Voiko marsulle antaa vesimelonia?
Kiitos vastauksistanne!
Marsulle vesimelonia?
9
6016
Vastaukset
- -e-
EN mä usko että se on pahitteeksikaan!
- Krisse H.
Marsuille voi antaa erilaisia meloneita tietenkin kohtuuden rajoissa. :)
- minde
voi tietty
- Heidi
Vesimeloni on diureettista, eli se poistaa nestettä enemmän kehosta, kuin mitä siitä tulee. Eli marsulle ei siksi suositella syötettävän vesimelonia, että marsulla on muutenkin todella vilkas ruoansulatusjärjestelmä. Vesimelonissa on muutenkaan tuskin mitään ravinteita, koska se on pääasiassa pelkkää vettä. Melonin syöttäminen saattaa rasittaa munuaisia (samoin kuin kurkku ja salaatti, jota usein marsuille syötetään), joten en suosittele sen syöttämistä, samoin kuin kurkkua, salaattia ja ananasta. T.Heidi
- AnonyymiUUSI
Ananas, punajuuri, vesimeloni jne.. ovat kaikki luonnollisia diureetteja koska nämä sisältävät paljon mineraaleja, kivennäisiä sekä paljon erilaisia tärkeitä vitamiineja.
Joten näitä tarjoillaan näiden tärkeiden anesosien takia lähinnä.
Kohtuuden ja maalaisjärjen rajoissa!
- ...
Myökrh!! Turha luulo että lopettaisin salaatin annon!! Tai porkkanan!! TAI kurkun!
- suu auki!
Tulee myöhässä, mutta voisko joku kertoa, että saako marsuille antaa banaania paljon? Semmosta tuoretta tarkotan sitten, en mitään kuivatettua:D
- inkakuunmarsut
Minun mielestä marsulle saa antaa banaania, mutta vaan harvemmin, vaikka makupalana. Mutta esimerkiksi. Toisellani marsullani ei tule banaanista ripulia ja toisella taas tulee. Jos marsullasi tulee ripulia banaanista, niin en suosittele antamaan marsullesi banaania. :) //en olr 100 varma tästäkään 😁
- kille20000
Olen antanut baanaania ja kuorta, mutta vain vähän. On tosi hiilihydraattipitoista, joten sitä ei marsulle saa paljon antaa. Vähentää kai ulosteen määrää ja voi olla vaarallista marsulle. Olen antanut myös vesimelonia ja sen kuorta. Mutta ehkä max. kerran kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026568
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313920törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303345Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3821804- 331418
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471073Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11996Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11930- 42889