Elikkä ongelma on se,että kun ostin boxin ja tein itselleni profiilin ei sielä ollut maana suomea. Jouduin ottamaan yhdysvallat. Minulla on boxilla käytössä normaali sähköpostiosoitteeni. Siitä tuleekin toinen kysymys, yritin lunastaa erään pelin koodia,mutta se alkoi herjaamaan että "Verkkopassi salattu. Käytät maksettua koodia"
Miksi en saa valittua suomea!?
4
75
Vastaukset
- Selviä tietoja
Ei se heitä sua mihinkään. Lue mitä siinä lukee. Luultavasti haluaa lähettää varmennus koodin toiseen sähköpostiisi, varmistaaksesi että se olet sinä. Siitä saa valittua myös koodin puhelimeen tekstiviestinä. Luet vaan rauhassa ajatuksella mitä kysytään, niin ei ole vaikeaa.
Vaikea auttaa kun ei tuosta sekoilusta saa oikein selvää. Minkä Xboxin ostit ja mistä? Oliko konsolista valittu suomi regioniksi asetuksista?- kiukkuinenn
Tilasin siis boxin netistä uutena.Ja kun aloin tekemään profiilia sielä ei ollut suomea missään. Ja kun yritin ottaa koodin käyttöön se kyllä lähetti minulle koodin ja varmistuksen toiseen s.posti osoitteeseen. Kun kävin hyväksymässä koodia kone hyväksyi sen ja sitten varmistuksen jälkeen olin olevinaan kirjautunut xboxin sivuille toisella s.posti osoitteella..ihmettelen syvästi mitä tämä "verkkopassi salattu"tarkoittaa.
- kiukkuinennn
kiukkuinenn kirjoitti:
Tilasin siis boxin netistä uutena.Ja kun aloin tekemään profiilia sielä ei ollut suomea missään. Ja kun yritin ottaa koodin käyttöön se kyllä lähetti minulle koodin ja varmistuksen toiseen s.posti osoitteeseen. Kun kävin hyväksymässä koodia kone hyväksyi sen ja sitten varmistuksen jälkeen olin olevinaan kirjautunut xboxin sivuille toisella s.posti osoitteella..ihmettelen syvästi mitä tämä "verkkopassi salattu"tarkoittaa.
Ja siis kyseessä on ihan xbox 360
- Se sama
kiukkuinennn kirjoitti:
Ja siis kyseessä on ihan xbox 360
http://support.xbox.com/fi-FI/billing/manage-payment-options/change-xbox-live-country-region
Tuossa on ohjeet ainakin konsolin ja profiilin laskutus osoitteen maa asetuksiin. Rullaa alaspäin niin tulee Xbox 360:n ohjeet.
http://support.xbox.com/fi-FI/billing/manage-payment-options/change-xbox-live-country-region
Tuossa ohjeet profiilin alueen vaihtamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957