Missä edullinen yöpaikka Trondheimin lähellä ?

2 hengen huone

Tarkoitus lähteä kesällä Uumajasta Trondheimiin.Missä kannattaisi yöpyä ?
Vai olisiko Ruotsissa edullisempaa, esim; juuri Norjan rajan tuntumassa ?

8

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netti auttaa

Hotellien ja osin muiden majoituspaikkojen suhteen katso esim. hotels.com karttanäkymästä näppärä katsoa sopiiko reitille.

• jos teltta löytyy jo

TELTASSA tien poskessa.

• joskus_ohi_ajanut

E14-tien varrella on Ruotsin puolella useampi hiihto/laskettelukeskus lähempänä Norjaa. Åre ympäristöineen ja sitten Storlien ihan rajan pinnassa. Mikäli tuolla seudulla on majapaikkoja auki kesällä, niin hinnat on todennäköisesti kohdallaan. Tosin Åressa taitaa olla sen verran kesäaktiviteettia, että ihan suurimpien mäkien katveessa ei ole välttämättä kesäalea.

Majoituksesta ei ole kokemusta, mutta kalliin ruoan Norjaan mennessä varmana tärppinä Storlienissa Le Ski -ravintolan lounas.

• kokeiltu on

www.airbnb.fi

• 8776

Vähän yli 10 km Trondheimista itään on Vikhammer Motel.
      http://www.vikhammer.no/index.php

Olen yöpynyt ao paikassa kerran ja yöpyisin uudenkin kerran.

Kahden hengen huoneen hinta nyt tammikuussa 2015 näyttää olevan 675 NOK eli n 80 euroa.

Moottoritietä ajamalla joutuu muistaakseni ainakin pariin kertaan maksamaan tietulleja, mutta jos osaa lukea karttaa, niin rantaa pitkin kulkevaa pienempää tietä ajamalla tietulleja tulee vähemmän.

• Be ware

• Ne kruunut
        Be ware kirjoitti:

Trondheimin tienoon tullit oli suhteellisen halvat takavuosina, tosin useampi tulli peräkkäin.
        Nyt näyttäisi tehdyn reiskat hinnan nostot
        http://www.autopass.no/en/toll-roads?anleggsid=16

Unohtui tuo valuutanhuomiointi, päivän hinta n. x Nkr/8,4= x€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3611
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2257
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2092
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      478
      1223
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe