Koirallamme meni viikko sitten lonkka sjoiltaan, kovan iskun seurauksena. Lonkka laitettiin paikalleen, mutta ei kestänyt paikoillaan, vaan lähti taas pois sijoiltaan viikon jalan oltua paketissa. Lonkka kuvattiin ja lääkäri totesi että ei saa paikoilleen ilman leikkausta. Eli edessä reisiluun pään poisto, toivottavasti ajan saa mahd.pian. Onko kokemusta tälläisestä leikkauksesta kellään? Miten kuntoutus sujui? Koiramme liikkuu nyt kolmella jalalla, mutta se ei tunnu menoa pihalla haittaavan. Painoa koiralla vajaa yhdeksän kiloa, ikä vajaa kolme ja pystykorva. Koiran kunto on hyvä, ainoa vaan että kipeän jalan lihakset on alkaneet jo surkastua, kun ei ole viikkoon niitä päässyt käyttämään.
Lonkka sijoiltaan
1
4332
Vastaukset
- rdgxdrgxg
Nuori koira toipuu kyllä. Aluksi on todella kipeä, mutta koska toinen lonkka on terve, niin että varmaankaan tarvitse liinoja tms. apuvälineitä. Pienikokoisuus on myös plussa.
Meillä kävi koiran kanssa samoin... kuntoutuksessa kesti kauan ja kyllä sen sessen oloa oli kurja katsella, mutta pikkuhiljaa se toipui. Itse aloimme myös antaa koiralle varmuuden vuoksi glukosamiinia, ettei nivel alkaisi kehittää itseensä nivelrikkoa tai muuta epämiellyttävyyksiä. Jalka jäi pikkuisen jäykemmäksi, mutta toimii muuten hyvin. Ei ala ontua tms. edes suurempien rasituksien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294