1. Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
jäätelönsyömisohjeet
15
83
Vastaukset
Sinulle siis kävi niin, että nuolaisit ennen kuin tipahti?
kurpizza kirjoitti:
Eikö tipahtelu kuitenkin meinaa sitä, että jäätelö on sulamassa??
Kyllä. Miten niin?
stalkkerinne kirjoitti:
Kyllä. Miten niin?
Eikö silloin kannattaisi syödä/nuolla reippaasti, ettei se (=jäätelö) valu maahan?
kurpizza kirjoitti:
Eikö silloin kannattaisi syödä/nuolla reippaasti, ettei se (=jäätelö) valu maahan?
Pehmentynyt jäätelö on herkkua! Liikaa sulanut on sitten ongelmallista. Tietenkin kannattaa olla myös nopea!
kurpizza kirjoitti:
Eikö silloin kannattaisi syödä/nuolla reippaasti, ettei se (=jäätelö) valu maahan?
"Nuolla reippaasti." Khih.
Reipas nuolenta on kyllä tässäkin tapauksessa viisasta.stalkkerinne kirjoitti:
Pehmentynyt jäätelö on herkkua! Liikaa sulanut on sitten ongelmallista. Tietenkin kannattaa olla myös nopea!
Hmm.... Kyllä on hyvää, jos sitä sitten voi syödä kupista, mutta tikusta tai tötteröstä sellaisen syöminen ei olisi kivaa. Oletan JT:n käyttäneen tikkua tai tötteröä, tai mistäpä minä sen tiedän, jos etelän ihmisillä on tapana nuolla jäätelö kupistakin...
icepicked kirjoitti:
"Nuolla reippaasti." Khih.
Reipas nuolenta on kyllä tässäkin tapauksessa viisasta.Trotski haluaa selvästi mennä nuolemaan jotain metallista paikkaa tuonne ulos...
kurpizza kirjoitti:
Trotski haluaa selvästi mennä nuolemaan jotain metallista paikkaa tuonne ulos...
Ei, ystäväni, sinä tässä haluat nähdä minut kieli tolpassa.
icepicked kirjoitti:
Ei, ystäväni, sinä tässä haluat nähdä minut kieli tolpassa.
Tulos siinä tilanteessa taitaisi olla vain kivitetty lokki.
kurpizza kirjoitti:
Tulos siinä tilanteessa taitaisi olla vain kivitetty lokki.
Minkä tulos? Jollakin kierolla tavalla saattaisin jopa pitää siitä.
icepicked kirjoitti:
Minkä tulos? Jollakin kierolla tavalla saattaisin jopa pitää siitä.
Aloitus koski jäätelön syöntiä.
kurpizza kirjoitti:
Aloitus koski jäätelön syöntiä.
No voi. Menkäämme kirjakerhoon keskustelemaan sivupoluista.
Mitä muuten sitten tapahtuu, jos/kun nuolaisee ennen tipahtamista? (Minkä tipahtamista? Jäätelön, jäätelönsyöjän vai koko jäätelön??)
Ehkä jätän teidät tämän ongelman kanssa yksin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
