Voisitteko koiranomistajat ystävällisesti käyttää ne koiranne vähän syvemmällä penkan puolella. Ei ole mukava käydä lenkillä tai kävelyllä kun kaikki tienpientareet keltaisenaan koiranpissasta ja ulosteista :)
Keltaiset lumikasat talvisin
86
203
Vastaukset
- Koirien vihaaja
Niin ja mukavinta on se kun aura tulee ja ottaa ne lumet kasatakseen ne. Sitten lapset leikkivät niissä eritteissä ja pienimmät jopa erehtyvät syömään niitä.
- Kannattaapi
muistuttaa niille pienimmille ettei se ole jaffa-lunta vaikka keltaista onkin.
Never eat yellow snow! - Voi video hölmöjä
Sori vaan mutta minä kyllä lähtisin opettamaan niitä omia kakaroita ettei lunta saa syödä, enkä puolta suomea että "ei saa pissattaa koiraa.....öö.....missään, kun lumi värjääntyy!".
Voi jeesus taas mitä itkua!!!
Tiesitkö että sullakin on paskahiukkasia ja pissatippoja pöksyissä koko ajan, että onko kiva piehtaroida siellä kakassa? Pitäsköhän sun vaihtaa jo housut, on ne varmaan 5min ollu jo jalassa :D - Koirien vihaaja
Voi video hölmöjä kirjoitti:
Sori vaan mutta minä kyllä lähtisin opettamaan niitä omia kakaroita ettei lunta saa syödä, enkä puolta suomea että "ei saa pissattaa koiraa.....öö.....missään, kun lumi värjääntyy!".
Voi jeesus taas mitä itkua!!!
Tiesitkö että sullakin on paskahiukkasia ja pissatippoja pöksyissä koko ajan, että onko kiva piehtaroida siellä kakassa? Pitäsköhän sun vaihtaa jo housut, on ne varmaan 5min ollu jo jalassa :DTaas tullaan tähän kumman osapuolen pitäisi muokata toimintaansa. Muistatteko sen minun palava talo esimerkin? Koirat ovat edelleen ihmisten alapuolella joten niiden toiminnan tulee muuttua eikä ihmisten varsinkin kun ratkaisu olisi niinkin helppo kuin syvemmälle metsään meno. Samalla kävelytiet pysyvät puhtaampina ja kaikilla on kivempaa. Koirakin varmaan tykkäisi olla siellä missä hänen kuuluukin olla eli metsässä.
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään. - dh on sairas
Koirien vihaaja kirjoitti:
Taas tullaan tähän kumman osapuolen pitäisi muokata toimintaansa. Muistatteko sen minun palava talo esimerkin? Koirat ovat edelleen ihmisten alapuolella joten niiden toiminnan tulee muuttua eikä ihmisten varsinkin kun ratkaisu olisi niinkin helppo kuin syvemmälle metsään meno. Samalla kävelytiet pysyvät puhtaampina ja kaikilla on kivempaa. Koirakin varmaan tykkäisi olla siellä missä hänen kuuluukin olla eli metsässä.
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään.Katso dh, sinusta on tehty tutkimus http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml
Koirat eivät kuulu metsään. Koirilla on oikeus kävellä kävelyteitä. Sinäkin voit kävellä tiellä, älä rämmi siinä pientareella missä koirat pissivät. Koirat kuuluvat myös kaupunkiin ja kerrostaloihin, harvasta koirasta on haittaa kerrostalossa. Muutama koira kymmenistä saattaa aiheuttaa meluhaittoja. - että älä jaksa
Taas tullaan tähän kumman osapuolen pitäisi muokata toimintaansa. Muistatteko sen minun palava talo esimerkin? Koirat ovat edelleen ihmisten alapuolella joten niiden toiminnan tulee muuttua eikä ihmisten varsinkin kun ratkaisu olisi niinkin helppo kuin syvemmälle metsään meno. Samalla kävelytiet pysyvät puhtaampina ja kaikilla on kivempaa. Koirakin varmaan tykkäisi olla siellä missä hänen kuuluukin olla eli metsässä.
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään.Koira ei saa pissiä lumeen (mihis sitten?) mutta kakarat saavat syödä lunta? Kyllä se vaan on parempi opettaa LAPSILLE asioita. Lumesta voi tulla muutenkin pöpöjä ja siinä voi hiekkaa sun muuta, vaikka siinä ei kusta olisikaan. Lunta ei yksinkertaisesti kannata syödä. Että kannattaa joskus teidän koirattomienkin OTTAA JA KANTAA VASTUUTA teoistanne, eikä syyttää kaikesta koiria. Sairaat.
"yhyy mattileena ei voi syödä lunta kun siinä on koiranpissaa!"
Seuraavassa "puhtaassa" =pissattomassa lumikasassa: "hyi mattileena älä syö lunta!"
Noin se menee, että vali vali ja itku, dog hater.
Katso, sinusta on tehty tutkimus http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml - dh olet naurettava
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään.Hahhahh, jo on aikoihin eletty. Kyllä se niin on, että vanhemmat ja lapset aivan itse ottavat vastuun siitä mitä tekevät. Todellakaan ei koiranomistajien ja koirien tarvitse muuttaa mitään siksi, että pirjopetteri saa tehdä mitä haluaa. Muutos lähtee aina itsestä, ei muista. Että jos se pissa siinä pientareella haittaa, on niinkin yksinkertaista, ETTÄ EI MENE SIIHEN PISSAAN.
Koirien ja omistajien toiminnan ei todellakaan tarvitse muuttua vain siksi, että kakarat saisivat rämpiä lumessa, kyllä niitä kusettomia paikkoja on muutenkin. Aivan naurettava vaatimus. Koirilla ja koiranomistajilla on samanlainen oikeus kävellä teillä ja lumessa, nyt ja aina.
Toistan, koirien ja koiranomistajien ei tarvitse muokata toimintaansa.
Se kuka menee pissaiseen hankeen, syyttää vain itseään, itse sen päättää meneekö siihen pissaan vai ei.
Että vanhemmat saavat ottaa vähän vastuuta jälkikasvustaan, opettaa heille asioita (ei mennä pissalumeen).
Ei todellakaan vaatia muilta ihmisryhmiltä muutoksia, jotta heidän ei tarvitse kieltää ja sannakallet saavat tehdä mitä haluavat. - 3+1
Siinä voi vanhemmat katsoa JA KANTAA VASTUUTA, mihin kakaransa päästää. Turha siinä muita on syyttää, jos lapsi syö pissalunta. Vanhempien vastuulla on lastensa puuhat.
Mutta onhan se toki liikaa nykyvanhemmilta vaadittu, aina kaikki muu on muiden vika, itse ei oteta mitään vastuuta mistään, aivan kuin dh. Kaikkien muiden pitäisi aina muuttua, jotta vanhemmilla olisi mahdollisimman helppoa eikä lastakaan tarvitsisi itse kasvattaa. - naurattaa dhn jutut
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään."Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään. "
Hei, yritä edes........ haju ei aiheuta allergista reaktiota. Että jos kuvittelee saavansa hajusta allergisen reaktion, on luulosairas eikä allerginen.
Koira viettää rappukäytävässä niin vähän aikaa, muutaman askeleen ottaa, ettei siitä jää mitään allergisoivaa. Lisäksi jos olisikin mahdollista saada allergiakohtaus rappukäytävässä, jossa koira on liikkunut, niin kyllä sen allergia-asukkaan paikka on ihan allergiatalossa. Koiran ei todellakaan tarvitse muuttaa mihinkään, jos ei ole häiriöksi, ja allergia ei ole häiriö. Jokainen vastaa omasta allergiastaan ja sen hoidosta. Allergisille ja yliherkille on omat talonsa.
Miten raukka selviääkään sitten kevään yli, siitepölykaudesta, kun jo koirien olemassaolo aiheuttaa allergiareaktion. - upea logiikka
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään.Minä olen hyvin allerginen koivuille. Pitäisikö kaikki pihapiirin koivut nyt kaataa. Minulle ehdotettiin allergialääkkeen ottoa kun olo sitä vaatii. Tämä kuitenkin tuntuu mahdottomalta, enhän minä voi itsestäni vastuuta kantaa.
Olen myös allerginen omenoille. Naapuri käveli rappukäytävässä eräs aamu omena kädessä vastaan, kohtasimme hissin edessä. Tulin juuri ulkoa. Sain välittömästi kamalan allergiareaktion omenasta, kun näin omenan. Vielä myöhemminkin rappukäytävässä alkoi aivastuttaa, kun tiesin, että omena oli ollut siellä.
Yhtiökokouksessa ehdotin häätöä kyseiselle asukkaalle, kun tuollalailla saastuttaa porraskäytävät omenalla, jokuhan voi olla allerginen sille.
Olen myös ruokakauppoja konsultoinut asiasta. He vähän naureskelivat, että eivät voi asialle mitään, vaan että minun täytyisi hankkia allergiaan ja astmaan lääkitys. Voiko niin tehdä? Eikö ympäristön pitäisi mukautua? - Samaa mieltä
upea logiikka kirjoitti:
Minä olen hyvin allerginen koivuille. Pitäisikö kaikki pihapiirin koivut nyt kaataa. Minulle ehdotettiin allergialääkkeen ottoa kun olo sitä vaatii. Tämä kuitenkin tuntuu mahdottomalta, enhän minä voi itsestäni vastuuta kantaa.
Olen myös allerginen omenoille. Naapuri käveli rappukäytävässä eräs aamu omena kädessä vastaan, kohtasimme hissin edessä. Tulin juuri ulkoa. Sain välittömästi kamalan allergiareaktion omenasta, kun näin omenan. Vielä myöhemminkin rappukäytävässä alkoi aivastuttaa, kun tiesin, että omena oli ollut siellä.
Yhtiökokouksessa ehdotin häätöä kyseiselle asukkaalle, kun tuollalailla saastuttaa porraskäytävät omenalla, jokuhan voi olla allerginen sille.
Olen myös ruokakauppoja konsultoinut asiasta. He vähän naureskelivat, että eivät voi asialle mitään, vaan että minun täytyisi hankkia allergiaan ja astmaan lääkitys. Voiko niin tehdä? Eikö ympäristön pitäisi mukautua?Minusta kaikki koivut pitäisi kieltää. Koivuja saisi olla vain maalla. Jos koivuja kaipaa, muuttaa maalle. Koivun paikka ei ole kaupungissa, se on luonnon kasvi ja kuuluu luontoon. Kaikki koivut on onnettomia kaupugeissa ja kohta joka pihassa on jo koivu.
- Voi video hölmöjä
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään.Dh. Mene jo pois. Vaihda ainakin jo ne housut kun haiset pahalle.
- elämä on...
Kaupungeissa metsää ei tietenkään ole, mutta sinne koirat eivät muutenkaan kuulu. Asunnot ovat pieniä ja koira meluaa kerrostalossa. Jotkut saavat jopa allergisia reaktioita mennessään koiralle ja sen kuolalle lemuavaan rappukäytävään.Tervetuloa kokeilemaan meille, miten saisit meidän toisen hienohelma-koiran syvemmälle hankeen tekemään tehtävänsä. Joo toki koiran sinne hankeen saa mutta miten pakotat sen virtsan tulemaan??????
Ja ihan vain tiedoksi, me käymme kyllä lähes päivittäin metsälenkeillä.
Toinen koiramme taas ei koskaan tee asioitaan tien viereen vaan menee niin syvälle "jorpakkoon" kuin flexi antaa myöden, tai syvälle metsään.
Mutta hienohelma juoksee metsässäkin keskellä polkuja ja tekee hätänsäkin sitten keskelle polkua!
Pissathan imeytyvät luontoon ja kakkoja on kätevä kerätä kakkapussiin jos koira tekee läjän esim.tien viereen!!!!!
Mitä sitten jos koiria ei olisi pissimässä, niin näettekö silloin yhtä pahana luonnon eläinten pissoja ja kakkoja????
EN KÄSITÄ MIKSI JOTKUT LÖYTÄVÄT JOKA ASIASTA ONGELMAA JA VALITETTAVAA!!!!
Itseänikin joskus kesäisin ärsyttää kun laiturilla on lokin kakkaa....
Mutta en anna sen ärsyttää itseäni niin paljon että valittaisin siitä jatkuvasti!
Se on elämää!!!!!
Ei meidän lapset ole koskaan, pieninäkään syöneet keltaista lunta, tiesivät että se voi olla jonkun eläimen pissalunta! Muuten lunta aina maistettiin kun silmä vältti.
- En voi
En voi. Koira saa pientareelle pissata kun merkkailee. On sulla kanssa ongelmat keltaisesta väristä. Koira ei pissaa kasojen viereen jossa lapset saattaa leikkiä. Kakkaa metsän puolelle. Pyörätien viereen saa pissata. Sä tarvitset oikeita ongelmia tai ehkä vaan elämän.
- metsään mene
Aurinkolasit päähän, tai hämärässä lenkille.Niin ei häikäise virtsaläiskät niin kovasti.Ja voithan juosta metsässä, umpihangessa.Siellä ei koiran ulkoiluttajia ole, alue on puhdat, ellei luonnonelukat ole sitä turmellut ;)
- sairas on dh
Lunta ei kannata muutenkaan antaa lasten syödä. Eikä ne joka kasassa leiki. Ja jos siinä on keltaista lunta niin voi voi. Nytkö on mammojen ja kersojen elämä pilalla.
Kyllä on taas dog hater yön aikana kirjoitellut lisää provoja ja aiheita itkeä.- Koirien vihaaja
Katso ylempänä oleva vastaus. En jaksa kirjoittaa sitä uudestaan.
- sinulle vastaus
Katso ylempänä oleva vastaus. En jaksa kirjoittaa sitä uudestaan.
- Koirien vihaaja
sinulle vastaus kirjoitti:
Voin kyllä myöntää olevani jonkinsortin sadisti. Tekstini eivät kuitenkaan ole trolleja sillä niissä on minun oikeaa mielipidettä ja ne ovat pohjimmiltaan totta. Te vain otatte kaiken kritiikin provokaationa, vaikka tämä palsta on tarkoitettu nimenomaan koirien yleisistä jutuista puhumiseen. Koette että haen pelkästään huomiota ja nautin tästä. En suinkaan hae huomiota mutta on pakko myöntää että nautin teidän koiraihmisten reaktioista. Saan nauraa ja hymyillä leveästi sille kuinka sokeita olette.
Darwinkin oli oman aikansa "trolli", mutta oliko hän väärässä? Hän asettui enemmistöä vastaan ja sai syytteitä kansan kiihottamisesta ja uskonpilkasta. Myöhemmin kun tiede vei voiton, seurasi siitä evoluutioteorian nousu ja kreationistien tappio. Sama juttu tapahtuu täälläkin. Me "trollit" olemme Darwin ja te olette ilkeä enemmistö eli kreationistit jotka eivät halunneet kuulla totuutta uskostaan. Tekään ette halua kuulla totuutta rakkaista koiristanne sekä niiden omistajista ja siksi haluatte käytännössä nylkeä minut elävältä sanoillanne.
Totuus jota pelkäätte on, että koira on ärsyttävä ja vastenmielinen eläin ja se että te koiranomistajat ärsytätte toiminnallanne muita. Olette välinpitämättömiä ja sen takia koirianne vihataan. - olet umpisairas
Voin kyllä myöntää olevani jonkinsortin sadisti. Tekstini eivät kuitenkaan ole trolleja sillä niissä on minun oikeaa mielipidettä ja ne ovat pohjimmiltaan totta. Te vain otatte kaiken kritiikin provokaationa, vaikka tämä palsta on tarkoitettu nimenomaan koirien yleisistä jutuista puhumiseen. Koette että haen pelkästään huomiota ja nautin tästä. En suinkaan hae huomiota mutta on pakko myöntää että nautin teidän koiraihmisten reaktioista. Saan nauraa ja hymyillä leveästi sille kuinka sokeita olette.
Darwinkin oli oman aikansa "trolli", mutta oliko hän väärässä? Hän asettui enemmistöä vastaan ja sai syytteitä kansan kiihottamisesta ja uskonpilkasta. Myöhemmin kun tiede vei voiton, seurasi siitä evoluutioteorian nousu ja kreationistien tappio. Sama juttu tapahtuu täälläkin. Me "trollit" olemme Darwin ja te olette ilkeä enemmistö eli kreationistit jotka eivät halunneet kuulla totuutta uskostaan. Tekään ette halua kuulla totuutta rakkaista koiristanne sekä niiden omistajista ja siksi haluatte käytännössä nylkeä minut elävältä sanoillanne.
Totuus jota pelkäätte on, että koira on ärsyttävä ja vastenmielinen eläin ja se että te koiranomistajat ärsytätte toiminnallanne muita. Olette välinpitämättömiä ja sen takia koirianne vihataan.Haha, se ei ole totuus vaan sinun mielipide. Koira on fiksu ja upea eläin. Tämäkin on mielipide. Koirista on hyötyä yhteiskunnalle. Tämä on fakta.
Totuutta sinä et muiden koirista tiedä, edelleen ne ovat vain mielipiteitäsi, jotka ovat loukkaavia, halveksuvia, eli provoat ja trollaat.
On kyllä psykoottista, että väittät omaa vihaansa ja mielipiteitänsä ainoaksi totuudeksi. Pidä sinä mielipiteesi, mutta älä väitä niitä totuudeksi ja koiranomistajia sokeiksi. Me kun näemme asiat toisin, meille koirien olemassa olo on hyvä totuus, eikä sitä mikään koiravihainen sadisti muuta.
Ja vielä että vertaat itseäsi darwiniin, aivan kuin koiraviha olisi totuus. Se on edelleen vain sinun mielipide. Samalla tavalla me nauramme sinun sokeudelle, mielisairaudellesi ja harhoillesi koiria kohtaan. Olet psykopaatti.
Te koiravihaajat ärsytätte myös toiminnallanne muita. Vaikka miten yrität, et ole muita lainkaan parempi. - olet umpisairas
Totuus jota pelkäätte on, että koira on ärsyttävä ja vastenmielinen eläin ja se että te koiranomistajat ärsytätte toiminnallanne muita. Olette välinpitämättömiä ja sen takia koirianne vihataan.sinun totuutesi koirista on, että ovat vaarallisia. Et halua nähdä muita seikkoja koirista, vaan tuo on ainut mihin kykenet.
Me näemme ja tiedämme enemmän, sinun totuutesi on mitätön. Siis mielipiteesi.
Et voi ikinä muuttaa koiran omistajien rakkautta koiria kohtaan. Ymmärrä se. Meidän totuus koirista on eri, hyväksy se, sitä sinä et ikinä tule muuttamaan.
Olet psykopaatti, juttusi ovat aivan pimeitä. Darwinin kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä. Olet vain epäkypsä ja mielisairas raukka, joka istuu yötä päivää netissä kitisemässä koirien pahuudesta.
Pidät itseäsi jotenkin fiksuna, ties minä messiaana ja älykkönä, sekin kertoo vain psykoottisuudestasi. - Koirien vihaaja
olet umpisairas kirjoitti:
Haha, se ei ole totuus vaan sinun mielipide. Koira on fiksu ja upea eläin. Tämäkin on mielipide. Koirista on hyötyä yhteiskunnalle. Tämä on fakta.
Totuutta sinä et muiden koirista tiedä, edelleen ne ovat vain mielipiteitäsi, jotka ovat loukkaavia, halveksuvia, eli provoat ja trollaat.
On kyllä psykoottista, että väittät omaa vihaansa ja mielipiteitänsä ainoaksi totuudeksi. Pidä sinä mielipiteesi, mutta älä väitä niitä totuudeksi ja koiranomistajia sokeiksi. Me kun näemme asiat toisin, meille koirien olemassa olo on hyvä totuus, eikä sitä mikään koiravihainen sadisti muuta.
Ja vielä että vertaat itseäsi darwiniin, aivan kuin koiraviha olisi totuus. Se on edelleen vain sinun mielipide. Samalla tavalla me nauramme sinun sokeudelle, mielisairaudellesi ja harhoillesi koiria kohtaan. Olet psykopaatti.
Te koiravihaajat ärsytätte myös toiminnallanne muita. Vaikka miten yrität, et ole muita lainkaan parempi.En väitä koiraa tyhmäksi tai turhaksi. Sanon että se on ärsyttävä, vastenmielinen ja arvaamaton. Monet näistä piirteistä kuitenkin johtuvat omistajista, sillä omistajat ovat välinpitämättömiä kun eivät noudata lakia ja sääntöjä. Tiedän että läheskään kaikki eivät toimi näin, mutta turhan usein törmään ilkeisiin idiootteihin koiriensa kanssa.
Eräskin päivä ABC:llä eräs pariskunta piti räksyttävää kirppuaan täysin vapaana kaupan sisällä, mikä on kielletty sekä laissa että ABC:n säännöissä. Siellähän sitten aloin aivastella oikein mukavasti ja kun menin kertomaan ryhmälle kiltisti allergiastani, he vain haistattelivat päin naamaa sanoen "voi voi, ei ole meidän ongelma". Seuraavaksi hainkin henkilökuntaa jonka jälkeen he lähtivät tosin intyäen yhä vastaan. Sitten te yhä ihmettelette miksi vihaan koiria ja niiden omistajia. Olette itse aiheuttaneet sen ja vain te voitte korjata asian muuttamalla käytöstänne. - olet umpisairas
En väitä koiraa tyhmäksi tai turhaksi. Sanon että se on ärsyttävä, vastenmielinen ja arvaamaton. Monet näistä piirteistä kuitenkin johtuvat omistajista, sillä omistajat ovat välinpitämättömiä kun eivät noudata lakia ja sääntöjä. Tiedän että läheskään kaikki eivät toimi näin, mutta turhan usein törmään ilkeisiin idiootteihin koiriensa kanssa.
Eräskin päivä ABC:llä eräs pariskunta piti räksyttävää kirppuaan täysin vapaana kaupan sisällä, mikä on kielletty sekä laissa että ABC:n säännöissä. Siellähän sitten aloin aivastella oikein mukavasti ja kun menin kertomaan ryhmälle kiltisti allergiastani, he vain haistattelivat päin naamaa sanoen "voi voi, ei ole meidän ongelma". Seuraavaksi hainkin henkilökuntaa jonka jälkeen he lähtivät tosin intyäen yhä vastaan. Sitten te yhä ihmettelette miksi vihaan koiria ja niiden omistajia. Olette itse aiheuttaneet sen ja vain te voitte korjata asian muuttamalla käytöstänne.Te? me? Miksi syytät kaikkia? Miksi jokainen koiranomistaja on syyllinen toisten virheisiin? Miksi satunnaiset, syyttömät koirat joutuvat kärsimään vihastanne? Tiedätkö, vaikka miten vihaisit, sinulla ei ole oikeutta viljellä myrkkysyöttejä eikä tehdä koirille muutakaan.
Et voi edes kuvitella, miten teitä koirien myrkyttäjiä vihataan. Te haluatte sadisteina vahingoittaa ja tappaa sen syyttömänkin koiran. Moni ansa päätyy luonnoneläintenkin suihin. Ja entäpä jos jonkun kakara syö sellaisen? Onko kanttia ottaa vastuu murhasta?
Myrkyistä ette voi syyttää koiria ja muita, ette edes huonoja koiranomistajia. Rikos on aina tekijän syy, sitä ei minkään varaan voi perustella.
Sinä taas vierität vihasi muiden niskoille. Itse olet vihastasi vastuussa. Ja jos olet allerginen, voi voi. Toki koirat ei kuulu huoltamoiden sisätiloihin, etenkään irti. - Koirien vihaaja
olet umpisairas kirjoitti:
Te? me? Miksi syytät kaikkia? Miksi jokainen koiranomistaja on syyllinen toisten virheisiin? Miksi satunnaiset, syyttömät koirat joutuvat kärsimään vihastanne? Tiedätkö, vaikka miten vihaisit, sinulla ei ole oikeutta viljellä myrkkysyöttejä eikä tehdä koirille muutakaan.
Et voi edes kuvitella, miten teitä koirien myrkyttäjiä vihataan. Te haluatte sadisteina vahingoittaa ja tappaa sen syyttömänkin koiran. Moni ansa päätyy luonnoneläintenkin suihin. Ja entäpä jos jonkun kakara syö sellaisen? Onko kanttia ottaa vastuu murhasta?
Myrkyistä ette voi syyttää koiria ja muita, ette edes huonoja koiranomistajia. Rikos on aina tekijän syy, sitä ei minkään varaan voi perustella.
Sinä taas vierität vihasi muiden niskoille. Itse olet vihastasi vastuussa. Ja jos olet allerginen, voi voi. Toki koirat ei kuulu huoltamoiden sisätiloihin, etenkään irti.Ai nyt syytetään myrkyttäjäksi. Minä kun satuim jo olemaan mielisairas koiria tappava ja itsemurhaan kehottava psykopaattinen itkupilli jolla on taipumuksia narsismiin, sadismiin ja huomionkipeyteen. Mitä vielä? Aletaanko kohta pilkkaamaan etnistä alkuperää, ideologiaa, uskontoa, ulkonäköä ja seksuaalisuutta? Olette aseettomia ja alennutte pilkkaan. Olenko pilkannut täällä yhtäkään samalla tavalla? Mitä minä olen teille tehnyt? Olen kertonut vain totuutta en muuta.
- olet umpisairas
Ai nyt syytetään myrkyttäjäksi. Minä kun satuim jo olemaan mielisairas koiria tappava ja itsemurhaan kehottava psykopaattinen itkupilli jolla on taipumuksia narsismiin, sadismiin ja huomionkipeyteen. Mitä vielä? Aletaanko kohta pilkkaamaan etnistä alkuperää, ideologiaa, uskontoa, ulkonäköä ja seksuaalisuutta? Olette aseettomia ja alennutte pilkkaan. Olenko pilkannut täällä yhtäkään samalla tavalla? Mitä minä olen teille tehnyt? Olen kertonut vain totuutta en muuta.
Voi tuota mielisairauttasi. Sinun mielipiteesi eivät ole totuuksia, ja siksi väittäminen on trollausta. Sinä et ole kertonut kuin harhaisia luulojasi ja mielipiteitä. Et totuuksia. Toki sairas aatteesi on totuus sinulle, mutta ei meille, joten lopeta se tuputtaminen. Meillä on omat mielipiteemme, omat totuutemme, etkä sinä niitä saa ikinä muutettua. Sinun totuutesi ei ole koiraharrastajien totuus, nyt eikä ikinä. Pidä mielipiteesi, mutta älä puhukaan mistään totuuksista, sillä koirattomana sinulla ei ole käsitystäkään koirista.
Mitä enemmän luemme sinun totuuksia, siis mielipiteitäsi, sitä enemmän rakastamme koiria, ja sitä totuutta mitä me koirista ajattelemme. Sitä ilmeisesti haluat, hyvä, niin minäkin. - isoisoäiti
En väitä koiraa tyhmäksi tai turhaksi. Sanon että se on ärsyttävä, vastenmielinen ja arvaamaton. Monet näistä piirteistä kuitenkin johtuvat omistajista, sillä omistajat ovat välinpitämättömiä kun eivät noudata lakia ja sääntöjä. Tiedän että läheskään kaikki eivät toimi näin, mutta turhan usein törmään ilkeisiin idiootteihin koiriensa kanssa.
Eräskin päivä ABC:llä eräs pariskunta piti räksyttävää kirppuaan täysin vapaana kaupan sisällä, mikä on kielletty sekä laissa että ABC:n säännöissä. Siellähän sitten aloin aivastella oikein mukavasti ja kun menin kertomaan ryhmälle kiltisti allergiastani, he vain haistattelivat päin naamaa sanoen "voi voi, ei ole meidän ongelma". Seuraavaksi hainkin henkilökuntaa jonka jälkeen he lähtivät tosin intyäen yhä vastaan. Sitten te yhä ihmettelette miksi vihaan koiria ja niiden omistajia. Olette itse aiheuttaneet sen ja vain te voitte korjata asian muuttamalla käytöstänne.Nim. Koirienvihaajaa syytetään myrkkysyöttien viljelystä, ei tyhmä ihminen ollenkaa , olet keksinyt jonkun uuden kasvilajin. Kerro mulle ettei toiset kuule minkälaisen maapohjan, lannoituksen ja kastelun se vaatii.Erikoisen hyvä hortonoomi en ole joten jos on vaativa viljeltävä,en sitten edes kokeile kasvatusta. Niin.. se aika oleellinen jäi kysymättä, tekeekö ne jotain hedelmiä vai jyviä?
- Vastuu hoi!
isoisoäiti kirjoitti:
Nim. Koirienvihaajaa syytetään myrkkysyöttien viljelystä, ei tyhmä ihminen ollenkaa , olet keksinyt jonkun uuden kasvilajin. Kerro mulle ettei toiset kuule minkälaisen maapohjan, lannoituksen ja kastelun se vaatii.Erikoisen hyvä hortonoomi en ole joten jos on vaativa viljeltävä,en sitten edes kokeile kasvatusta. Niin.. se aika oleellinen jäi kysymättä, tekeekö ne jotain hedelmiä vai jyviä?
Tuollaista sitten jälki on kun vanhuksen pää alkaa sekoamaan. Missä tämän vanhuksen holhoajat??!?
- isoisoäiti
Eräskin päivä ABC:llä eräs pariskunta piti räksyttävää kirppuaan täysin vapaana kaupan sisällä, mikä on kielletty sekä laissa että ABC:n säännöissä. Siellähän sitten aloin aivastella oikein mukavasti ja kun menin kertomaan ryhmälle kiltisti allergiastani, he vain haistattelivat päin naamaa sanoen "voi voi, ei ole meidän ongelma". Seuraavaksi hainkin henkilökuntaa jonka jälkeen he lähtivät tosin intyäen yhä vastaan. Sitten te yhä ihmettelette miksi vihaan koiria ja niiden omistajia. Olette itse aiheuttaneet sen ja vain te voitte korjata asian muuttamalla käytöstänne.Toinen juttu vielä, kun nämä kanssakirjoittajat tietävät kertoa että olet umpisairas,voisitko pikkuisen valaista mikä tauti se on? Montaa sairautta olen kuullut, mutta umpisairas, siitä en ole kuullut vielä tähän ikään mennessä.
Kuten huomaat näiden kanssa voi pyöritellä mennen tullen ihan kuinka haluttaa.
Hyvää Uuttavuotta! - olet umpityhmä
isoisoäiti kirjoitti:
Toinen juttu vielä, kun nämä kanssakirjoittajat tietävät kertoa että olet umpisairas,voisitko pikkuisen valaista mikä tauti se on? Montaa sairautta olen kuullut, mutta umpisairas, siitä en ole kuullut vielä tähän ikään mennessä.
Kuten huomaat näiden kanssa voi pyöritellä mennen tullen ihan kuinka haluttaa.
Hyvää Uuttavuotta!umpisairas on yhdyssana joka tarkoittaa täysin sairasta, sitä ei voi kirjoittaa "umpi sairas". Samoin kuin "umpijäässä". Ei aivosi toki pysty näitäkään asioita ymmärtämään. Ei se mitään, todistat meille vain omaa typeryyttäsi, et muuta.
- Valkolumenpuolesta
Ai nyt syytetään myrkyttäjäksi. Minä kun satuim jo olemaan mielisairas koiria tappava ja itsemurhaan kehottava psykopaattinen itkupilli jolla on taipumuksia narsismiin, sadismiin ja huomionkipeyteen. Mitä vielä? Aletaanko kohta pilkkaamaan etnistä alkuperää, ideologiaa, uskontoa, ulkonäköä ja seksuaalisuutta? Olette aseettomia ja alennutte pilkkaan. Olenko pilkannut täällä yhtäkään samalla tavalla? Mitä minä olen teille tehnyt? Olen kertonut vain totuutta en muuta.
Koiranomistajat ovat fanaattisia ja pelottavaa sakkia...
Kysymys: Moniko teistä koiranomistajista poimii koiransa jätökset pussiin? - isoisoäiti
olet umpityhmä kirjoitti:
umpisairas on yhdyssana joka tarkoittaa täysin sairasta, sitä ei voi kirjoittaa "umpi sairas". Samoin kuin "umpijäässä". Ei aivosi toki pysty näitäkään asioita ymmärtämään. Ei se mitään, todistat meille vain omaa typeryyttäsi, et muuta.
Kyllä kun tyhmä näppäimistölle päässee se kirjoittaa juuri niinkuin olet umpityhmä.
Mikä oli se asiasi kun vertailit yhdyssanoja joita ei voi kirjoittaa. Ongelma korjautuu sillä että ostat uuden näppäimistön - Nolo ämmä
isoisoäiti kirjoitti:
Kyllä kun tyhmä näppäimistölle päässee se kirjoittaa juuri niinkuin olet umpityhmä.
Mikä oli se asiasi kun vertailit yhdyssanoja joita ei voi kirjoittaa. Ongelma korjautuu sillä että ostat uuden näppäimistönIsoisoäiti voisi tehdä vaikka sellasen uudenvuodenlupauksen että lopettaa tuon surkean p jauhannan, mistä ei hyödy yhtään kukaan.
- isoisoäiti
Nolo ämmä kirjoitti:
Isoisoäiti voisi tehdä vaikka sellasen uudenvuodenlupauksen että lopettaa tuon surkean p jauhannan, mistä ei hyödy yhtään kukaan.
Kiitos kehoituksesta, mutta en aio sellaista tehdä.
Kysynkin kuka hyötyi ja mitä tuosta nim. Nolo ämmä kirjoitukseata?
omaa kehoitustasi voisit kyllä oppia noudattamaan.
- sellainen sairas dh
Mikä on ongelma, jos tienpientareelle tai penkalle antaa koiran kusta. Kävelee itse siinä tiellä vaan, katsoo eteensä, eikä rämmi niillä penkoilla. Uskomatonta paskaa taas dh suoltaa.
Minä annan koirani kusta penkkaan, se ei oikeasti häiritse ketään, paitsi mielenvikaista koiranvihaajaa joka ei halua nähdä merkkiäkään koirien olemassaolosta.
dog haterista on tehty tutkimus http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Keltaiset haittaa mutta entäs nuo harmaat ja saastuneet, missä lapset kävelee automaattisesti kun menevät tien yli esimerkiksi. Kyllä jaksetaan märistä ja itkeä jos lumikasassa on pissaa, mutta antavat lasten sitten leikkiä ja syödä hiekansekaista lunta sekä leikkiä harmaaksi saastuneessa lumessa, loskasta puhumattakaan, johon onkin sekoittunut hyvä määrä autojen myrkkyjä, jotka kulkeutuvat mm- kenkien pohjassa autoteiltä. Voi voi, mitäpä jos lasten ulkonaolo talvisin kiellettäisiin, kun lumi on niin hirveän iso ongelma. Kun puhtaankin lumen syöminen on monista vanhemmista kamalaa, on yks vitun hailee onko siinä lumessa kusta vai ei. Pitää vaan taas saada kitistä, kun koirat ovat niin kamalia otuksia. Komppaan, hanki elämä ja oikeita ongelmia, piennar ei ole sitä.
- Tärkeä asia!
Apn elämä kaatuu kun joutuu kävelemään pientareen ohi jossa on keltaista väriä. Tärkeä missio paasata palstoilla päivät pitkät varmasti. Hyvä että keskittyy asioihin jotka on tärkeitä eikä käytä aikaansa kaikanlaisiin turhuuksiin!
http://bit.ly/1A46j73 - Jopas on taas juttua
Kaupunkialueilla nyt ei kannata antaa lasten muutenkaan rypeä enempäänsä lumikasoissa. Nehän on täynnä kaiken maailman pienhiukkasia, jotka on oikeasti vaarallisia. Kun katsoo tarkemmin lunta, niin eipä se puhtaan valkoisena pysy kuin hetken sadettuaan. Kohta on jo pinnalla mustaa hitusta. Sitäpaitsi, kusen sentään huomaa ja harva lapsi on niin tyhmä että pistää keltaista lunta suuhunsa... Ihmisten räkälimpit taas on vaikeampi huomata, ja kyllä minua ainakin oksettaisi ajatuskin että oma lapsi on jonkun räkää syönyt. Eikä se kaikki keltainen lumi ole koirien kusta, vaan viikonloppuisin miehet lorottelee minne sattuu... Itsekin "yllätin" kerran viikonloppuyönä viihteellä olleen naapurin miehen ystävineen kusemassa talon nurkalla olevaan lumikasaan, jossa hänen omatkin lapsensa leikkivät. Koiran kakat kyllä pitää kerätä, eikä koirien saa antaa pissiä portinpieliin tai postilaatikoille, mutta kyllä niillä on oikeus virtsata tienpenkkaan.
- Pro koirat
Se vitivalkoinenkin lumi on täynnä ilman saasteita, että ei sitäkään ehdoin tahdoin kannata syöpötellä. Jokainen alas tippuva hiukkanen kerää ilmansaasteita matkaansa pitkän matkan.
- Pro koirat
Pro koirat kirjoitti:
Se vitivalkoinenkin lumi on täynnä ilman saasteita, että ei sitäkään ehdoin tahdoin kannata syöpötellä. Jokainen alas tippuva hiukkanen kerää ilmansaasteita matkaansa pitkän matkan.
Etenkin ilotulituksen jälkeen on melkoisia määriä myrkkyjä lumessa, tutkija kertoo tässä ao. artikkelissa: "löysimme valtavia määriä bariumia lumesta"
http://www.newscientist.com/article/mg20026875.800
Luonnollisesti näitä myrkkyjä on siis ilmassakin, suoraan ihmisten hengitettävänä. Kaikki pakokaasut ja teolliset päästöt, ilmassa ja lopulta maassa.
- kaupungin kadut
Osa siitä keltaisesta on ihmisen virtsaa. Miehillä, varsinkin juopuneilla, on ällöttävä tapa kusta mihin sattuu, kuhan housun etumustaan raottavat ja losottavat lammikoittain talojen nurkkiin. Yök, yök ja yök.
Viikonloppuisin myös oksennuslammikoita saa väistellä ja pitäkää koiristanne huolta puistoalueilla, kun puskan takaa löytyykin ihmisen ripulip~skat. - tasa-arvoo
Eiks kakaroille oo leikkipuistot sun muut jonne koizukat ei pääse, tonkikoot siellä tai omissa pihoissaan. Onks niitten kakaroitten pakko tien penkoilla hyppii, säikyttelee ja kiusaa ja provoo koizuleita hyppiessää ja melutessaan. Eipä oo kaikissa paikoissa koiruliineille puistoja kaupunki rakentanu mut kakaroille on. Sit on vielä lapsilisät ja muut tiukiaiset kun ite eivät pysty kakaroitaan elätään. Eipä oo koiralisiä ja tukiaisia ja lomia et sais koirukkansa hoitaa ite ees vähän aikaa.
- isoisoäiti
Kyllä kateellisen ihmisen elämä on surkeaa. Koirat ja lapset ei ole verrannollisia millään muotoa.
Jos koirien pito tuntuu vaikealle, sitä ei ole pakko pitää. Jokainen kuitenkin lapsistaan huolehtii parhaansa mukaan
Tykkäsitkö että piskilles täytyisi ostaa verorahoilla ruoka ja ulkoiluttajakin tietysti kelpaisi. - Koirien vihaaja
Ongelmahan on juuri siinä ettei sääntöjä totella. Koulujen pihoillekaan ei saisi koiraa tuoda lenkille mutta kyllä sieltä aina vaan koirien kusta ja kakkaa löytyy muualtakin kuin auran kasaamista lumikasoista.
- 8+9
Ongelmahan on juuri siinä ettei sääntöjä totella. Koulujen pihoillekaan ei saisi koiraa tuoda lenkille mutta kyllä sieltä aina vaan koirien kusta ja kakkaa löytyy muualtakin kuin auran kasaamista lumikasoista.
Elämä ei voi olla täydellistä
- Koirien vihaaja
8+9 kirjoitti:
Elämä ei voi olla täydellistä
Ei mutta täydellisyyttä tulee silti tavoitelle vaikka se ei olisikaan mahdollista.
- Ei kannata
Ei mutta täydellisyyttä tulee silti tavoitelle vaikka se ei olisikaan mahdollista.
sillä saat vain turhaan näitä itkupotkuraivareita, kuten huomaat.
- Silminnäkijä
Jep, tuossa yhtenä päivänä ukko paskatti koiransa keskelle leikkipuistoa ja potki vähän lunta päälle. Millä estää koirien pääsy leikkipuistoon, kun niiden omistajilla on keltaista nestettä päässä?
- Koiria ja lapsia
isoisoäiti kirjoitti:
Kyllä kateellisen ihmisen elämä on surkeaa. Koirat ja lapset ei ole verrannollisia millään muotoa.
Jos koirien pito tuntuu vaikealle, sitä ei ole pakko pitää. Jokainen kuitenkin lapsistaan huolehtii parhaansa mukaan
Tykkäsitkö että piskilles täytyisi ostaa verorahoilla ruoka ja ulkoiluttajakin tietysti kelpaisi.Ei nykyään ole mikään pakko pitää lapsiakaan, jos tuntuu liian vaikealta vääntää se oma laardiperse penkistä ylös ja lähteä vaikka leikkipuistoon ulkoilemaan lasten kanssa. Monet eronneet tuuppaavat lapsensa sossu -tätien hoteisiin, kun löytyy uusi elämänkumppani itselle, ja ne entisestä liitosta olevat lapset eivät sovi enää kuvioon... Nykyään ei ole edes mikään pakko tehdä lapsia, vaan ehkäisyä löytyy jos jonkunlaista. Sterilisaationkin saa kun täyttää 30 -vuotta...
- Lapsienhankinta lupa
Koiria ja lapsia kirjoitti:
Ei nykyään ole mikään pakko pitää lapsiakaan, jos tuntuu liian vaikealta vääntää se oma laardiperse penkistä ylös ja lähteä vaikka leikkipuistoon ulkoilemaan lasten kanssa. Monet eronneet tuuppaavat lapsensa sossu -tätien hoteisiin, kun löytyy uusi elämänkumppani itselle, ja ne entisestä liitosta olevat lapset eivät sovi enää kuvioon... Nykyään ei ole edes mikään pakko tehdä lapsia, vaan ehkäisyä löytyy jos jonkunlaista. Sterilisaationkin saa kun täyttää 30 -vuotta...
Onhan niitä maailma väärällään äitejä ja isejä "ku mie en jaksa".. Milloin työ väsyttää, milloin ukko on poissa, milloin kakarat kiukuttelee, milloin masentaa, milloin rahavaikeudet kiristää blaa blaa. Sitten ajetaan sinne kallioon lapset kyydissä tai ammutaan tai kuristetaan ne. Ja syy aina "olin niin väsynyt". Ei ole kaikista heikoista ihmisistä isiksi tai äidiksi.
IIÄ!! "Jokainen" ei huolehdi lapsistaan, on huutava vääryys miten paljon on huostaanotettuja, narkkilapsia, tms ongelmaisia lapsia, vaan koska iskä ja äippä oli huonoja ihmisiä. Lapsia ei pitäis kaikille mulkuille suoda, mm netissä provoilijoille jotka opettaa lapsilleenkin samat nolot tavat: "kyllä jaripetterimattipirjoleena, muita ihmisiä saa kiusata, haukkua, ja herjata, se on vaan pientä JÄYNÄÄÄÄÄÄÄ". - Vastaahan
Siksikö sä petyt päivästä toiseen kun vilkaset peiliin; tähtäsit liian täydelliseen?
- Koirien vihaaja
Vastaahan kirjoitti:
Siksikö sä petyt päivästä toiseen kun vilkaset peiliin; tähtäsit liian täydelliseen?
Olen tarpeeksi tyytyväinen oman elämäni saavutuksiin eikä ulkonäkönikään ole huonoimmasta mahdollisesta päästä. En ole mitenkään pettynyt itseeni vaan päinvastoin, olen ylpeä itsestäni. Täydellisyyttä ei voi tietenkään koskaan saavuttaa, mutta se pitää vain hyväksyä. Koiria ulkoiluttavilla ja kasvattavilla ihmisillä on kuitenkin paljon parannettavaa ja he kykenisivät siihen halutessaan. Ongelma on kuitenkin se etteivät koiranomistajat hyväksy vikojaan, vaan he jatkavat ympäristön ja koirien maineen pilaamista käyttäytymällä huonosti koiriensa kanssa.
- Pro koirat
Olen tarpeeksi tyytyväinen oman elämäni saavutuksiin eikä ulkonäkönikään ole huonoimmasta mahdollisesta päästä. En ole mitenkään pettynyt itseeni vaan päinvastoin, olen ylpeä itsestäni. Täydellisyyttä ei voi tietenkään koskaan saavuttaa, mutta se pitää vain hyväksyä. Koiria ulkoiluttavilla ja kasvattavilla ihmisillä on kuitenkin paljon parannettavaa ja he kykenisivät siihen halutessaan. Ongelma on kuitenkin se etteivät koiranomistajat hyväksy vikojaan, vaan he jatkavat ympäristön ja koirien maineen pilaamista käyttäytymällä huonosti koiriensa kanssa.
Mistä sinä tiedät että koiranulkoiluttajat eivät hyväksy vikojaan? Siitäkö että yrität täällä kirjoitella erilaisia tarinoitasi tavoittaen ehkä parhaimmillaankin 0.005% koiranomistajista tarinallasi? Vastauksetkin näihin tarinoihin ketjuissa kielivät siitä, että huutelet ihan väärässä paikassa, saavuttamatta mitään. Teit muuten jälleen typerän yleistyksen.
Jos ihminen on välittämätön, on tämä välittämätön, ei tietämätön. Siihen ei sinun tarinasi - jota tämä ei äärimmäisen suurella todennäköisyydellä koskaan edes lue, ja vaikka lukisikin(!) - vaikuta tasan yhtään mitään. Esimerkki, yksi lukemattomista: Koiraihmiset kyllä tietävät että ne kakat kuuluu kerätä pois, mutta jos eivät kerää, eivät välitä säännöistä. Eivät välitä niistä pätkän vertaa enempää, vaikka täällä kuinka asiasta mesoaisit. Menepä mesoamaan ylinopeuksista autopalstalle, aivan sama asia, mikään ei muutu vaikka miten paljon kirjoittelisit. Miten voit edes kuvitella muuttuvan?
Jos oikeasti haluaisit vaikuttaa asioihin, keksisit jotain fiksumpaa joka voisi edes minimittakaavassa toimiakin. Ehdottaisit vaikka edes kokeilua koirankakkapussiautomaateille, kampanjoisit roskisten lisääntymisen puolesta, tekisit addressin em. asioista, kirjoittaisit asiallisen, yleistämättömän kirjoituksen lehteen, jakaisit koirankakkapusseja ilmaiseksi ihmisille, ehkä pääsisit tämän varjolla lehteen kun sitä ehdottaisit? Tekisit kampanjan jolla saisit lahjoituksin katettua ilmoituksen sanomalehteen, jne, jne.
Täällä sinä et saa yhtään mitään aikaan ihmisten välinpitämättömyydelle varsin usein vieläkin yleistävällä ja syyttelevällä tyylilläsi, etkä kyllä millään muullakaan tyylillä. Omaa pahaa oloasi ja hallitsematonta koirapelkoasi ehkä koet lääkitseväsi, mutta eiköhän noillekin löydy toimivatkin keinot. Mitä olet konkreettisesti tehnyt laannuttaaksesi koirapelkoasi?
Mitä epäasiallisempi ja kärjistävämpi tyylisi, sitä ala-arvoisempi on myös koko ketju, eikä sellaista kukaan jaksa lukea, ei tule edes toiste koko palstalle. Täällä on aika pieni ydinjoukko vain, ja sitten satunnaisia muita kävijöitä, jotka eivät varmasti täällä kauaa viihdy, ehkä käyvät sitä rotuasiaa kysymässä, tai apuja ongelmatilanteisiin, mutta luuletko että viitsivät edes lukea jotain en pidä keltaisesta lumesta -ketjua? - Ei se koskaan tyytyv
Pro koirat kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että koiranulkoiluttajat eivät hyväksy vikojaan? Siitäkö että yrität täällä kirjoitella erilaisia tarinoitasi tavoittaen ehkä parhaimmillaankin 0.005% koiranomistajista tarinallasi? Vastauksetkin näihin tarinoihin ketjuissa kielivät siitä, että huutelet ihan väärässä paikassa, saavuttamatta mitään. Teit muuten jälleen typerän yleistyksen.
Jos ihminen on välittämätön, on tämä välittämätön, ei tietämätön. Siihen ei sinun tarinasi - jota tämä ei äärimmäisen suurella todennäköisyydellä koskaan edes lue, ja vaikka lukisikin(!) - vaikuta tasan yhtään mitään. Esimerkki, yksi lukemattomista: Koiraihmiset kyllä tietävät että ne kakat kuuluu kerätä pois, mutta jos eivät kerää, eivät välitä säännöistä. Eivät välitä niistä pätkän vertaa enempää, vaikka täällä kuinka asiasta mesoaisit. Menepä mesoamaan ylinopeuksista autopalstalle, aivan sama asia, mikään ei muutu vaikka miten paljon kirjoittelisit. Miten voit edes kuvitella muuttuvan?
Jos oikeasti haluaisit vaikuttaa asioihin, keksisit jotain fiksumpaa joka voisi edes minimittakaavassa toimiakin. Ehdottaisit vaikka edes kokeilua koirankakkapussiautomaateille, kampanjoisit roskisten lisääntymisen puolesta, tekisit addressin em. asioista, kirjoittaisit asiallisen, yleistämättömän kirjoituksen lehteen, jakaisit koirankakkapusseja ilmaiseksi ihmisille, ehkä pääsisit tämän varjolla lehteen kun sitä ehdottaisit? Tekisit kampanjan jolla saisit lahjoituksin katettua ilmoituksen sanomalehteen, jne, jne.
Täällä sinä et saa yhtään mitään aikaan ihmisten välinpitämättömyydelle varsin usein vieläkin yleistävällä ja syyttelevällä tyylilläsi, etkä kyllä millään muullakaan tyylillä. Omaa pahaa oloasi ja hallitsematonta koirapelkoasi ehkä koet lääkitseväsi, mutta eiköhän noillekin löydy toimivatkin keinot. Mitä olet konkreettisesti tehnyt laannuttaaksesi koirapelkoasi?
Mitä epäasiallisempi ja kärjistävämpi tyylisi, sitä ala-arvoisempi on myös koko ketju, eikä sellaista kukaan jaksa lukea, ei tule edes toiste koko palstalle. Täällä on aika pieni ydinjoukko vain, ja sitten satunnaisia muita kävijöitä, jotka eivät varmasti täällä kauaa viihdy, ehkä käyvät sitä rotuasiaa kysymässä, tai apuja ongelmatilanteisiin, mutta luuletko että viitsivät edes lukea jotain en pidä keltaisesta lumesta -ketjua?Trollin tarkoituksena on vain ärsyttää, sitä ei voisi vähempää kiinnostaa muuttuuko asiat vai ei, tyydytyksen se saa tuosta trollaamisesta. Jos kävisikin ihme että koirat muuttuisivat harmittomiksi, keksisi trolli toisen kohteen. Koska niin tyyppi toimii, vailla ymmärrystä tyytyväisestä elämästä.
- Ei se koskaan tyytyv
Pro koirat kirjoitti:
Mitä epäasiallisempi ja kärjistävämpi tyylisi, sitä ala-arvoisempi on myös koko ketju, eikä sellaista kukaan jaksa lukea, ei tule edes toiste koko palstalle. Täällä on aika pieni ydinjoukko vain, ja sitten satunnaisia muita kävijöitä, jotka eivät varmasti täällä kauaa viihdy, ehkä käyvät sitä rotuasiaa kysymässä, tai apuja ongelmatilanteisiin, mutta luuletko että viitsivät edes lukea jotain en pidä keltaisesta lumesta -ketjua?Mutta pk, totta puhut, asiallisella käytöksellä ja oikeilla kanavilla voisi DH saada jotain aikaiseksikin. Tuolla tyylillä ei saa mitään.
- isoisoäiti
Pro koirat kirjoitti:
Mitä epäasiallisempi ja kärjistävämpi tyylisi, sitä ala-arvoisempi on myös koko ketju, eikä sellaista kukaan jaksa lukea, ei tule edes toiste koko palstalle. Täällä on aika pieni ydinjoukko vain, ja sitten satunnaisia muita kävijöitä, jotka eivät varmasti täällä kauaa viihdy, ehkä käyvät sitä rotuasiaa kysymässä, tai apuja ongelmatilanteisiin, mutta luuletko että viitsivät edes lukea jotain en pidä keltaisesta lumesta -ketjua?Sinä kyllä olet viitsinyt myös lukea sekä kirjoittaa tähänkin ketjuun, pidät vierailijoita viisaampana, mutta tottahan se onkin.
Sinä se noitten % kanssa heittelet omasta päästäsi ja laitat linkkiä lisäksi, en usko että niilläkään on paljon lukijoita. Itse olen avannut yhden, jonka sanomasi mukaan piti jotenkin minua koskea, aihetta en löytänyt siitäkään niin jäi kyllä viimeiseksi lukemakseni.
Kerroit jossain ketjussa olevasi isokokoinen mies mustan koiran kanssa, olen pitänyt sinua aina naisena. - 19+23
isoisoäiti kirjoitti:
Sinä kyllä olet viitsinyt myös lukea sekä kirjoittaa tähänkin ketjuun, pidät vierailijoita viisaampana, mutta tottahan se onkin.
Sinä se noitten % kanssa heittelet omasta päästäsi ja laitat linkkiä lisäksi, en usko että niilläkään on paljon lukijoita. Itse olen avannut yhden, jonka sanomasi mukaan piti jotenkin minua koskea, aihetta en löytänyt siitäkään niin jäi kyllä viimeiseksi lukemakseni.
Kerroit jossain ketjussa olevasi isokokoinen mies mustan koiran kanssa, olen pitänyt sinua aina naisena.Olen pitänyt sinua aina pentutehtailijana, mielenvikaisena häirikkömummona, ja nämä tiedot vain vahvistuvat mitä enemmän viestejäsi luen.
- isoisoäiti
Ei se koskaan tyytyv kirjoitti:
Trollin tarkoituksena on vain ärsyttää, sitä ei voisi vähempää kiinnostaa muuttuuko asiat vai ei, tyydytyksen se saa tuosta trollaamisesta. Jos kävisikin ihme että koirat muuttuisivat harmittomiksi, keksisi trolli toisen kohteen. Koska niin tyyppi toimii, vailla ymmärrystä tyytyväisestä elämästä.
Ei koskaan tyytyväinen!
Olipas osuva kirjoitus, trollihan nuo parhaiten itse tietää. - isoisoäiti
19+23 kirjoitti:
Olen pitänyt sinua aina pentutehtailijana, mielenvikaisena häirikkömummona, ja nämä tiedot vain vahvistuvat mitä enemmän viestejäsi luen.
19 23 !
Mielipiteesi ei ole kovinkaan korkeassa kurssissa, menee kuin rupla konsanaan. - minnypikkunen
isoisoäiti kirjoitti:
Tykkäsitkö että piskilles täytyisi ostaa verorahoilla ruoka ja ulkoiluttajakin tietysti kelpaisi.Koirien päiväkoti verorahoilla kustannettuna ois vähintä mitä yhteiskunta vois tarjota. Ois koirulilla turvallinen olo päivisin, naapurit säästyis eroahdistus lauleskelulta ja itekin vois olla töissä huolettomasti kun tietäis et koizulla on kaikki ok. Jos ottaa koiran ja jättää lapset tekemättä niin säästää yhteiskunnan rahoja tosi paljon, samoin luontoa kun ei tuu vaippavuoria ja muovikrääsäkasaa turhanpäiväisistä leluista. Yhtään en muuten oo kateellinen niille jotka on tehneet lapsia. Mun kaveripiirissä ainakin tuntuu aivotoiminta taantuvan niiltä joilla on perhettä. Ajatukset pyörii vaan jossakin vaippojen ja imetysten ja kurahousujen tasolla, mistään ei voi heidän kans keskustella eikä mitään tehä eikä mihkään mennä kun aina on kakara vastuksena-säälin heitä, en kadehdi. Ja oon tosi onnellinen kolmen koiruliinini kanssa, tää on mun valinta!!!
- minäkinnostan jalkaa
Keltainen on kaunis väri. Tasaisen valkoinen lumipenkka on melko yksitoikkoisen näköinen.
- 3+4
Juu ja hyvin näkee, jos keltainen taittuu vähän punaiseen tai muuhun väriin, että onko koiralla kaikki kunnossa
- Höpötyksistä päät..
3+4 kirjoitti:
Juu ja hyvin näkee, jos keltainen taittuu vähän punaiseen tai muuhun väriin, että onko koiralla kaikki kunnossa
Mutta ittelläs ei taida ollakaan?
- opit itsekin
Höpötyksistä päät.. kirjoitti:
Mutta ittelläs ei taida ollakaan?
Voi, on toki. Mutta virtsan väriä on hyvä joskus seurata.
- Lumivalkoista lunta
Meilläpäin on joku suivaantunut niin pahasti koiriin, että on kylvänyt eri puolille kaupunkia lihapullia, joissa on partakoneenteriä sisällä!
Luin FB:stä kuinka koiranulkoiluttajat kehoittivat toisiaan kuljettamaan koiriaan edelleen kyseisillä reiteillä, ettei lihapullankylväjä pääse tavoitteeseensa ja saa ajetuksi koiria pois ko. alueilta.
Mietin vain kumpi on julmempi, kyseiset ulkoiluttajat vaiko pullienkylväjä?- Just!
Koirillehan sitä suivaantua pitääkin, vittu se niitten koirien vika ole! Turpaan vaan huolella tuollaisia pullankylväjiä on meikän mielipide!
- Kahelipulla
No onko tuossa mitään miettimistä? Henkilö, joka tällaista vaaraa aiheuttaa toisen lemmikille, askarrellen lihapulliaan, on taatusti täysin mielisairas. Omien mieltymysten takia on valmis siis tappamaan?
Toinen juttu on se tosiasia, että tällaiset ovat yleensä vain huhuja, joilla pyritään pelottelemaan normaaleja ihmisiä. Uskoo ken tahtoo. - Lumivalkoista lunta
Kahelipulla kirjoitti:
No onko tuossa mitään miettimistä? Henkilö, joka tällaista vaaraa aiheuttaa toisen lemmikille, askarrellen lihapulliaan, on taatusti täysin mielisairas. Omien mieltymysten takia on valmis siis tappamaan?
Toinen juttu on se tosiasia, että tällaiset ovat yleensä vain huhuja, joilla pyritään pelottelemaan normaaleja ihmisiä. Uskoo ken tahtoo.Kyllä yksi koira on tiettävästi jo kuollut. Itse en riskeeraisi lemmikkini terveyttä, mutta me ihmiset olemme erilaisia.
Sinulle "Just!" toki mielikuvissaan voi lyödä kyseistä henkilöä turpaan, mutta onko tällaisten julmuuksien tekijää koskaan saatu kiinni? - ottakaa ne kiinni
Pullien kylväjä, mielisairas tapaus. Koiranulkoilutus ei julmaa ole, eikä kyse ole koirilta kielletystä alueestakaan. Jotkut kusiaiset hehttelevät jopa koirien kotipihoille myrkkysyöttejä, se ei ole kuin sairasta. Noita sekopäisiä koiravihaajia, jotka sortuvat vihansa takia rikoksiin, on joka puolella, kartalle ja aktiivinen tiedottaminen ja poliisi kehiin. Myös metsän eläimet ja lapset voivat syötteihin erehtyä.
Myrkyttäjät ym voisivat itse syödä syöttinsä, ja syövätkin, kun jäävät kiinni. - Lumivalkoista lunta
ottakaa ne kiinni kirjoitti:
Pullien kylväjä, mielisairas tapaus. Koiranulkoilutus ei julmaa ole, eikä kyse ole koirilta kielletystä alueestakaan. Jotkut kusiaiset hehttelevät jopa koirien kotipihoille myrkkysyöttejä, se ei ole kuin sairasta. Noita sekopäisiä koiravihaajia, jotka sortuvat vihansa takia rikoksiin, on joka puolella, kartalle ja aktiivinen tiedottaminen ja poliisi kehiin. Myös metsän eläimet ja lapset voivat syötteihin erehtyä.
Myrkyttäjät ym voisivat itse syödä syöttinsä, ja syövätkin, kun jäävät kiinni.Et taida olla kovin välkky? Kuka on sanonut, että koiranulkoilutus olisi julmaa?
- Anna mun kaikki kest
Lumivalkoista lunta kirjoitti:
Et taida olla kovin välkky? Kuka on sanonut, että koiranulkoilutus olisi julmaa?
Eihän kyseinen lapsi ymmärtänyt juttusi pointtia. Ei ymmärtäisi vaikka lukisi sen 10 kertaa. :)
- Just!
Kyllä yksi koira on tiettävästi jo kuollut. Itse en riskeeraisi lemmikkini terveyttä, mutta me ihmiset olemme erilaisia.
Sinulle "Just!" toki mielikuvissaan voi lyödä kyseistä henkilöä turpaan, mutta onko tällaisten julmuuksien tekijää koskaan saatu kiinni?Toivottavasti vielä joku päivä saan. Se olisi unelma. Todellakaan ei lenkkipolut muutu minkään myrkyttäjän takia. Raukkamaisimpia kusipäitä mitä maan päällä kulkee myrkyttäjät ja kaikki niiden pienimunaiset puolustelijat!
- oletko idiootti
Et taida olla kovin välkky? Kuka on sanonut, että koiranulkoilutus olisi julmaa?
No etpä ole itsekään järjellä siunattu, jos pitää kysellä, kumpi on julmempi, koiranulkoiluttaja vai myrkynkylväjä.
Miten voi edes kyseenalaistaa syöttien kylväjien julmuuden. - Lumivalkoista lunta
oletko idiootti kirjoitti:
No etpä ole itsekään järjellä siunattu, jos pitää kysellä, kumpi on julmempi, koiranulkoiluttaja vai myrkynkylväjä.
Miten voi edes kyseenalaistaa syöttien kylväjien julmuuden.Syöttienkylväjä aiheuttaa julmankohtalon tuntemattomille koirille, mutta kyseiselle syöttialueelle ehdoin tahdoin koiransa vievä riskeeraa oman, rakkaan lemmikkinsä ihan vain sen periaatteen vuoksi, ettei syöttienkylväjä saavuta päämääräänsä! Tajusitko? Tuskin.
Että ihminen oikein vielä FB:ssä yllyttää muitakin viemään koiraansa alueelle, jossa niitä syöttejä nimenomaan on, että pullienkylväjä saisi nenilleen! Sairasta minusta, mutta sinusta "oletko idiootti" vissiin ihan ok? Tekisit varmaan itse samoin?
Näin me ihmiset olemme erilaisia: toiselle lemmikki on rakas, toinen uhraa lemminkinsä periaatteen vuoksi. Kaikilla ihmisillä ei todellakaan saisi olla minkäänlaista eläintä "esineenä". - 16+17
Syöttienkylväjä aiheuttaa julmankohtalon tuntemattomille koirille, mutta kyseiselle syöttialueelle ehdoin tahdoin koiransa vievä riskeeraa oman, rakkaan lemmikkinsä ihan vain sen periaatteen vuoksi, ettei syöttienkylväjä saavuta päämääräänsä! Tajusitko? Tuskin.
Että ihminen oikein vielä FB:ssä yllyttää muitakin viemään koiraansa alueelle, jossa niitä syöttejä nimenomaan on, että pullienkylväjä saisi nenilleen! Sairasta minusta, mutta sinusta "oletko idiootti" vissiin ihan ok? Tekisit varmaan itse samoin?
Näin me ihmiset olemme erilaisia: toiselle lemmikki on rakas, toinen uhraa lemminkinsä periaatteen vuoksi. Kaikilla ihmisillä ei todellakaan saisi olla minkäänlaista eläintä "esineenä".Kun se idea juuri on, että kun vähän huhutaan että siellä on, niin sinne ei kukaan menisi. En minä vartavasten ketään kehottaisi menemään, mutta en myöskään näe syytä vältellä aluetta, ennen kuin sieltä jotain todistetusti löytyy. Todennäköisesti jatkaisin itse alueella ulkoilua, mutta hyvin skarppina. Koirani ei onneksi ole mikään puskien nuohoaja, se aika vähän kiinnostuu ottamaan maasta tai ulkoa ylipäätään mitään.
Yritä kuule mitä yrität mokoma dog hater, ei ole julmaa kehottaa ulkoilla vaikka olisikin syöttejä alueella, se on pelkkä kehoitus ja jokainen voi itse päättää meneekö vai ei. Julmaa on se, että jos sieltä jotain oikeasti löytyy ja se, että ylipäätään uhkaillaan, myrkyillä ja muilla syöteillä uhkailu kun on epäsuora tappouhkaus. - laupeudentyä
ottakaa ne kiinni kirjoitti:
Myrkyttäjät ym voisivat itse syödä syöttinsä, ja syövätkin, kun jäävät kiinni.J. Irving .... Vapauttakaa Karhut. Kokeile ite. Carpin maailma, Kaikki isäni hotellit.....
- jtrtyu,ghfs<
Ne jo vähän jäätyneet keltaiset lumikokkareet katujen risteyksissä ovat vain koirien Facebook, minunkin koirat tykkää joka puolelta jättää omia kaveripyyntöjä niihin, ja tarkasti haistelevat mitä muut on kirjoitelleet.
- Silminnäkijä
Kerran sanoin ämmälle, joka toi koiransa tien yli ja paskatti naapurinsa postilaatikolle, että "onko tuo nyt hyvien tapojen mukaista?" Se vastas, että "älä mulle ala..." Pistin kyllä naaman mieleen. ;D
Joo, onneksi edellinen eukko ei ollut mun naapuri, satuin vain kulkemaan ohi. Jos itselle kävisi noin, niin mie lohmasisin lapiolla sen keltaisenruskean lumikokkareen ja heitäisin sinne koiranomistajan pihalle.
- mävaan
Aamuisin ja Iltaisin näkee nuoria naisia, jotka paskattavat koiransa naapuritalojen pihoille ilman kakkapusseja. Tänäkin aamuna katsoin miten kaunista Husky pentua paskatettiin meidän talon eteen ja sitten nopeasti livokkaan.Sanoisin, että tuollaisella käytöksellä aiheutetaan sen toisen ääriryhmän tekemää myrkyttämistä. Pistää vihaksi katsoa kun koira kärsii omistajan tyhmästä päästä.
-Peltolammi, Tampere-- Kysynpä vaan
Netissä vonkumalla asia muuttuu paremmaksi?
- mävaan
Kysynpä vaan kirjoitti:
Netissä vonkumalla asia muuttuu paremmaksi?
käsittääkseni tämä on" keskustelupalsta" koiriin liittyvistä,hyvä vonkuja. Joskin se on juurikin sitä mitä itse näköjään teet.
- myrkyttäjät sairaita
Myrkyistä ei pidä syyttää koiranomistajia. On myrkyttäjien oma moka, oma syy ja oma häpeä, jos eivät kykene käsittelemään vihaansa terveellä tavalla. Vain päästään sairas ihminen rupeaa myrkyttämään, eli tietoisesti tappamaan, murhaamaan, oman vihansa tähden. Tervepäinen ei sellaiseen ryhdy, vihasi jotain asiaa sitten ties miten paljon. Uhria, tässä tapauksessa koiraa ja sen omistajaa, ei voi koskaan syyttää väkivallan teoista. Vika on aina väkivallan tekijässä, joka ei osaa purkaa tuntemuksiaan terveellä tavalla.
- mävaan
myrkyttäjät sairaita kirjoitti:
Myrkyistä ei pidä syyttää koiranomistajia. On myrkyttäjien oma moka, oma syy ja oma häpeä, jos eivät kykene käsittelemään vihaansa terveellä tavalla. Vain päästään sairas ihminen rupeaa myrkyttämään, eli tietoisesti tappamaan, murhaamaan, oman vihansa tähden. Tervepäinen ei sellaiseen ryhdy, vihasi jotain asiaa sitten ties miten paljon. Uhria, tässä tapauksessa koiraa ja sen omistajaa, ei voi koskaan syyttää väkivallan teoista. Vika on aina väkivallan tekijässä, joka ei osaa purkaa tuntemuksiaan terveellä tavalla.
Luonnollisesti. Mutta eipä se ainakaan paranna asiaa jos käy kakattamassa koiraa vihaisten ihmisten nenän eteen toistuvasti... Ja tuo myös huonon maineen niille, jotka pussittavat aina kakat. Eniten ottaa päähän juurikin koiriin kohdistuva viha, eikä sitä edesauta jos omistaja on asenteeltaan välinpitämätön.
- 4+6
mävaan kirjoitti:
Luonnollisesti. Mutta eipä se ainakaan paranna asiaa jos käy kakattamassa koiraa vihaisten ihmisten nenän eteen toistuvasti... Ja tuo myös huonon maineen niille, jotka pussittavat aina kakat. Eniten ottaa päähän juurikin koiriin kohdistuva viha, eikä sitä edesauta jos omistaja on asenteeltaan välinpitämätön.
Niin, eipä noille keräämättä jättäjille mitään voi, kyllä niitä löytyy vaikka miten joku viljelisi myrkkyjä. Jos omistajalla on tuollainen asennevamma, niin jos kantti kestää menisi henkilökohtaisesti jutustamaan ja nolaamaan omistajan. Hiljaa ikkunassa vihaaminen ja täällä itkeminen ei tuota tulosta.
Tuo huonon maineen koko koiranomistajaväestölle, mikä on typerää. Miksi kaikkia syytetään, vaikka suurin osa kerää jätökset mallikkaasti. Sama kuin syyttäisi kaikkia tummaihoisia rikollisiksi, kaikkia miehiä pedareiksi ja raiskaajiksi jne. - mävaan
4+6 kirjoitti:
Niin, eipä noille keräämättä jättäjille mitään voi, kyllä niitä löytyy vaikka miten joku viljelisi myrkkyjä. Jos omistajalla on tuollainen asennevamma, niin jos kantti kestää menisi henkilökohtaisesti jutustamaan ja nolaamaan omistajan. Hiljaa ikkunassa vihaaminen ja täällä itkeminen ei tuota tulosta.
Tuo huonon maineen koko koiranomistajaväestölle, mikä on typerää. Miksi kaikkia syytetään, vaikka suurin osa kerää jätökset mallikkaasti. Sama kuin syyttäisi kaikkia tummaihoisia rikollisiksi, kaikkia miehiä pedareiksi ja raiskaajiksi jne.Kukaan täällä kai kaikkia syyttänyt.. Täällä taitaa olla vain vihaajia lukemassa silmät kiinni tekstejä. Viha on aika vahva sana. itkeminen/keskusteleminen ..hmm miten sen nyt ottaa?
Alueella on kylttejä,roskiksia ja metsää pilvin pimein. Jos itse otan ajan pussittaa, niin kyllä toivon sitä muiltakin koiran omistajilta.
Kaikilla ei välttämättä ole aikaa lähteä kyttäämään kerrostalojen pihaan toisia...Tottakai huomautan asiasta jos satun itse olemaan äänen kantaman päässä ja näen jonkun jättävän koirankakat/heittävän roskat pihalle/ tai tuhoavan/likaavan toisen omaisuutta tai muuta vastaava jota ei tulisi taloyhtiössä tai naapuritalosta tehdä toisten pihalla tai tielle.
Erityisemmin en itse "vihaa ikkunassa" vaan tiheään asutulla alueella näkee joka päivä jonkun jättävän kakat pihalle. Ja mistäs sen tietää vaikka joku "ei pussittaja" saisi täältä motivaatiota ryhtyä kerämään kakat. Kun kerran koira-aiheinen foorumi..Ja aiheesta keskustelua.
(aika villiä heittää vielä sekaan rasistikortti??) - Koirien vihaaja
4+6 kirjoitti:
Tuo huonon maineen koko koiranomistajaväestölle, mikä on typerää. Miksi kaikkia syytetään, vaikka suurin osa kerää jätökset mallikkaasti. Sama kuin syyttäisi kaikkia tummaihoisia rikollisiksi, kaikkia miehiä pedareiksi ja raiskaajiksi jne.Väitätkö etteivät naiset raiskaa ihmisiä ja käytä lapsia hyväksi? Olet kuule erehtynyt pahan kerran.
- elukan irvikuva
Väitätkö etteivät naiset raiskaa ihmisiä ja käytä lapsia hyväksi? Olet kuule erehtynyt pahan kerran.
En väitä, mutta miehet syyllistyvät siihen enemmän, se on fakta jota et voi kumota.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046