Tyttöjen ilta osa 3

Halley

Heräsin aamulla siihen, kun kuulin oven sukeutuvan. Katselin ympärilleni ja huomasin Minnan lähteneen. Ravistelin Karoa,mutta hän olikin jo hereille. Hän kääntyi minuun päin. "Olikohan se viime ilta ihan..... ok?? Miten käy meidän ystävyydelle??" sanoin huolestuneesti. Olimme olleet Karon kanssa kavereita jo pienestä lähtien, en haluaisi menettää häntä. Karo katsoi minua silmiin "Tämä vain lähentää meitä... " han kuiskasi ja tunsin kun hän painoi kätensä rinnalleni. "aaah....." huokaisin. Hän otti nyt molemmat rinnat käsiinsä. Hän hieroi niitä hitaasti, mikä tuntui taivaalliselta. Sitten hän suklsi peiton alle. Pistin silmäni kiinni. Kohta tunsin, kun Karon kieli teki spiraalia nännini ympärille. Hän härnäsi minua. Inisin ja ynisin. Lopulta hän nappasi nännin suuhunsa ja imi voimakkaasti. Huohotin jo kovaa. Hän siveli ruumistani käsillään. Hän puristeli pakaroitani ja imi yhä kovempaa.
Lopulta hän nuolaisi nännin päätä ja lopetti rintojen käsittely. Tunsin hänen liikkuvan alemmas peiton alla. Hän tuli päälleni. Hän suuteli minua. Hänen huulensa olivat pehmeät ja suuret. Siitä hän lähti menemään alaspäin. Tunsin hänen lantionsa liikkeet. Hän suuteli yhä alemmas ja alemmas..... Hän oli nyt alavatsani kohdalla. Käsillään hän vetäsi haarani täysin levälleen. Jännityin tilanteesta. Karo siirtyi alemmas. Nyt hän nuolaisi paljasta häpyäni. Hengähdin. Sitten hän aloitti piiiiiitkät hitaat vedot vaossani. Hänen kielensä pinta hieroi kutkuttavasti jokaista kolkkaani. Huohotin ja ynisin. Sitten hän pisti sormen sisään. Vain yhden ja se tuntui hyvältä. Sitten hän imaisi klitoriksen suuhunsa. hän imi todella voimakkaasti. Karjuin mielihyvästä ja laukesin siihen paikkaan. Karo on siitä hyvä, että hän ei antanut armoa, ei sitten millään. Karjuin ja heiluin, muta hän vain jatkoi. Hän tihensi sormensa tahtia ja imi klitoristani yhä kovempaa. Selkäni ja lantioin kaareutui orgasmin kourissa. Karjuin niin kovaa, että naapurien oli pakko kuulla.
Kun Karo lopulta hiljensi vauhtia, olin saanut niin kovan orgasmien sarjan, että en pystynyt tekemään mitään. Makasin velttona sängyllä. Karo nuolaisi vielä viimeiset mahlat jaloistani ja nousi sitten makaamaan vierelleni. "Kiitos...." huokaisin. Karo vain hymyili ja suuteli minua.

Arvosteluja???

3

7526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

Oli tosi hyvä tarina. Toivoisin, että voisit jatkaa kirjoittelua, sillä tekstejäsi on ilo lukea. Ja olisi kiva, jos Minnakin pääsisi vielä mukaan. Tekstit voisivat olla myös pitempiä, mikäli jaksat kirjoittaa. Kävisikö seuraavaksi aiheeksi tytöt kesämökillä tms.?

• sexysexbomb69

Nää on tosi hyviä..tee jatkoa jos jaksat vaan kirjoittaa.. ;)

• xXx

jatka ihmeessä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6952
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3797
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2615
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      287
      2510
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2121
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      10
      1976
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1830
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      135
      1421
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1336
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1315
    Aihe