Onko facessa mitään ryhmää..?

Siis lesboille, joissa voi vaihtaa ajatuksia ihan oman nimen ja kuvan kanssa..? mieluiten sellaista joka ei näy muille, tai ettei siitä tunnistaisi mistä ryhmästä on kyse (en ole kenellekään tutulle vielä kertonut, edes miehelle). Kiinnostaisi löytää kirjoittelukaveria, mutta kun ei oikein tumpelo tiedä mitä kautta sitä lähtisi etsimään.. :/ Olen niin alussa tämän asian kanssa (niinkuin nimimerkistä voi päätellä) että kaikki on niin uutta.. Toivottavasti ette lyttää minua ihan kokonaan tämän viestin takia..

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neweye

hei.

jostainhan se on lähdettävä liikkeelle, facesta en tiedä kun en ole siellä,
      Mutta muutama aihetta käsittelevä ketjua löytyy ainakin lepakkolaakso.net
      aihe taisi olla myöh.herääm. täältäkin löytyy juttuja kunhan jaksaa selailla taaksepäin. Setalla on omat nettisivut ja siellä keskustelupalsta.
      Setalla on myös tapaamisjuttuja ympäri Suomea.

Onnea matkalle kohti tuntematonta tai mihin se nyt johtaakaan..

• Kiitos!

• 15+3

Oliskohan sellanen fb-ryhmä sopiva kuin Mummolaakso. Nimestään huolimatta se on kaikenikäisille. En itse kuulu siihen mut ainakin se järjestää tapahtumia yms. Se on siis rekisteröity yhdistys. Kts. mummolaakso.fi

• Jhgfyun

Qruiser on myös suosittu saitti, voi kirjoitella tietyille henkilöille

• Kiitos rekkasin kans laaksoon :) oon myöskin LGBT- suomi ryhmässä :)))

• Sitä kautta löytyy

Setan ja Sattenkaariperheet ry:n kautta saa tietoa paikallisista ryhmistä joilla voi olla omia tapaamisia ja fb-ryhmiä.

• Kiitos teille! Tuo mummolaakso kuulostaa kivalle. :)

• Ilotulite

Mummolaaksotoimintaa on (tietääkseni ainakin) Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Tietoa toiminnasta löydät netissä, mm Facebookista. Siellä Helsingin Mummolaakso on suljettu ryhmä, jollaista taisit kaivata. Tule myös bileisiin, esim Tampereella on Talvikin tanssit lauantaina 14.2.2015 ravintola Laternassa.

• Äh, minä olen kaukana noista paikkakunnista.. :/

• Ilotulite

No harmi, Faceen sitten vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe