkoitin. Euroopan Mokan valmistus siirtyy kokonaisuudessaa Espanjaan. Ainakin Meriva on ollut tähän asti laadultaa selvästi esim Astraa parempi....miksi ei sitten Mokkakin.
Itselläni Etelä-Koreassa tehty Mokka en ole huomannut siinä mitään ns:Laadullista ongelmaa mutta kyllä varmasti ne Espaniassakin osaavat saman homman .
- Retu.
Mitäpä maahantuojia oli myynnissä?
- Retu.
Mitäpä maahantuojia oli myynnissä?
- miksiostaa
Olen yrittänyt kysellä maahantuojan myynnistä Mokan valmistusmaata. Ovat olleet kovin tietämättömiä asiasta! Omasta mielestäni minulla asiakkaana on oikeus tietää "made in" - maa.
Oletko joku erikoishenkilö,kun sun pitäs tietää missä maassa mokka on tehty,
ja missä moka tullut.
Parempi välttää yleensä maahantuojaa minkä nimi on:
GENERAL MOTORS FINLAND OY
Ei VOLVOJEN omistajatkaan kaikki tiedä että osat ovat skodan osia,- ritari ässä
Lainaus: "Ei VOLVOJEN omistajatkaan kaikki tiedä että osat ovat skodan osia"
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan. - mall
ritari ässä kirjoitti:
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan.Lainaus: "Ei VOLVOJEN omistajatkaan kaikki tiedä että osat ovat skodan osia"
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan.
Kyllä mä ainakin tiedä 100% varmasti että volvo kasataan Gentin tehtaalla
SKODAN OSISTA
eli 30-40-50-60 mallit - wetsi
mall kirjoitti:
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan.
Kyllä mä ainakin tiedä 100% varmasti että volvo kasataan Gentin tehtaalla
SKODAN OSISTA
eli 30-40-50-60 mallitsinä tietä kuka muu ee ole kulutkaan - satuako jutu?
- Näin se on
Itselläni on tänä vuonna rekisteröity Mokka pihalla ja se on tehty Etelä-Koreassa ja näin uskon muidenkin Mokkien olevan Suomessa. Näin on kerrottu minulle monessa Opel liikkeessä kun kysyin asiaa tarjousta ottaessani.
- ZAZ-xxx
Autoja valmistetaan robotisoiduilla tuotantolinjoilla. On ihan sama vaikka tehdas toimisi Antarktiksella. Laatuun vaikuttavat aivan muut seikat kuin valmistuspaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812586- 1892118
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771976Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1231785- 1651750
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311665Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791275Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721257Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711225Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801181