Turha maksaa maltaita valmismatkasta,pienellä vaivalla saa samalla rahalla enemmän hoitamalla varaukset itse netissä, tässä esimerkki tänään varatusta matkasta helmikuussa viikoksi kahdelle hengelle Itävaltaan (Sölden):
Kokonaishinta per nenä 820 euroa sisältäen menopaluu-lennot Muncheniin, auto viikoksi ilman km-rajoituksia (MB A140 Navi-systeemillä) ja majoitus hissin ala-aseman läheisyydessä 50 neliön kolmen tähden apartmentissa.
Parempi alppimatka samalla rahalla
Masa M
2
2872
Vastaukset
- minä
no ei toi nyt hirveen halvalta kuulosta, siihen viel ruuat ja hissiliput päälle. Alppimatkoilta sai halvimmillaan 645€ (kun tilasi ennen marraskuuta, 118€ alennusta) sisälsi matkat, 6 päivän hissilipun, yöpymisen, aamupalan ja ruuan. Kohteena Itävallan Badgastein.
- lumipöllö
Samaa mieltä kuin nimimerkki "minä". Tulin juuri Alppimatkojen matkalta Badgasteinistä. Lennot, transferit, puolihoito, hissiliput, ****-hotelli ja oppaiden palvelut maksoi 835,-. Mieluummin maksan sen kuin esim ajan ja stressaan itse, saatika maksan 200,- depositia käteisenä hotellille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154