Miksi tälläiseltä epämääräiseltä palstalta? Kun spermapankista saa ilman tauteja, ja asiallisesti
Ootte kummaa porukkaa.
Miksi ette hae spermapankista?????
12
179
Vastaukset
- Sijaiskärsijät pois
Sinne vaan kaikki #vauvvakuumetta potevat naiset joilla vastentahtoinen isäehdokas.
- mies 272
mulla tili eri pankissa tuolta en saa
- ainakin puolet
Voi nää olla provojakin.
- Luuserit!
Kyllä suomesa on mt-hoito niin retuperällä, että en usko provoiksi.
- OnNeProvojaKuitenkin
Luuserit! kirjoitti:
Jos se on niin retuperällä, miksi sitten syytät ihmisiä täällä luuseriksi...
- Hullut-heitteillä
Luuserit! kirjoitti:
Olen samaa mieltä, hullut on hoitamatta Suomessa ja se näkyy vastuuttomassa lisääntymisessä ja näillä palstoilla.
- nimimerkki_1
se kustantaa yksinäiselle naiselle jotain 4000-7000€...harvalla riittää rahat :(
- Kusimulkku-ei-kannata
Myykää vaikka persettä sen muutama tonnin verran, mutta ennemmin mällipankista laatua.
- pohtiamiaas
Ennemminkin ja myös voisi kysyä miksi spermaansa täällä luovuttavat ja anonyymiyttä vaativat miehet eivät mene klinikalle tarjoamaan? Sitä kautta ei tarvitse pelätä elareita makselemaan.
- Suorat-sanat
Eiköhän nämä ole provoja, joidenkin runkkareiden kirjoittamina? Mukdi niitä penikoita pitää muutenkin hankkia vaikka ei ole kunnon parisuhdetta? Rumia enin osa äpäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653