Tyttöjen ilta osa 3

Halley

Heräsin aamulla siihen, kun kuulin oven sukeutuvan. Katselin ympärilleni ja huomasin Minnan lähteneen. Ravistelin Karoa,mutta hän olikin jo hereille. Hän kääntyi minuun päin. "Olikohan se viime ilta ihan..... ok?? Miten käy meidän ystävyydelle??" sanoin huolestuneesti. Olimme olleet Karon kanssa kavereita jo pienestä lähtien, en haluaisi menettää häntä. Karo katsoi minua silmiin "Tämä vain lähentää meitä... " han kuiskasi ja tunsin kun hän painoi kätensä rinnalleni. "aaah....." huokaisin. Hän otti nyt molemmat rinnat käsiinsä. Hän hieroi niitä hitaasti, mikä tuntui taivaalliselta. Sitten hän suklsi peiton alle. Pistin silmäni kiinni. Kohta tunsin, kun Karon kieli teki spiraalia nännini ympärille. Hän härnäsi minua. Inisin ja ynisin. Lopulta hän nappasi nännin suuhunsa ja imi voimakkaasti. Huohotin jo kovaa. Hän siveli ruumistani käsillään. Hän puristeli pakaroitani ja imi yhä kovempaa.
Lopulta hän nuolaisi nännin päätä ja lopetti rintojen käsittely. Tunsin hänen liikkuvan alemmas peiton alla. Hän tuli päälleni. Hän suuteli minua. Hänen huulensa olivat pehmeät ja suuret. Siitä hän lähti menemään alaspäin. Tunsin hänen lantionsa liikkeet. Hän suuteli yhä alemmas ja alemmas..... Hän oli nyt alavatsani kohdalla. Käsillään hän vetäsi haarani täysin levälleen. Jännityin tilanteesta. Karo siirtyi alemmas. Nyt hän nuolaisi paljasta häpyäni. Hengähdin. Sitten hän aloitti piiiiiitkät hitaat vedot vaossani. Hänen kielensä pinta hieroi kutkuttavasti jokaista kolkkaani. Huohotin ja ynisin. Sitten hän pisti sormen sisään. Vain yhden ja se tuntui hyvältä. Sitten hän imaisi klitoriksen suuhunsa. hän imi todella voimakkaasti. Karjuin mielihyvästä ja laukesin siihen paikkaan. Karo on siitä hyvä, että hän ei antanut armoa, ei sitten millään. Karjuin ja heiluin, muta hän vain jatkoi. Hän tihensi sormensa tahtia ja imi klitoristani yhä kovempaa. Selkäni ja lantioin kaareutui orgasmin kourissa. Karjuin niin kovaa, että naapurien oli pakko kuulla.
Kun Karo lopulta hiljensi vauhtia, olin saanut niin kovan orgasmien sarjan, että en pystynyt tekemään mitään. Makasin velttona sängyllä. Karo nuolaisi vielä viimeiset mahlat jaloistani ja nousi sitten makaamaan vierelleni. "Kiitos...." huokaisin. Karo vain hymyili ja suuteli minua.

Arvosteluja???

3

7241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      Oli tosi hyvä tarina. Toivoisin, että voisit jatkaa kirjoittelua, sillä tekstejäsi on ilo lukea. Ja olisi kiva, jos Minnakin pääsisi vielä mukaan. Tekstit voisivat olla myös pitempiä, mikäli jaksat kirjoittaa. Kävisikö seuraavaksi aiheeksi tytöt kesämökillä tms.?

    • sexysexbomb69

      Nää on tosi hyviä..tee jatkoa jos jaksat vaan kirjoittaa.. ;)

    • xXx

      jatka ihmeessä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe