Miksi tälläiseltä epämääräiseltä palstalta? Kun spermapankista saa ilman tauteja, ja asiallisesti
Ootte kummaa porukkaa.
Miksi ette hae spermapankista?????
12
183
Vastaukset
- Sijaiskärsijät pois
Sinne vaan kaikki #vauvvakuumetta potevat naiset joilla vastentahtoinen isäehdokas.
- mies 272
mulla tili eri pankissa tuolta en saa
- ainakin puolet
Voi nää olla provojakin.
- Luuserit!
Kyllä suomesa on mt-hoito niin retuperällä, että en usko provoiksi.
- OnNeProvojaKuitenkin
Luuserit! kirjoitti:
Jos se on niin retuperällä, miksi sitten syytät ihmisiä täällä luuseriksi...
- Hullut-heitteillä
Luuserit! kirjoitti:
Olen samaa mieltä, hullut on hoitamatta Suomessa ja se näkyy vastuuttomassa lisääntymisessä ja näillä palstoilla.
- nimimerkki_1
se kustantaa yksinäiselle naiselle jotain 4000-7000€...harvalla riittää rahat :(
- Kusimulkku-ei-kannata
Myykää vaikka persettä sen muutama tonnin verran, mutta ennemmin mällipankista laatua.
- pohtiamiaas
Ennemminkin ja myös voisi kysyä miksi spermaansa täällä luovuttavat ja anonyymiyttä vaativat miehet eivät mene klinikalle tarjoamaan? Sitä kautta ei tarvitse pelätä elareita makselemaan.
- Suorat-sanat
Eiköhän nämä ole provoja, joidenkin runkkareiden kirjoittamina? Mukdi niitä penikoita pitää muutenkin hankkia vaikka ei ole kunnon parisuhdetta? Rumia enin osa äpäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772