pillujen hinkkaaminen yhteen

tuhmaneito

Olen nainen ja olen aina halunut hinkata pilluani toisen naisen pillua vasten.. löytyiskö täältä 18-26vuotiaita sellasia naisia? Paino 70-120kg väliltä. Ja huolehdithan hygieniasta.
Ps. Voidaan myös vaan jutella netin kautta;)

34

2590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et halua mies myös ☺

      • Anonyymi

        Idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti

        Ai terve. Mua kutsutaan Rauskiksi.
        Hassu kutsumanimi sulla. Mutta ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.


    • Anonyymi

      onko sulla pillussa karvoja

      • Anonyymi

        Sulla on sontaa korvies välissä


    • Anonyymi

      Hinkkaa keskenäs sitä hiivasta tötteröä yök 🤑

      • Anonyymi

        Mene lääkärille puhumaan pillusi sairauksista!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä löytyy!!

    • Anonyymi

      Täällä 26-vuotias nainen, ois kyllä ihanaa joskus kokeilla tuota! Ois kiva jutella lisää ja tutustua?

    • Anonyymi

      Kamala haju kun kaksi silakalle tuoksuvaa värkkiä kuumenee toisiaan vasten

    • Anonyymi

      Saako puhelinseksiä

    • Anonyymi

      Olen mies ja juttelut naisen kanssa joka oli jutellut kaverinsa kanssa naisten tai tyttöjen keskinäisestä seksistä. Tuosta keskustelusta meni pitkä aika ja toisen asian yhteydessä asia tuli minun esittämänä esiin. Ei ollut tämä aikuinen nainen saanut pillua! Mutta voihan se olla niinkin, että tuttavaa tuolla asialla lähestyminen saattaa pilata kaveruuden tai vähintään olla kiusallista!

      • Anonyymi

        P.s. Toisen ihmisen pitää jollain tapaa olla tuttu! Netistä ei saa kuin ongelmia!


    • Mä haluisin päästä kokeilemaan seksiä naisen kanssa. Eli tuotakin myös. Mut aina vaan välimatka tullut ongelmaksi

      • Anonyymi

        Seitsemän vuoden ajan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemän vuoden ajan?

        Noh siis kuhan vastasin vaikka vanha ilmoitus. Juuh mut vois sanoa että pitkä haave ollut


      • Anonyymi

        Et pääsee ollenkaan liikkumaan mihinkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pääsee ollenkaan liikkumaan mihinkään?

        Noh toki tässä lähialueilla mut mihinkää toiseen kaupunkiin ym yön yli onnistu lähtee.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyispä nainen, jonka kanssa jutella ja haaveilla tälläisestä! Upein ois muodokas nainen😍

      • Minä ainakin olen hieman pehmeä ja pyöreä masuinen. Myös isot rinnat omaan. Mielelläni juttelen. Mut löytää tällä samalla nikillä tuolta treffit puolelta. Uskalla tänne jakaa kun jaksaa toi trolli/sbotti jakaa aina yhteystiedot 😥


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Minä ainakin olen hieman pehmeä ja pyöreä masuinen. Myös isot rinnat omaan. Mielelläni juttelen. Mut löytää tällä samalla nikillä tuolta treffit puolelta. Uskalla tänne jakaa kun jaksaa toi trolli/sbotti jakaa aina yhteystiedot 😥

        Tulistko 50 kymppisen parin kanssa 3kimppaan nainen bi ?


    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­­lle, jotka haluav­at pitää ha­­uskaa 👉 http://4130555.com/H/D6nR 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­tsum­­me sinu­­t käymään u­­udessa cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i miljo­ona! 👉 http://3205555.com/H/6iSh 👈

    • Anonyymi

      Ei taida riittää kellään kantti! Tuskin pystytte edes puhumaan asiasta face to face! Saati etenemään! Netti on viimeinen paikka löytää mitään oikeaa ihmissuhdetta!

      • Kyllä minulla ainakin jos löytys oikeasti jostain se pelkkä nainen, kun kimppa ei oikein nappaa. Mut eipä oo löytynyt ei livenä ulkoelämästä eikä myöskään netistä 😥😥


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin jos löytys oikeasti jostain se pelkkä nainen, kun kimppa ei oikein nappaa. Mut eipä oo löytynyt ei livenä ulkoelämästä eikä myöskään netistä 😥😥

        Itse olen mies. Minulla oli aikanaan yksi nuorempi naispuolinen kaveri joka kysyi mielipidettäni naisten välisestä seksistä, hän oli jutellut kaverin kanssa. Meni vuosia aikaa ja asia nousi esiin uudelleen! En tiedä oliko hän enää edes jutellut asiasta. Mutta ei ollut päässyt asiassa ns kliimaksiin!

        En tiedä jutteleeko naiset muutenkaan asioista!


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin jos löytys oikeasti jostain se pelkkä nainen, kun kimppa ei oikein nappaa. Mut eipä oo löytynyt ei livenä ulkoelämästä eikä myöskään netistä 😥😥

        Mä olen kirjoittanut nuo pari kommenttia ja jatkan vielä yhdellä!

        On kaksia asiaa. Sanoa vitsinä tai tosissaan. Ja näennenkaikkea ottaa seuraukset vastaan!

        Eli oikeasti ensin kohdata itselle mieluisa kaveri ja sanoa suoraa, että tekisi mieli jotain ja ottaa vastaan se mitä seuraa!

        Itse en ala tässä julkisesti kertomaan omista kokemuksista kun juttelin naisen kanssa asioita ja yllättäen hän ottaa ”kissan” esiin! Ja arvaa onko harmittanut etten pystynyt lähtemään mukaan!


    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­ä löydä­­­t nop­easti suku­­­pu­olt­­­a, suh­­­tei­ta, tre­ff­­­it 👉 http://3205555.com/H/7Vyx 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­u­s­­i s­ek­si­tea­tteri ava­utuu Su­­ome­­en! Ku­tsumme kai­­­kk­­­i­­. Il­moit­­tau­tum­­­ine­­­n ry­hmäämm­e tä­­äll­ä - http://9311222.com/H/z4RR7 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe