tampere tesoma

♥♥♥♥♥♡♥

mitä on tapahtunut onko kuvia

33

1468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sariola.

On tapahtunut on kuvia. Muista taas Ilpo lääkkeesi ja mene nukkumaan.

• onko yhteyttä?

Koiran ulkoiluttajaa uhattiin puukolla

Tampereen Tesomalla ryöstäjä uhkasi puukolla koiran ulkoiluttajaa ja vaati rahoja.
      Mies oli ulkoiluttamassa puolen yön aikaan Tampereella, Tesomajärven ulkoilureitillä koiraa, kun hänet yritettiin ryöstää. Ulkoilureitillä vastaan tuli mies, joka tarttui kiinni koiran ulkoiluttajan takkiin.

Mies vaati rahaa huonolla suomen kielellä. Sitten mies otti puukon esille ja huitaisi sillä koiran ulkoiluttajaa kasvoihin. Puukko meni miehen ohi.

Ryöstäjä ei onnistunut saamaan rahoja. Koiran ulkoiluttaja puolustautui ja aiheutti ryöstäjälle lieviä vammoja. Ryöstäjä lähti pakosalle ulkoilureittiä pitkin etelän suuntaan.

Poliisi pitää tapausta törkeänä ryöstön yrityksenä. Poliisi pyytää havaintoja ryöstön yrittäneestä.

Tuntomerkkejä ovat: tummaihoinen, noin 30-40 -vuotias, noin 175 senttiä pitkä, päähineenä pipo, päällysvaatteena iso tumma huppari.

Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdolliset havainnot tekijästä tai hänen
      henkilöllisyydestään sähköpostiin pitkä[email protected].

• Eräs Tampereelainen.

"Antakaa jokaiselle, joka pyytä teiltä jotakin, älkääkä kääntäkö selkäänne sillle, joka pyytä teiltä lainaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne sitä takaisin" Se Jessen sananlasku mut pelasti pari kertaa vaaralliselta tilanteelta, olen silti itse psykiatrisessa hoidossa... Itte olen asunut myös Tesomassa, tuskin olen tavannut henkilöä, joka murhattiin. Tampereella on yli 210 000 ihmistä, vaikea sydämistyä kenenkään kuolemasta, jokaista eniten oma kuolema tietysti riiippii, sittenkun sitäkään ei voi ikuisesti lykätä, en minä tiedä, mitä väliä sillä on, minkä ikäisenä kuolee, kunhan ei kuolisi, ennenkuin elämäntehtävä on suoritettu. "Murhaajilla ei ole iankaikkista elämää", näin teille on opetettu....

• Vakavoitukaamme.
        Eräs Tampereelainen. kirjoitti:

"Antakaa jokaiselle, joka pyytä teiltä jotakin, älkääkä kääntäkö selkäänne sillle, joka pyytä teiltä lainaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne sitä takaisin" Se Jessen sananlasku mut pelasti pari kertaa vaaralliselta tilanteelta, olen silti itse psykiatrisessa hoidossa... Itte olen asunut myös Tesomassa, tuskin olen tavannut henkilöä, joka murhattiin. Tampereella on yli 210 000 ihmistä, vaikea sydämistyä kenenkään kuolemasta, jokaista eniten oma kuolema tietysti riiippii, sittenkun sitäkään ei voi ikuisesti lykätä, en minä tiedä, mitä väliä sillä on, minkä ikäisenä kuolee, kunhan ei kuolisi, ennenkuin elämäntehtävä on suoritettu. "Murhaajilla ei ole iankaikkista elämää", näin teille on opetettu....

Luultavasti suomalaiset Somalit ei oikein tiedä, missä sossu on?

• SinoliHuppariHahHah
        Vakavoitukaamme. kirjoitti:

Luultavasti suomalaiset Somalit ei oikein tiedä, missä sossu on?

kyseessä ilmeisesti tampperreen sarjamurhaaaaaja??

h ä m ä r r y tt ä m i nen alkaa heti???

m i ss ä ? ? ? oVat murhaajan ainoreino-tossut???

• ihme98
        Eräs Tampereelainen. kirjoitti:

mitä kuolinajankodalla on tekemistö raamatun kanssa

• mamumamu

On on...

• mumummumum
        mamumamu kirjoitti:

On on...

Mamu? Huuteli paetessaan suomenkielellä ..ittua sen minkä kerkesi, ihan kotimaista tekoa tämä tyyppi. Ulkomaalaiset ei varmaan jättäis käyntikorttiaan rikospaikalle.
        Nyt vaan etsimään niitä jotka ovat päästään pehmineet jo aikaisemmista rikoksistaan, tämä on ihan selvä tapaus.

• huuhaahooo

Ei varmaan mitään. Miksi sellaista kyseletkään?

• op- kortti .

oli jumissa. siis taikaseinä ei antanu massii. piti ryöstää joku et saa khatia. tulee muuten vieroitukset.

• mikä yhteys?

Ja tämän kopioReinotossuisen miehen surmaaminen olisi tapahtunut vieroitusoirehäiriötilassa?

• epäetnistäkö?

Ei mitään yhteyttä. Murha tapahtui maanantaina, pankkioikosulku keskiviikkona. Ja koska tuo koirankusettajan häiriköinti tapahtui?

• ♥♥♥♥♥♡♥

KYLLÄ MURAAJA ON KIINNI JÄÄNYT POLIISILLE KERTONUT MIHIN HEITTI PUUKON POLIISI KÄVI HAKEMASSA HYVÄ ETTÄ SELVISI ON LIIKAA SUOMESSA JA VARSINKIN TAMPEREELLA SELVITTÄMÄTTÖMIÄ MURIA

• nakit ja muussi
        ♥♥♥♥♥♡♥ kirjoitti:

KYLLÄ MURAAJA ON KIINNI JÄÄNYT POLIISILLE KERTONUT MIHIN HEITTI PUUKON POLIISI KÄVI HAKEMASSA HYVÄ ETTÄ SELVISI ON LIIKAA SUOMESSA JA VARSINKIN TAMPEREELLA SELVITTÄMÄTTÖMIÄ MURIA

Aijaa? Niikö olisi, et Tesoman tai Kalkun rampo olisi kiinni jäänyt :D:D

• mitä höpäjät?

TIEDONVÄLITYSTÄKÖ YRITÄT ESTÄÄ?

Ei tämän mukaan ole selvinnyt, mutta pukko olisi löytynyt.

"Poliisi pyytää yleisövihjeitä teräaseesta sekä sen tupesta Tampereen Tesoman henkirikokseen liittyen.

Molemmat löytyivät tapahtumapaikan läheisyydestä tänään ja saattavat poliisin mukaan liittyä tapahtuneeseen.

– Esineet ovat sen verran epätavallisia, että ne ovat varmuudella kiinnittäneet sellaisten henkilöiden huomion, jotka ovat ne nähneet jossakin taikka jollakin hallussa, poliisi toteaa tiedotteessa.

Vihjeet voi lähettää sähköpostilla osoitteisiin [email protected] tai [email protected]. Vihjeitä voi myös soittaa numeroon 050 313 7391."

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/tesoman-henkirikospaikan-lahelta-loytyi-veitsi/4662822

• ♥♥♥♥♥♡♥

ONKO POLIISI KERTONUT ETTEI OLISI KIINNIOTTOA TAI KIINNIOTTOJA VRT LAAJASALON MURA

• ♥♥♥♥♥♡♥

TÄMÄ MURA ON NIIN HURA ETTÄ HOUSUUNI TULI KURA.

• Entinen Tesomalainen

Murhata perheenisä tupakanhakumatkalla? Mikä mahtaa olla motiivi? Raha. Onko mies ryöstetty? Poliisin mukaan ko. yönä on ollut liikkeellä useampikin miesryhmä eri puolilla Tesomaa, etsitään silminnäkijöitä. ja ko. miesryhmiä. Yksikään ryhmä ei ollut vielä ilmoittautunut itse vaikka miesryhmät kuvailtiin lehdessä.
      Yhtenä syynä varmaan on se, että ihmiset eivät lue enää lehtiä, toisena syynä pelko että sotkeutuu ko. juttuun. Perheen lasten ja puolison takia ja kaikkien muidenkin turvallisuuden takia olisi hyvä, jos asia selviäisi mahdollisimman pian ja teon motiivit.

• Sinävoitollaseuraava

Jos on selkärankaa niin soittaa poliisillle vihjeensä,tekijät varmaan puhuneet teostaan eteenpäin,joku tietää varmasti.Nyt puhelimeen ja kertomaan tietonsa.

• olisitoivottavaakyllä

Pssst. Ei Tampeerella puhuta. Pienet on piirit.

• 645645

Vihjeitä nyt. Jos tunnet 15-23-vuotiaita epäilyttäviä nuorisohäiriköitä seuduilta niin vinkkaa kytille, että laittavat DNA-testeihin(sylkeä suusta).

• ei.mikään.CSI

Luulisi, että nykyaikana poliisin hallussa olevasta dna:sta saataisiin tietää etniteetti, verityyppi ja ehkäpä yksityiskohtaisempaakin tietoa??

• yksivaihtoehto

Entäpä jos kolmikko ei liitykään tapaukseen ja tekijä tuli paikalle autolla, mustalaiset vaikka. Kuvissa näkyy paljon jälkiä läheiselle tielle, mutta voi olla myöhemminkin tulleita. Todennäköisimmin kuitenkin tuon kolmikon tekosia, voivat olla myös matuja vaikkeivat olisi (kovin) tummaihoisia.

• uuttatietoa

Ehkä sama kolmikko ryöstänyt miehen 5kk aikaisemmin Tesomalla, lehdessä parempilaatuinen kuva. Ihan kuin uhrilta olisi heitetty housut nilkkoihin, kytät USA:ssa tekee noin ettei pääsisi juoksemaan karkuun tai potkimaan. Nuo ainakin näyttää ihan suomalaisilta, turhan kaukaa kuva, mutta tutut varmaan tunnistaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701062200050167_uu.shtml

• ltepi

Tyypit kuvassa ovat Kasper, Jesper ja jonathan et sillee hei

• PäiviKIPPONEN

kantasuomalainen mies? tapettu? mitä näistä!!!!Kytätään vaan rasistisia-,vihapuheita.Tuskin vasemmistovihreät järjestää mitään konserttia tämäntakia..emmepelkää paleface paskahousu.

• linnaan.linnaan
      • linnastalinnaan

Joku hormooni ex -salimies ryhdistä päätellen?? Samaten pää on salilla pehminyt, hermot pettää pienistä. Ottiko muuten uhri valokuvia väärässä paikassa väärään aikaan??

• mautolla

Nuo oli mopoautolla liikkeellä, olikohan tappoporukkakin. Mopoautoonkin mahtuu hiukan varastettavaa tavaraa, pääsee nopeammin pois paikalta ja huomaamattomammin.

• luulisilöytyvän

Ei ole hirveästi mopoautoja ja joihin sopii tuntomerkit, harmi ettei ole rekkaria tiedossa, tuskin enää videoitakaan tuolta ajalta. Alkaa olla komikolal kusiset paikat, kannattaisi itse ilmoittautua.

• tööttt

Naapurin emäntä joskus näytti tommosta puukkoa
      - sanoi että kaloja peratessa toi uritettu kahva hyvä. jos on märät kädet - ei ote lipeä - en tiedä mikä kauppa noita myy - yhdellä veljelläni jokseenkn samanlainen vuosia sitten - jätti mun autotalliin kun löysi sieltä vanhan puukon jota sanoi paremmaks - sittemmin kyllä jatkossa katosi siinä missä muukin roina, mikä itestään lähteny käveleen mn huusholista. Kännissä ja aineövereisään monet, niin nuoret kui vanhatkin pakkaa olemaan niin överiä että paskahousuuiks ne kaikkia ittiään vanhempiaa aina nimittelee vaikka olisivat seurakuntalaisia.

• himsf

Olisiko jonkun urheiluseuran kamppeita tontyyppiset puukot
      tai jonkunliikkeen sesonkitavaraa - kansalaisopiston taideryhmäläisilläkin mielestäni samanlaisia.

• eiköhänliene

Teinipojilla melko usein nykyään puukko mukana ja tytöilläkin, oudoksi mennyt touhu. Saisi kytätkin etsiä niitä enemmän, kun kerran löytynyt niin pysäytellä säännöllisesti ja ottaa pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"

Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä
      Maailman menoa
      276
      3109
    2. Valion maitotehtaalla kapina

Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa
      Maailman menoa
      82
      2625
    3. SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle

Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?
      Maailman menoa
      182
      2208
    4. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      30
      1989
    5. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      119
      1735
    6. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      95
      1461
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      44
      1455
    8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      353
      1413
    9. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      122
      1294
    10. Mitä kaikkia vikoja

On kaivatussasi?
      Ikävä
      95
      1263
    Aihe