Suosikkihahmonne?

puhdasverinen prinssi

Kertokaa ja mielellään perustelut :)

Omani on Kalkaros, koska me ollaan ihan samanlaisia

Toisina Malfoyt, Bellatrix ja Voldu koska ne on vaa nii aweja

30

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potter

      Mun on Hermione ja Draco

    • OneHermi

      Puoliksi Hermione Granger, koska ulkonäöltäni muistutan eniten häntä, ja olen luonteeltani puoliksi kuin hän,ja puoliksi kuin Luna Lovekiva. Se sitten onkin mun toinen lempihahmo :D Sinänsä aika hassua, kun ne on kaks niin erilaista hahmoo :P sori tää sekava teksti, kirjotan kännykällä...

    • DobbyBobby

      Mun lempihahmo on Dobby. Dobby on mun lempihahmo koska Se on niin urhee esim silloin kun Se oli siellä Malfoyn kartanossa ja pelasti Harryn ja muut.Ja Se on vaan niin ihana.

    • J0ksu

      Draco, se vaan on niin ihana wannabe-pahis, eikä sitten sisimmässään kuitenkaan oo niiiin paha. <3

    • helenabonhamcarter

      Kukas muu kuin iki-ihana ja täydellinen Bellatrix<3

      • Hermioneonbest

        Hermione Granger ,se on vaan niin täydellinen ja sillee muistuan iteki Hermionee aika paljon kaikin puolin:)!!


    • 1. Remus Lupin.. Mä pidän sen öuonteesta paljon ja ulkonäöllisestikkin se on ookoo ((Aluksi en pitänyt hänen ulkonäöstään)).
      2. Nymfadora Tonks.. Mä pidän senkin luonteesta ja näytteljästä paljonkin.
      3. Sirius Musta.. Mä pidän siitä, koska se ehkä muistuttaa mua eniten luonteeltaan ja silleen jos mun ulkonäköä lähinnä oleva Potter velho oisin niin oisin varm. Sirius.
      4. Fred Weasley.. Mä pidän siitä, koska oon huumorillinen ja rakastan tollasia ihmisiä, kuin Fred :3

    • Dumbledore siks koska se on ihan paras

    • AlastorMad-EyeMoody

      Ron. Koska fred ja george yrittävät olla turhan hauskoja, mutta ron ei edes ymmärrä tekevänsä jtn tyhmää. Se o waa nii läbbä äijä:D. Sitton vrma sirius black ja mad-eye moody

    • Rowie

      Fred koska... No c'mon Fred Weasley

    • Ginnyfan

      Mun mielestä Ginny on ihan paras koska,se muistuttaa ulkonäöltään ihan sairaasti mua ja luonteelta kans:D Dobby on myös ihana ja sympaattinen tyyppi

    • wuih

      Fred ja George, koska...

    • Tarinankeksijäkö

      Suosikkihahmojani ovat lähes kaikki, koska jokaiseen liittyy jokin tarina, joka kertoo, miksi heistä on tullut tuollaisia kuin ovat.

      Tarinoita ei aina kerrota kirjassa/elokuvassa, mutta taustoja kyllä, ja niistä voi sitten muodostaa jonkinmoisen kuvan henkilön menneisyydestä, ja niiden miettiminen on ihanaa!

      Tällaisia hahmoja ovat esimerkiksi Draco Malfoy, Sirius Musta, Albus Dumbledore, Ron Weasly yms. yms. yms. Kaikille löytyy jonkinlainen tarina kunhan hetken miettii.

      Ainoastaa Bellatrix Lestrangesta ja Phineas Nigellus Mustasta en pidä, koska heille ei löydy kunnollista tarinaa ja he ovat inhottavan omahyväisiä yms.

      Toivottavasti joku sai selvää tuosta ja ymmärsi ajatukseni. Kirjoitusvirheitäkin saattaa olla muutama koska kirjoitin puhelimella.

    • WeaselMii

      Luna on kiva. Draco on aika ärsyttävä, mutta söpö. Harry on idiootti mutta söpö ja vihaan Harry /Draco paritusta. Bill ja Charlie On aika kivoja myös.

    • frostyou

      Dumbledore, koska se on niin kiltti ja pätevä ja viisas
      tai
      joku ankeuttaja, koska ne on mielenkiintoisia ja tykkään kylmästä

    • harryhermion

      Harry koska se on nii erityinen ja sillä on hieno tarina, draco koska se on söpö ja sellane pahis u know :´D Hermione, Ron, Sirius, Fred ja George kans

    • hpfani

      mm..
      Dobby <3! Koska se vaa on niin symppis<3
      Sirius Black! (vaa kirjois) Se on kiva ja emmä tiiä :D
      Harry Potter! <3 se vaa on nii paras!
      Remus Lupin (kirjoissa vaa) se vaa on kiva!
      Hermione Granger! Koska se muistuttaa aika paljon mua :)
      Draco Malfoy (leffoissa) tai ainakin 1 & 2 <3

      • Hpfani

        Ja tietty
        Albus Dumledore koska se vaa on sellainen kiva ja sillee


      • Hpfani

        Nykyään tykkään Siriuksesta ja Lupinista myös leffoissa ja Malfoyista kirjoissa:)
        Mut viel lisää lemppareita:

        Mad-Eye Moody! Se vaa on kiva
        Luna Lovegood! Jotenkin tykkään vaan siitä ja se on vähän mun tyylinen
        Fred & George Weasley! Ne vaa on niin kivoja
        Ron Weasley! Sekin vaa on kiva
        Ginny Weasley! Sekin on vaa kiva
        Neville Longbottom! Se on kiva myös!
        Severus Snape! se on vaa kiva


      • Hpfani
        Hpfani kirjoitti:

        Nykyään tykkään Siriuksesta ja Lupinista myös leffoissa ja Malfoyista kirjoissa:)
        Mut viel lisää lemppareita:

        Mad-Eye Moody! Se vaa on kiva
        Luna Lovegood! Jotenkin tykkään vaan siitä ja se on vähän mun tyylinen
        Fred & George Weasley! Ne vaa on niin kivoja
        Ron Weasley! Sekin vaa on kiva
        Ginny Weasley! Sekin on vaa kiva
        Neville Longbottom! Se on kiva myös!
        Severus Snape! se on vaa kiva

        ja tietty myös:
        Rubeus Hagrid, koska se vaan on niin symppis ja sillee <3


    • Draco Malfoy koska mä näytän ihan siltä ja mun mieli on ihan hänen ja Ginny (Potter) Waesley koska mä ❤️ Sitä.

    • kunetosaapäättää

      Neville. Neville on vaan niin ihana, ku se kehittyy tarinan aikan tositosi paljon :33 sit kans Ginny, Sirius, Fred&George ja Dobby :33

    • pimeänlopettaja

      Ensimmäiseksi meinasin ruveta luettelemaan tähän kasan unohdetumpia sivuhahmoja. Kuitenkin päädyn sanomaan kolme tunnetumpaa hahmoa: Kalkaros, Lockhart ja Kuhnusarvio. Siksi nämä kolme, koska he eivät ole sarjan protagonisteja eikä antagonisteja vaan siltä ja väliltä. Kaikki ovat myöskin omalla tavallaan laskelmoivia henkilöhahmoja. Taikka Kalkaros oli lähes kaikkea antagonistista lopun protagonistin läheiseen auttajaan.
      Kalkaros on näistä hahmoista tietysti juonen kannalta tärkein, oikeastaan voisi sanoa koko sarjan tärkeimmäksi hahmoksi, koska liikkui niin laajalla säteellä hyvä - paha - ajattelun välillä, siis nerokas hahmo kaiken kaikkiaan, jolla lukijoita saatiin hämätyksi. Lockhart on oikeastaan Kalkaroksen täydellinen vastakohta, joka suhtautuu kaikkeen päivänselvän omahyväisesti Kalkaroksen viekkautta ja asioitten lähes täydellistä peittämistä vastaan. Ja Kuhnusarvio on jossakin omahyväisyyden välimaastossa näitten kahden herran välissä.
      Ei niin että samaistuisin tippaakaan näihin kolmeen, mutta jonkinlainen itseriittoisen henkilön kuvaus välittyy hyvin omaperäisesti kaikista näistä kolmesta herrasta. Jos vain yksi pitää valita niin se on Kalkaros, joka on monessakin mielessä harvinainen luonnekuvaus kirjallisuudessa eli vastenmielinen henkilö ja päähenkilön vihaajaakin pitkään, mutta lopussa kuitenkin päähenkilön kannalta osoittautuu hyödyntekijäksi. Nerokkaasti kuvattu hahmo, joka aiheutti lukijoissa paljonkin pohdinnan aiheita.

    • Hermuonni

      Kaikkihan ovat mahatvia,mutta jos nyt suosikit pitää valita niin (nämä ovat siis kirjoissa):

      -Sirius Black =♥♥♥
      -Fred ja George Weasley, pidän hauskoista tyypeistä ja he muistuttavat minua luonteeltakin (nauruhan pidentää ikääkin, eikö?)
      -Kalkaros on erittäin hienosti tehty hahmo, hyvän ja pahan välimaastossa. Hän hyvä esimerkki oikeasti kiehtovasta hahmosta!

    • tenhovelho

      Minun mielestä se Kuoleman varjelusten lopun Kings Cross - luvussa se"pienen alastoman lapsen muotoinen" piesty, tärisevä ja pärisevä, hylätty ja myllätty hahmo siinä tuolin alla. Ihan selkeästi kaikki mitä sarjaan ja sen kiehtovuuteen sisälty.
      Tietty jos olis Suomen presidentti tai muu julkimo kuvattu niin olisin voinut sen valita, mutta huomioni oli, että ne englantilaiset kypsyttää sitä lihaa liikaa, oli nolhoja tai veitejä tai sitten ei !!!

    • get_roasted

      Lempihahmoni on John Cena koska häntä ei voi nähdä

    • MambanOmistaja

      mun lempihahmo on musta mamba koska se on aina mun pöksyissä kovana ;)

    • ankituristi

      Itse pidän ankeuttajista kaikista eniten. Ei, ei voi sanoa että pidän, olen vaan niin tottunut. Tuntuu pahalta kun ne lisääntyvät, eikä lääkkeet ja hoidot enää auta.
      Tämä alkoi suunnilleen samaan aikaa ja niitä ei voi nähdä. Menin yli sen rajan ja enää ei ole syytä epäillä sitä. Mutta heidät siis valitsen, sillä elämä on harmainta.

    • Tylypahkalainen

      - Ginny, koska muistutan eniten itse häntä, ja Ginny on hyvä hahmo.
      - Draco, ihana pikkupahis, ja järkyttävän söpö.
      - Fred & George, ihania vitsiniekkoja.
      - Nymfadora, ihana hahmo.

      Sekä tietysti myös mm. Remus, Sirius & Hermione.

    • massivehpfan

      1. Oon aina pitäny Ronista tosi paljon (tiedän, että Ronnukka on aika kliseinen hahmo, ja Ron on vähän höpsö mutta silti siinä on jotain sellaista aitoa tahattomuutta ja koomisuutta siinä hahmossa et se aina gets me)Tykkään huumorista ja sitä tähän tarinaan tarvittiin erityisesti kirjojen loppupäässä, kun things go shitty.

      2. Harrysta oon oikeesti alkanu tykkään hiljattain jotenkin enemmän, vaikka se onkin osittain ns "tylsä" hahmo, mut kuitenkin. Tosi syvällinen hahmo. Se ei yritä olla mikään pohatta vaan on se mikä on. Tekee virheitä, mutta toimii silti vioistaan huolimatta muiden parhaaksi (paitsi ainut asia on Dracon ja Potterin suhde, musta Harrryn ei olisi tarvinnut vihata heti Malfoyta niin paljon ainakaan alussa vaikka Malfoy toimikin tosi törpösti)muutenkin Harry on tosi samaistuttava hahmlo ja Harryn tarina on huikee.

      3. Sirius Musta ihan huippu kummisetä ikinä, vaikkakin joutui Azkabaniin ja oli nuoruudessa ylimielinen itseäään täynnä oleva tyyppi. Pidän Harryn ja Siriuksen välisestä kummisetä-kummipoika suhteesta. Sirius pitää hyvin Harryn puolta.

      4. Fred ja George on kans viihdyttäviä hahmoja, vaikkakin myös vähän kliseisiä. Heillä on kuitenkin jotain sellaista ihailtavaa itsevarmuutta heidän hahmoissa huumorin lisäksi et pidän heistä.

      5.Kalkaros: Tiedän että jotkut vihaavat hänen hahmoaan, mutta minusta hän on jännän kiehtova hahmo, juuri siksi, että vaikka hän on esim täysi k****pää Harrylle ja toimii siten vain siksi, että tämä sattuu olemaan inhoamansa ihmisen poika, niin silti hänellä on jossain tuon kopean kylmän olemuksen sisällä jokseenkin lämmin sydän. Ja tietänee sen mistä Kalkaros on tullut ja mitä virheitä hän on tehnyt, niin käy jopa vähän sääliksi Kalkarosta. Olen myös iloinen siitä et hänellä on ollut pokkaa kaikki ne vuodet toimia 2 agenttina ja olla vakuuttava ja pitää päänsä kuitenkin siten että ei anna voldyn pompottaa häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe