Siis lesboille, joissa voi vaihtaa ajatuksia ihan oman nimen ja kuvan kanssa..? mieluiten sellaista joka ei näy muille, tai ettei siitä tunnistaisi mistä ryhmästä on kyse (en ole kenellekään tutulle vielä kertonut, edes miehelle). Kiinnostaisi löytää kirjoittelukaveria, mutta kun ei oikein tumpelo tiedä mitä kautta sitä lähtisi etsimään.. :/ Olen niin alussa tämän asian kanssa (niinkuin nimimerkistä voi päätellä) että kaikki on niin uutta.. Toivottavasti ette lyttää minua ihan kokonaan tämän viestin takia..
Onko facessa mitään ryhmää..?
10
274
Vastaukset
- neweye
hei.
jostainhan se on lähdettävä liikkeelle, facesta en tiedä kun en ole siellä,
Mutta muutama aihetta käsittelevä ketjua löytyy ainakin lepakkolaakso.net
aihe taisi olla myöh.herääm. täältäkin löytyy juttuja kunhan jaksaa selailla taaksepäin. Setalla on omat nettisivut ja siellä keskustelupalsta.
Setalla on myös tapaamisjuttuja ympäri Suomea.
Onnea matkalle kohti tuntematonta tai mihin se nyt johtaakaan.. Kiitos!
- 15+3
Oliskohan sellanen fb-ryhmä sopiva kuin Mummolaakso. Nimestään huolimatta se on kaikenikäisille. En itse kuulu siihen mut ainakin se järjestää tapahtumia yms. Se on siis rekisteröity yhdistys. Kts. mummolaakso.fi
- Jhgfyun
Qruiser on myös suosittu saitti, voi kirjoitella tietyille henkilöille
Kiitos rekkasin kans laaksoon :) oon myöskin LGBT- suomi ryhmässä :)))
- Sitä kautta löytyy
Setan ja Sattenkaariperheet ry:n kautta saa tietoa paikallisista ryhmistä joilla voi olla omia tapaamisia ja fb-ryhmiä.
Kiitos teille! Tuo mummolaakso kuulostaa kivalle. :)
- Ilotulite
Mummolaaksotoimintaa on (tietääkseni ainakin) Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Tietoa toiminnasta löydät netissä, mm Facebookista. Siellä Helsingin Mummolaakso on suljettu ryhmä, jollaista taisit kaivata. Tule myös bileisiin, esim Tampereella on Talvikin tanssit lauantaina 14.2.2015 ravintola Laternassa.
Äh, minä olen kaukana noista paikkakunnista.. :/
- Ilotulite
No harmi, Faceen sitten vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456