Elite: Dangerous

Elite fani vm. 72

Olin nuorena kova pelaamaan Eliteä ja nyt tuosta pelistä on julkaistu vihdoin uusi versio. Pelissä käydään kauppaa planeettojen välilllä, vaurastutaan ja hankitaan parempaa aseistusta yms. Perusidea on ostaa esim. halpoja elintarvikkeita maatalousplaneetoilta ja myydä niitä kalliilla teollistuneille planeetoille. Tämän lisäksi torjutaan hyökkäksiä, voi myös toimia salakuljettajana yms. Commodore 64 -versio oli ainakin erittäin koukuttava.
Uuden pelin trailerit ovat upeita ja alustavat peliarviot lupaavaat melko hyvää jopa klassikkoa. En löytänyt peliä verkkokaupoista, mutta sen saa ladattua maksua vastaan pelitalon sivuilta www.elitedangerous.com
Onko kokemuksia tästä ?

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nysse täti

Ei ole, liian kovat laitteistovaatimukset, jotka todella kannattaa ennen ostoa katsoa sillä tuo ei Originin tapaan palauta rahoja mikäli peli ei miellytä.

Itse pelasin zx spectrumilla Eliteä aivan kauhian paljon

• Elitefani_vm.72

Olen ollut tyytyväinen Elite: Dangerousiin. Kyseessä on todella koukuttava peli/simulaattori. Realistisesti mallinnettu linnunrata etäisyyksineen ja tähtijärjestelmineen on kerrassaan huikaiseva. Pelialue on siis todella laaja. Grafiikka on todella kaunista katseltavaa. Pelin opettelu vie aikaa, mutta oppiminen palkitsee. Olen hankkinut omaisuutta lähinnä louhimalla mineraaleja, käymällä kauppaa ja tutkimusmatkailulla. Alukset tähän asti Sidewinder-->Hauler-->Adder-->Cobra MKIII. Räiskimiselläkin (palkkionmetsästys) tosin voi vaurastua, mutta sitä en ole vielä harrastanut. Peliohjain kannattaa vaihtaa esimerkiski padiin tai simulaattoriohjaimiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe