Olen yrittänyt kysellä maahantuojan myynnistä Mokan valmistusmaata. Ovat olleet kovin tietämättömiä asiasta! Omasta mielestäni minulla asiakkaana on oikeus tietää "made in" - maa.
Mokan valmistusmaa?
22
356
Vastaukset
- lepo
Saattaa olla Korea.
- Kumpiko?
Onko Pohjois- Korea?
- Lisääää
Etelä-Korea !
- Made in Spain
Opelin katumaasturi Mokka myy maailmalla niin hyvin, että Opelin emo GM aikoo siirtää ison osan sen tuotannosta Etelä-Koreasta Espanjaan. Tämä uutisoitiin 2013 - nyt suurin osa eurooppaan myytävistä Mokista tulee Espanjasta samalta tehtaalta kuin Zafira ja Meriva. Mistä meille tulee - veikkasin Espanjaa samassa kuormassa kuin Merivat ja Zafirat.
Jos auto tulee EU alueen ulkopuolelta se on merkittävä auton tietoihin, muuten riittää Made in EU. - Näin on sanottu
Ei tule kuin Etelä-Koreasta, näin minulle on sanottu kahdessa Opel liikkeessä. Saan tammikuussa uuden Mokkan, katsotaan sitten onko näin. Kummassakin liikkeessä sanottiin, että kaikki Suomeen tulevat Mokkat tulevat Etelä-Koreasta.
- huokauus
Voi olla laadun suhteen huomattavasti parempi kuin espanjalainen
- U t å
Puhutko nyt samasta autosta eli Opel Mokasta. Onko tuo Mokkan sitten eri malli?
- valmistusmaa
Mokia tulee paljon Etelä- Koreasta.
- Nesi
Tuletko sinäkin mokinesi sieltä ?
- Espanja on hyvä
Olet oikeassa, tätä uutista tarkoitin. Euroopan Mokan valmistus siirtyy kokonaisuudessaa Espanjaan. Ainakin Meriva on ollut tähän asti laadultaa selvästi esim Astraa parempi....miksi ei sitten Mokkakin.
- Drive1
Espanja on hyvä kirjoitti:
Olet oikeassa, tätä uutista tarkoitin. Euroopan Mokan valmistus siirtyy kokonaisuudessaa Espanjaan. Ainakin Meriva on ollut tähän asti laadultaa selvästi esim Astraa parempi....miksi ei sitten Mokkakin.
Itselläni Etelä-Koreassa tehty Mokka en ole huomannut siinä mitään ns:Laadullista ongelmaa mutta kyllä varmasti ne Espaniassakin osaavat saman homman .
- Retu.
Mitäpä maahantuojia oli myynnissä?
- Retu.
Mitäpä maahantuojia oli myynnissä?
- miksiostaa
Olen yrittänyt kysellä maahantuojan myynnistä Mokan valmistusmaata. Ovat olleet kovin tietämättömiä asiasta! Omasta mielestäni minulla asiakkaana on oikeus tietää "made in" - maa.
Oletko joku erikoishenkilö,kun sun pitäs tietää missä maassa mokka on tehty,
ja missä moka tullut.
Parempi välttää yleensä maahantuojaa minkä nimi on:
GENERAL MOTORS FINLAND OY
Ei VOLVOJEN omistajatkaan kaikki tiedä että osat ovat skodan osia,- ritari ässä
Lainaus: "Ei VOLVOJEN omistajatkaan kaikki tiedä että osat ovat skodan osia"
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan. - mall
ritari ässä kirjoitti:
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan.Lainaus: "Ei VOLVOJEN omistajatkaan kaikki tiedä että osat ovat skodan osia"
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan.
Kyllä mä ainakin tiedä 100% varmasti että volvo kasataan Gentin tehtaalla
SKODAN OSISTA
eli 30-40-50-60 mallit - wetsi
mall kirjoitti:
Tuo on totta sillä tarkennuksella, että tuota ei tiedä KUKAAN muukaan.
Kyllä mä ainakin tiedä 100% varmasti että volvo kasataan Gentin tehtaalla
SKODAN OSISTA
eli 30-40-50-60 mallitsinä tietä kuka muu ee ole kulutkaan - satuako jutu?
- Näin se on
Itselläni on tänä vuonna rekisteröity Mokka pihalla ja se on tehty Etelä-Koreassa ja näin uskon muidenkin Mokkien olevan Suomessa. Näin on kerrottu minulle monessa Opel liikkeessä kun kysyin asiaa tarjousta ottaessani.
- ZAZ-xxx
Autoja valmistetaan robotisoiduilla tuotantolinjoilla. On ihan sama vaikka tehdas toimisi Antarktiksella. Laatuun vaikuttavat aivan muut seikat kuin valmistuspaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851