Voiko kyseiseen ilmakivääriin täyttää pullon esimerkiksi typellä?
Onko typpi liian kuiva kaasu tähän. Muutenhan se ei reakoi oikein minkään kanssa ja siksi turvallinen??
Ilmakivääri painesäiliöllä.
Ihmetteliä.
4
371
Vastaukset 4
- argon
Mitä sitä ihmettelet kai se on selvä kun ilma melkein ilmaista paineistettunakin että sitä käytetään. Voisithan sinä käyttää vaikka argonia tai misonia jos ei hinta mitään merkitse. Vaikka typpeä on ilmassa yli 70% maksaa silti pullon täyttä paljon. Tai sitten käytä vaikka heliumia.
- vetymies
Vetyäkin paineistetaan 200 bar paineeseen mutta sitä en suosittele käyttään.
- putaanimies
Moon käyttäny butaania ilmakossa. Lähtönopeudet ollu 850-900 m/s.
- Puuttini
Jaa putinia käyttäny, on sulla jutut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41588
- 49580
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459