Onko Patong beachillä mitään Pattayan Beer gardenia vastaavaa paikkaa?
Beer garden?
14
243
Vastaukset
- Beer garden fani
Beer garden on The Pier baari alueen kauimmainen baari eli aallonmurtajan päässä oleva baari Pattayalla. The Pier Bar area (englanniksi) se on nimeltään siellä on kymmeniä pieni baareja ja keskellä Muang Thai kehä.
Patongilla on samantapaisia baari ryppäitä, huomattavasti kalliimpia vain. - 28x...
Komppaan Beer garden fania koska olen itse samanlainen. Näytölläni on juuri kuva The Pierin julkisivusta jonka edessä poseeraan pienen pullean pikisilmälikkasen kanssa. Olemme rannalle menossa Mäkkärin kautta koska likka rakasti hampurilaisia yli kaiken. Silmät oikein hehkuivat kun niitä ahmi.
En ole koskaan laskenut montako baaria siellä on, olen kai todennut tehtävän mahdottomaksi. Kun rannalta tulen niin en siitä ohi pääse istahtamatta. Joskus alkuillasta olen jonkun pikkubaarin likkaset 5-6 kpl ostanut ulos ja vienyt ne syömään läheiseen thai- kippolaan ja ruokailun jälkeen niitä palauttanut.
Kehoitankin aloittajaa vakavasti vaihtamaan lomakohteensa Pattayaksi. Phuket on pyllysta ja amatöörimatkailijoita varten.- Beer garden fani
Mulle kävi noin 10v sitten ensimmäinen reissu 2 viikoa Phukettiin Patongille, seuraavalla kerralla päätin testata Pattayan ja en sen jälkeen Phukettiin ole palannut. Nyt 13 Pattayan reissu edessä nykyään aina sen 30 päivää perillä. Bangokissa on mukava joskus käväistä jonkun oppaan kanssa. Ai perhana lensin kerran Samuille U tapaolta yhen toisen oppaan kanssa hän oli sieltä kotoisin.
- maaliskuussa sinne
Tääsä näkymä Beer Gardenin sisään käynnistä. Pier bar alueen pikku baarit jäävät vasemmalle.
https://www.google.fi/search?q=beer garden pattaya&biw=1280&bih=899&tbm=isch&imgil=ZME0Ov4_2xZ00M:;bivMEgLNJ-mGHM;http://inpattayanow.com/2013/07/29/opinion/nightlife/nightmarch/oh-i-do-like-to-be-beside-the-seaside/&source=iu&pf=m&fir=ZME0Ov4_2xZ00M:,bivMEgLNJ-mGHM,_&usg=__WjpPjyWaZpMEh7Z7ynkAZ0zc9d0=&ved=0CDkQyjc&ei=cF2iVI6qAcSpygPC54LACw#facrc=_&imgdii=tkgmVtVwwW2FAM:;oqu7BaEcmoAjMM;tkgmVtVwwW2FAM:&imgrc=tkgmVtVwwW2FAM:;72XvuEF6pLrkHM;http://www.pattayafans.de/images/pattaya_beergarden_1.jpg;http://www.pattayafans.de/pattaya_beergarden.htm;720;400 - 28x...
Kiitoksia hienosta kuvakavalkadista!
- ei sitten
Eli ilmeisesti ei sitten ole mitään Beer gardenin tapaista kun ei kukaan tiennyt.
Sinänsä harmi, joku paikka etsiä freelancereita, siis muukin kuin katu, olisi hyvä juttu.- etkö ymmärtänyt
On Patongilla baareja Beer garden on yksi baari muiden baarien joukossa. Toki Pattayalla kuluu vähemmän rahaa takseihin ja baarielämässä.
- plörps
Lopeta nyt helvetis'sä se Phuketin matkailu ja tule bilettämään Pattikselle.
Ainoa oikea paikka jos menoa haluat.
Tietysti Phuketistakin pil'lua löytyy mutta ei menoa eikä meininkiä. Väsynyttä ja kulunutta on meno siellä, pimppi maksaa vielä tuplan Pattiksen hinnoista.- koko nouruus pelis
Paskiksella tytöt kulahtaneita, Phukes annetaan parasta päätä
- koko nuoruusko
Et siis ole Pattayalla käynyt.
- 28x...
Hra koko nuoruus pelis herätti puheen Pattiksen kulahtaneista tytöistä.
Kyllä tuossa on totta toinen puoli jos otamme aikajänteeksi n. 30 vuotta.
80- luvulla olivat likat useita vuosikertaa nuorempia ja siten tietenkin myös söpömpiä. Nyt on itsellekin vuosia kertynyt ja näkyy se nyt hieman naamassakin.
Tarkoittaa sitä että oma vaatimustasokin on laskenut paljon. Tyytyväisenä olen kuitenkin huomannut että vanhat rataketut ovat oppaista parhaimpia. Ovat ammattitaidoiltaan aivan lyömättömiä. Koska heillä ei kovasti vientiä ole niin pitävät pokansa tyytyväisenä kaikin voimin. Eikä se ole vähäistä.
Toki vaativalle herrasmiehelle löytyy nuoria kaunottaria goukkareista. Hinnat ovat kuitenkin moninkertaiset eikä heistä oppaiksi ole. Lisäksi se on taloudellisesti hyvinkin kallista pitää niitä monta päivää. Ei kannata ei.
Kiinnittäisin huomiota myös puhelinpalvelutyttöihin joiden käyttö on todella suosittua varakkaimpien ja ns julkkisherrojen taholla.
Tytöt ovat nuoria ja tasokkaita ja homma hoituu taatusti huomiota herättämättä. Tunnin käynti maksaa 3000- 5000 patia.
Lisäksi palmunalustytöistä voi hyvällä onnella löytää todellisen helmen. Heidän kanssaan täytyy vain olla todella varovainen, narkkareita ja siten myös varkaita on joukossaan paljon.
Että kyllä Pattayalta löytyy likkasta aivan jokaiseen makuun. Juurikin sen oikean löytäminen vaatii pientä vaivannäköä ja hitusen onnea.
Aivankin kohta lähden itse jälleen kalastelemaan ja onneani koettamaan. - pumppari
Onko Phuketissa mitään suihinottobaareja kuten legendaarinen Pump Station Pattayalla? Eli mennään tiskille seurustellaan normaalisti baarin muiden asiakkaiden kanssa mutta pöydän alla tyttö onkin meisselisi suussa?
- Tiedoksi
Pump Station lopetti pari vuotta sitten. Mutta on niitä Blow job baareja jokaisessa turistikohteessa.
- pumppari
Voisi laittaa tuon tukkansa lyhyeksi leikanneen uraohjuspalleron lapsien kanssa rannalle kun iskä lähtee ottamaan yhden "oluen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389