AmericansArmy

Treenit

Hei

Kuka tietää lääkintämiehen ensiapukurssin
oikeat vastaukset ?Minulla vaan 66% vastauksista
oikein kun Englannin kielen taitoni huono.

Voivatko jotkut pelaajat pelata keskenään
ilman jotain palvelinta ?

Peli vaikuttaa todella lupaavalle.Kuten aiemmissakin keskusteluissa todetaan saattaa
jokin treeni viedä mehut kun ei onnistu.

Kokeilin ekaa JV kenttää netissä ja peli
muistutti aika paljon Half Lifen Counter Strikeä.
- Tiimipelaaminen sinällään hakusessa kun kommunikointi tuottaa vaikeuksia ,hahmon ohjaaminen hakusessa ja maisemia tulee ihailtua turhan paljon ;)
Mutta: T-painikkeella ilmeisesti chatataan ja muista nappuloista en sitten tiedäkkään; onko
olemassa jotain suoria komentoja esim. funktionäppäimillä ?
- Tietääkö joku Suomalaisia yhteisöjä tän pelin tiimoilta ? Klaaneja ? Olisin kiinnostunut pelaamaan jossain tiimissä vaikka selustan turvaajana kun ei taidot muuhun tahdo riittää ))

5

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W00t

      kyllä sieltä niitä funktio näppäimiä löytyy tais olla jossain main 6,7,8,9,0 jotain sielläpäin en ole hetkeen pelannut kyseistä peliä

      klaani kysymykseen: kyllä niitä suomi klaaneja aina löytyy esim googlen kautta yhde klaanin muistan suoralta kädeltä KarPr on nimi

    • Jeppe1981

      Chatin pikaviestit aukeaa ½ -näppäimestä, niitä kannattaa opetella käyttämään. alussa tuntuu tosi hankalalta hakea vaikkapa "enemy spotted N-E", mutta kyllä se siitä :)

      Hiiri kannattaa heti alkuun säätää sieltä input asetuksista _herkäksi_, pysyy paljon paremmin hengissä.. Mä käytän 3.20, mutta joskus tuntuu ettei sekään riitä.

      Jos haluat helpon kartan jossa aloittelijatkin pysyy hengissä ni kannattaa tulla Insurgent Campille.

      Sitten yks tosi hyvä saitti, jonne kannattaa rekisteröityä, on www.aaotracker.com.
      Sieltä näkee tarkat statistiikat itsestäsi.

      Terveisin,

      Nasty_Suicide_[FIN]
      http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=142001

    • treenit

      Hei

      Kiitos vastauksista.Voi olla että e.m.linkkien
      kautta peli-ilokin taas löytyy.
      Muutenkin tällä foorumilla olleet muut AA jutut
      ovat auttaneet jos/kun johonkin "juuttuu"...
      Hyvä juttu.
      - Erikoisjoukkojen treenialueella pääsin
      taas koulun penkille kuinkas muuten ja
      tää osia vaikuttaa helpomalle eli pitää
      vaan tunnistaa erityyppisä aseita ,mutta
      silti tuntuu että huono kielitaitoni rassaa.
      - Grafiikka alkoi tökkiä...

      • mää

        Sama juttu mulla. Vaikutti hyvältä peliltä mut just tossa kohassa rupes tökkiin. Eikö riitä koneessa tehot vai mikä? Loppu pelaaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe