Puolipaasto

sarisusannass73

alkaa tänään. Mitat 160cm ja painoa huimat 81,2 kg.

Tavoitteet:-200 grammaa per päivä joka tekee viikossa 1,4kg.

Eka isompi välitavoite on kuuden viikon päästä 75 kg, jolloin asettaisin uuden tavoitteen.

Menetelmä: aion syödä vain yhden aterian päivässä. Otan vitamiinit, jotta ravintoaineita tulee tarpeeksi.

Eka pienempi välitavoite on viikon päästä 80, 0 kg. Siis viikon päästä tiistaina.

61

2650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkuu... paino nyt ensimmäisen päivän jälkeen 80,3 kg. Pudotus -900 g.

      Toiveena tänään 80,2 kg.

      Nakkeja ja punajuurisalaattia kuten uuteen vuoteen kuuluukin.

      Muuten täyspaasto.

      Kirjoitin että tavoite on tasan 80 eli -1,4 kg tiistaiksi mutta en vielä silloin ajatellut että paino laskisi enemmän kuin 200 g per päivä.

      Kuitenkin pidän siitä kiinni että laihdun jatkossa sillä nopeudella.(-200g/vrk)

      Huomisen tavoite:79,7-80,0kg.

      • Painonlaskija

        Painoin tänään aamulla klo 09:08 99,76 kg. Tavoitteenani on klo 14:27 painaa 99,64 kg. Illaksi (klo 22:05) tavoite on 99,57 kg. Tuohon pitää ottaa muutama välipunnitus että tietää pysyykö tavoitteessa. Jos kävisin lenkillä niin että kuluu 294 kcal niin siinä tippuisi paino noin 42 grammaa. Iltapaino voisi silloin olla parahultaisesti 99,528 kg.


      • sarisusa
        Painonlaskija kirjoitti:

        Painoin tänään aamulla klo 09:08 99,76 kg. Tavoitteenani on klo 14:27 painaa 99,64 kg. Illaksi (klo 22:05) tavoite on 99,57 kg. Tuohon pitää ottaa muutama välipunnitus että tietää pysyykö tavoitteessa. Jos kävisin lenkillä niin että kuluu 294 kcal niin siinä tippuisi paino noin 42 grammaa. Iltapaino voisi silloin olla parahultaisesti 99,528 kg.

        Teepä se. Monet tuomitsisivat tuon liian punnituksen mutta minä en.


    • 79,1kg.

      • Jatko...hieman tökkii tämä puolipaastoilu. Painoa nyt 78,6kg, eli tahti hidastunut. Tämän päivän tavoite on 78,8kg, ja huomisen 78,6kg. Täytyy jotakin syödäkin, kuitenkin.


      • Jatko..en onnistunut pudottamaan kuudessa viikossa sitä mitä piti. Paino jojosi 8 kilon paikkeille jossa se oli toissapäivänä.
        Nyt paino on samoissa mihin lopetin kirjoittamisen. Kirjotin"täytyy jotakin syödäkin, kuintenkin."

        Eli ruoka oli mielessä ja tuli syötyä liikaa.

        Ei vaan voi luovuttaa. Aloitan alusta. Lähtöpaino 78,6 kg.

        Vaikkei se oikeastaan kenellekään kuulu niin kerron että saadaan tuliaisviinoja Virosta tiistaina, ja koska keskiviikko on vapaapäivä aion juoda.

        Sen jälkeen tavoite on 10.2 mennessä 77,0-78,0 kg jolloin palstan aiheeseen sopivasti aloitan mehupaaston.

        10.-12.2 marjat
        12.-15. Vogelhedelmämehuja ja suolihuuhtelut pussin ja Goubersuolan avulla
        16.-17.2 marjaa ja mehua, suolihuuhtelut.

        18.2 paaston lopetus pienillä aterioilla.

        Tavoite 19.2.73 kg-75 kg.

        Pidän tässä yksinäisessä ketjussani itseäni tukevaa paastopäiväkirjaa.

        Aloitan jo nyt.

        Tänään syön niin vähän että paino pysyy 78,6-78,7 kilossa ellen sitten jopa laihdu.

        Kuten saattaa huomata into ja motivaatio on kova.

        Jos/kun pääsen siihen 73-75 kiloon paastolla niin seuraava välitavoite on (-11 kg noin)70 kg, jolloin olisin jo kaksi vaatekokoa pienempi.

        Se miksi en vielä aloita on se että täytyy olla viikko juomisen jälkeen selvänä jotta alkoholi ei sotke paastoa ja muuta sitä liian epäterveelliseksi.

        Tavoitteena on myös puhdistuminen.


      • Jatko kommenttien puutteesta huolimatta. Tämä on minun ketju.

        Paino nyt -800 g eilisestä eli 77,8kg.

        Tänään puolipaastopäivä.

        Ostan kaupasta laiskuuttani grillatun broilerin, ja teen curry-tonnikalasalaattia. Jälkiruuaksi persikkarahkaa.

        Syön siis ihan normaalin aterian, mutta kokemuksesta tiedän että paino nousee siitä noin puoli kiloa. Syön vain yhden koiven ja selkäpalan.

        Lintuparka ei kärsi enää. Syön siis kanaa.

        Kun pidän loppupäivän paastoa paino laskee noin 200-300 grammaa.

        Voin siis asettaa tavoitteeksi 78,0 kg eli -600 g eilisestä.

        Nälkä kurnii vatsassa ja ruuat on vielä kaupassa.

        Puuroa on jääkaapissa mutta minulla on haave että paino laskisi ennen lounasaikaa 78,5 kiloon jolloin söisin 300 g grillattua kanaa, ja paino olisi illalla 78,8 kg eli sama kuin nyt.

        Olen ollut hereillä puoli neljästä tänään. Menin nukkumaan kahdeksalta. Vielä ei ole paino laskenut grammaakaan.

        Voi olla että se ei laskekkaan tänään enää.

        Siksi pidän tämän päivän tavoitteena 78,0 kg ja haaveena vain 77,8 kg.

        Huomiseksi täytyy hankkia tuikkuja. Tiedän saavani tuliaisvodkaa Virosta. Huomenna en siis laihduta.

        Ilta sujuu musiikin ja rakkaiden parissa.

        Mutta se on huomenna.

        Tänään päivän sana on puolipaasto.

        Syön vain yhden aterian ja toivon että paino pysyy näissä lukemissa ellen sitten laihdu jota en usko.


      • kalivee

    • metsänakka

      Olen tehnyt tuota itsekin joskus nuorempana, nyt en kyllä enää viitsis. Paastoaminen varsinkin tuolla tyylillä on niin hankalaa kun siinä on koko ajan nälkä, oikeassa paastossahan näläntunne häviää kolmen päivän päästä.
      Minä liputan vhh-ruokavalion puolesta, kun pääsee ketoosiin, laihtuu koko ajan ja silti on hyvä olo eikä ole nälkä. Nämä on tietty ihan henk.koht. makuasioita, yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen. Eli tsemppiä sulle jatkossakin!

      • Mikä on vhh-ruokavalio?
        Kiitos tsempeistä.

        Me saatiinkin ne Viron viinat jo eilen. Mies sitä ihmetteli kun hänellä se paino laski illan mittaan mitä enemmän joi.

        Mä huomasin aamulla että painoa on tippunut samasta syystä kilon.

        Tämän päivän aterian olen jo syönyt. Salaattia, perunamuussia ja kaksi kotlettia, ja paino on nyt 77,3 kg.

        Huomisen tavoite tasan 77 kg.

        Mietin mehupaaston aloittamisajankohtaa. Suunnittelin sen olevan viikon päästä juomisesta eli tässä tapauksessa se on ensi maanantai eka aloituspäivä marjoilla, eikä tiistai.

        "oikeassa paastossahan näläntunne häviää kolmen päivän päästä."

        Katsotaan sitten ensi viikolla miten oikeassa olet.


      • metsänakka

        Kuukleta, kuukleta. Vhh-ruoka tai karpit. Sieltä löytyy...


      • jatkoa. Suunnitelmassa ollaan 77,0kg. Huomenna 76,8 kg.


      • Jatko. Äsken painoin 76,4 kg, mutta söin karjalanpaistia ja nyt vaaka näyttää 77,1 kg.

        Paasto alkaa ma tai ti, ensi viikolla. Nyt tavoitteeni on säilyttää tämä 77 kilon paino jotta voin aloittaa sillä sen Vogelkuurin.


      • järkikäteennyt

        No niinpä niin......


    • VeijoKPuustinen

      Turhaa itsesi kiusaamista. Lopputulis on että NÄLKÄ voittaa aina.

      Syö aina niin että tunnet itsesi kylläiseksi ja tyytyväiseksi, erikoisesti alussa kun siirryt vähähiilihydraattiselle pudottaaksesi painoa. Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla polttaa kehosi syömäsi rasvan energiana koska rasvaa varastoivan hormoonin, insuliinin, taso pysyy alhaisena. Kehosi muuttuu rasvaa polttavaksi koneistoksi. Tulet pudottamaan painoasi ilman nälän tunnetta.Pelkäätkö yhä luonnollista tyydytteyä rasvaa kuten esim. voita? Voit luopua pelostasi. Se perustuu vanhoihin teorioihin jotka on useampaan kertaa osoitettu paikkansapitämättömiksi. Voi on hyvä elintarvike. Voit tietenkin valita syödä suurelta osalta tyydyttämätöntä rasvaa (oliivioljy, avokado ja rasvainen kala) jos se on mielestäsi parempi ratkaisu. Tuloksena on LCHF ruokavalion ja Välimeren ruokavalion yhdistelmä ja se toimii hyvin.

      Syö silloin kun sinulla on nälkä tarkoitta kääntäen myös sitä että sinun ei tarvitse syödä silloin kun sinulla ei ole nälkä. LCHF-ruokavaliolla voit luottaa omaan elimistöösi, omaan nälän- ja kylläisyyden tunteeseen. Syö niin monta kertaa päivässä kuin haluat.

      Jotkut syövät kolme kertaa päivässä, ehkä myös jonkun välipalan (huomaa että jos tarvitset välipaloja usein niin ruokasi rasvapitoisuus on liian alhainen) Jotkut syövät kaksi kertaa päivässä ja jotkut jopa pelkästää yhden kerran. Sinä voit tehdä niinkuin haluat mutta syö silloin kun on nälkä.

      http://terveydeksesi.fix4you.se/#category23

      • Hei, VeijoKPuustinen.
        Voihan tuota kokeilla.
        Tähän asti olen syönyt aina kun nälkä on mutta kylläkin hyvin pieniä annoskokoja ja olen laihtunut yli 4 kiloa.
        Nyt paino on pysähtynyt 77 kiloon, enkä saa sitä alemmas.
        Voinhan jättää hiilihydraatit pois lautaselta. En koe siinä mitään menettäväni.
        Joka tapauksessa pidän tiistaista alkaen noin viikon mehupaaston.
        Tavoite on 73-75 kg josta lukemasta on parempi jatkaa laihduttamista.


      • Aloitankin paaston jo tänään. Paino oli aamulla 77,3 kg, ja tein suolihuuhtelun paaston alkajaisiksi(korvaa goubersuolan)ja paino laski 77,1 kg.
        Tänään täysin ilman ruokaa ja nälässä klo 15-16 asti jolloin syön luomumarjoja.
        Tämä ei ole siis vielä varsinainen paastopäivä vaan paaston aloituspäivä.
        Kumminkin en syö tänään muuta kuin niitä marjoja.

        Olen todella kyllästynyt tähän 77 kilon painoon josta se ei tunnu laskevan sitten millään. En oikein usko edes että se laskee tänäänkään.

        Kahvia vähennän paaston aikana kahdesta aamukahvikupillisesta yhteen.

        Aamulla vaaka näytti 76,6 kg, mutta kahvi nosti sen 77,3 kg.

        Todella turhauttavaa. Eli vain yksi kuppi kahvia huomisaamuna. Se toimii minulla kuin laksatiivit.

        Eli paasto on nyt alkanut aloituspäivinensä ja aika pessimistiset on odotukset. Vedän tämän nyt läpi. Perjantaihin tai lauantaihin saakka.

        Riippuu siitä mikä on olo torstaina, ja mikä on paino. Jatkanko lauantaihin, niin sen näkee sitten.

        Ensi perjantaihin asti ainakin nyt tätä.


    • Sam355

      Ensimmäisenä kannattaa lopettaa se painon jatkuva kyttääminen ja punnita itsensä kerran päivässä aamulla tai jopa vain kerran viikossa. Paino vaihtelee miten sattuu päivän aikana ja esim. viina ja kahvi kuivattavat kehoa eli paino laskee vain näennäisesti.

      Omasta kokemuksesta voin sanoa, että paino ei laske paastoilla, sillä nälkä tosiaan vie aina voiton jossain vaiheessa. Itse joskus aikoinani tuhlasin rahojani Nutrilett-tuotteisiin, joilla saattoi mennä muutama päivä tai viikko, mutta jossain vaiheessa itsekuri katosi ja tuhosin koko kuurin saavutukset kerralla.

      Itse olen pudottanut n. 20 kg huipusta ja 15 kg olisi vielä tavoitteeseen matkaa. Itse olen kokenut hyväksi, että pitää kaikkien aterioiden kalorimäärät pienenä, jolloin voi syödä useammin. Pääruoka ja aamupala 300-600 kcal ja välipalat 100-150 kcal niin päivän kalorimäärä ei voi olla liikaa. Ja mikään ruoka ei ole kielletty, kunhan kalorimäärät pysyy kohdalla. Sokerit yritän pitää minimissä, sillä sokerin syönti vain lisää sokerinhimoa, jolloin loputon kierre on valmis.

      Kun luin viestiketkun alusta saakka, niin näyttäisi sinullakin tuo paasto menevän vähän hukkaan, jos ja kun sillä ei pysyviä tuloksia saa.

      • Paasto on ollut pettymys. Paino ei laske. Olen jostain lukenut että jos nainen menee yli neljänkympin aineenvaihdunta hidastuu ja laihduttaminen on hitaampaa. Johtusko siitä? Olen jo 41 vuotta.
        Sam, on minullekin tuttua tuo jojoilu, mutta tämän kerran motto on nyt että sitä ei saa enää tulla.
        Onnittelut sulle saavutuksestasi.
        Mäkin oon laihtunut nyt viisi kiloa pitämällä annoskoot pieninä, vaikka kalorimääriä en laske. Olen samoin syönyt silloin kun nälkä on.


    • Metsänakka

      Juu ja sitten kannattais ehkä ottaa vähän selvää miten paastotaan. Ei kahvia. Vettä ja sokerittomia mehuja, yrttiteetä.

      • Mulla on noita biottan mehuja, mutta aloitin marjoilla. Paino on nyt -600 grammaa eli 76,5 kg.
        Tämän tietokoneen hiirestä on loppumassa patterit. Rahaa saan 20.2 jolloin voin ostaa vasta uudet, joten tähän ketjuun ei varmaan tule nyt enään postauksia ennen 20.2.


      • Jatko, saatiin kumminkin ne patterit vähillä rahoillamme.

        Mun lapsen biologinen isä kuoli oman käden kautta ja tiedon saatuani meni pasmat sekaisin ja paastoaminen jäi.

        Ei siitä mitään hyötyä tuntunut olevankaan. Paino jumitti koko päivän samassa ja kun söin desin marjoja se nousi 200 grammaa.

        Suru ei selätä minua.

        Tein uuden suunnitelman, jossa nitistän viholliseni jotka ovat oma nautinnonhaluni, lohturuokaa, ja laiskuuteni.

        Olen 2 ja puoli päivää paastolla alkaen lounaasta jolloin syön niin vähän ettei painoni nouse eli kaksi kotlettia ja yhden puolikkaan perunan.

        Painoni on nyt 76,4 kg.

        Tavoite iltakahdeksaan mennessä tämä sama paino.

        Huomisen torstain ja ylihuomisen perjantain olen mehupaastolla ja lauantaina syön jo jotakin kiinteätä vähän.

        Tavoite lauantai iltakahdeksaan on 76, 0 kg jonka jälkeen voin alkaa tavoittelemaan 75 kg painoa.

        Päivä kerrallaan lukee isossa kirjassa.

        Tänään ohjelmassa siivoamista: raskaiden mattojen ulos viemistä ja portaitten nousua.

        En syö aamupalaa, ja vasta kun työpäivän jälkeen palaan syön sen vähäsen kotlettiaterian niin ettei paino nouse.

        Tällöin lähtötilanne huomenna on parempi.

        Huomista odottaen.

        Jatkan silloin.


      • 76,0 kg.


    • laihdutustaito

      Liiallisella syömättömyydellä aineenvaihdunta hidastuu kun keho menee säästötilaan. Kannattaisi syödä jotain ruokaa noin 3 tunnin välein.

      • Huomasin kun paastosin sen päivän. Paino ei laskenut 76,0 alemmas millään. Marjoista ja mehusta se nousi harmittavasti.
        Olisi pitänyt kuitenkin pysyä sillä tiellä. Nyt join ja eilen mässäilin niin että paino nousi 77,7 kiloon 1,5kg.
        Nyt se on laskenut yön aikana 77,2 kg.
        Mulla yleensä paino on helposti laskenut-keväällä jopa 74 kiloon mutta olen syönyt niin että paino on ollut taas lähtötilanteessa: yli 80 kg.

        Nyt en anna nousta sen siihen vaan jatkan laihduttamista. Tavoite että perjantaina olen uudestaan 76,0 kilossa.

        "Kannattaisi syödä jotain ruokaa noin 3 tunnin välein."

        Joo, seuraan yhtä lihavuusleikkauksen käyneen naisen blogia. Hän syö vähän mutta usein.


      • JT_00

        Vaikka "joit ja mässäilit" sen verran, että vaaka näytti 77,7kg niin eihän se tietenkään tarkoita sitä, että sulle tuli saman 1,5kg "läskiä". Kuten jo aikaisemmin joku kirjoitti niin seuraat painoasi suoraan sanottuna väärällä tavalla. Totta kai paino nousee jos juo tai syö jotain. Oikea tapa on punnita itsensä aina samaan vuorokauden aikaan ja aamu on ehkä paras ajankohta siihen, ainakin omasta mielestäni eikä muutenkaan sitä painoa pitäisi joka päivä seurata. Muutaman kerran viikossa kun punnitsee niin saa paljon oikeamman kuvan painon "kehityksestä".

        Paastoaminen on takuulla yksi epävarmimmista ja huonoimmista tavoista laihduttaa. Sun aineenvaihdunta hidastuu ja sen takia myös laihtuminen vaikeutuu entisestään. Kokeile ihan oikeasti jotain parempaa laihdutuskeinoa, esim. jo edellä mainittua karppausta eli vähähiilihydraattista ruokavaliota.


      • JT_00 kirjoitti:

        Vaikka "joit ja mässäilit" sen verran, että vaaka näytti 77,7kg niin eihän se tietenkään tarkoita sitä, että sulle tuli saman 1,5kg "läskiä". Kuten jo aikaisemmin joku kirjoitti niin seuraat painoasi suoraan sanottuna väärällä tavalla. Totta kai paino nousee jos juo tai syö jotain. Oikea tapa on punnita itsensä aina samaan vuorokauden aikaan ja aamu on ehkä paras ajankohta siihen, ainakin omasta mielestäni eikä muutenkaan sitä painoa pitäisi joka päivä seurata. Muutaman kerran viikossa kun punnitsee niin saa paljon oikeamman kuvan painon "kehityksestä".

        Paastoaminen on takuulla yksi epävarmimmista ja huonoimmista tavoista laihduttaa. Sun aineenvaihdunta hidastuu ja sen takia myös laihtuminen vaikeutuu entisestään. Kokeile ihan oikeasti jotain parempaa laihdutuskeinoa, esim. jo edellä mainittua karppausta eli vähähiilihydraattista ruokavaliota.

        Miten se karppaus tapahtuu? Meillä on esimerkiksi tänään ruokana perunamuussia ja vihanneksia ja kananugetteja. Karppaanko jos jätän vain ne muussit syömättä enkä ota leipää, tällaista mietin.

        Vaa'an vois siirtää olkkarista vessaan.

        Painan edelleen 77kiloa missä se on ollut monta viikkoa. Tää on mulla nyt sakkokierros elikkä uudelleen 77->76 kg.

        Sen yhden päivän mässäilyn vuoksi. Sinä sanot ettei se ole läskiä mutta minusta kuintenkin se tuntuu ylipainolta.

        Taistelen. En syö nugettiateriani lisäksi kuin illalla yhden omenan. Tavoitteeni on perjantaiksi 76,5 kg.

        Jospa punnitsen itseni silloin.


      • Jatkankin jo nyt. Kävin vaa'alla. 78,1 kg, joten pidän paastopäivän.
        Kokeilin eilen ohjeitanne. Söin esim.lihakastikketta ilman perunoita. Kyllä vain paino siitä nousi.
        Join maitomehua, onko siinä hiilihydraatteja? Litran.

        No, nyt ei auta muu kuin todellakin paastota yksi päivä. Vedellä.

        Toive täksi päiväksi 77,6-77.8 kg.

        On ollut päiviä ettei paino laske paastollakaan. Mutta ainakaan se ei nouse.

        Yön aikana paino laski -1 kg. Kahvikupillisesta se nousi puoli kiloa.

        Tiedän että ei saisi juoda paaston aikana aamukahvia mutta ilman sitä olen väsynyt ja kärttyinen ja päätä särkee.

        Nälkä kurnii suonissa.

        Aion kuintenkin mennä duuniin ilman syömättä. Siivotessa tulee liikuntaa. Painavia mattoja ym.viimeksi kannoin imuria yläkertaan jne.

        Kyllä duunit hyötyliikunnasta käy.


    • eitoimi

      Ei tuo homma ihan noin toimi. Lakkaa ramppaamasta sillä vaa'alla jatkuvasti ja käy kerran viikossa. Paino saattaa vaihdella päivän aikana jopa kilonkin TARKOITTAMATTA sitä, että olisit lihonut. Jos juo 2 litraa vettä, niin toki paino nousee 2 litran verran ennen kuin se vesi tulee ulos. Omalla logiikallasi lihot vedestäkin.
      Laihdutuksessa on kyse pysyvästä ja hitaasta muutoksesta. Se, että punnitset itsesi juotuasi kupin kahvia tekee pysyvyydestä mahdottoman. Punnitse ensi kerralla vaikka se kahvi niin ei itse tarvitse vaa'alle könytä. Niin paljon kuin kahvi painaa = niin paljon painat enemmän juotuasi sen. Tai nielaise vaikka kilon paino ja käy vaa'alla. Veikkaan, että paino on noussut kilon.

      • Taidat olla oikeassa. Se pitää paikkansa että vedestä paino nousee, joka kerta, litra merkitsee melkein kilon painon nousua.
        Ja suklaapatukka ei lihota yhtään. Siitä ei tule grammoja koska se on kevyt.

        Mutta olen tällä taktiikalla laihduttanut viime kevääna -6 kg eli 74 kiloon.

        Mitäs siitä ajattelet?

        Kaippa se on meikäläisen kuitenkin luovutettava sillä olethan sinä oikeassa.

        Eli täytyy ajatella pitkäjänteisesti. Tämä mun taktiikka on aika lyhytnäköistä.

        Eli liikuntaa ja kevyitä ruokia, ei rasvaa ei sokeria ei hiilihydraatteja.

        Pisti ajattelemaan tuo kun kirjoitit että se että paino nousee vedestäkin että se kestää vain sen verran kun se tulee ulos.

        Eli en laihdu jos välttelet vettä.

        Oikeassahan sinä olet.


    • en-ymmärrä

      Miksi ihmiset pitää itseään nälässä? Voi ihan hyvin syödä niin paljon kuin haluaa kunhan pitää liha- ja maitotuotteet kohtuullisessa/vähäisessä määrin ja välillä on hyvä pitää myös lihattomia päiviä. Nälässä ei pitäisi itseään pitää koska silloin keho vain varastoi entistä enemmän läskiä. Sen sijaan kasviksia ja hedelmiä vaan aina jos tuntuu nälkä. Niitä saakin syödä paljon!

    • Sam44

      Sinun dietissäsi on kaikki päin seinää ja kuten itse näet, ei se toimi. Olet useamman viikon kirjoitellut ja olet nyt suunnilleen samassa painossa kuin yli kuukausi sitten. Ja millä uhrauksilla? Paastopäiviä ja kauheita mässäilypäiviä, joiden jälkeen tulee vain huono olo niin fyysesti kuin henkisesti. Miksi minä taas söin, vaikka piti pudottaa painoa?

      Suklaapatukka painaa n. 30g niin eihän se silloin vaassa näy, mutta se voi sisältää 350 kcal, joka muuttuu kehossasi pelkäksi varastorasvaksi, jos et sitä kuluta. Ylimääräiset kalorit muuttuvat varastorasvaksi jos niitä ei kuluteta (700kcal = 100 g rasvaa). Vesi sisältää 0 kcal ja tulee ulos muutaman tunnin kuluttua. Ja aamukahvi ei tosiaankaan ole kielletty, etenkin jos juot sen mustana tai vain tilkalla maitoa. Kahvi on käytännössä erittäin vähäkalorista. En tiedä mistä olet oppisi saanut, mutta ei ne ainakaan hyviä ole.

      Miksi olet syömättä? Hanki edes jotain pieniä 100-150 kcal välipaloja kolmen tunnin välein tai jotain, jolloin nälkä pysyy poissa. Hedelmiä, terveellisiä välipalapatukoita, proteiinipatukoita, yksi leipä ihan mitä vaan. Jos alkaisit nyt syödä esim 1500-2000 kcal päivässä niin olisit alle 70 kg kesän loppuun mennessä. Ja tuohon kalorimäärään saa syödä hyvän aamupalan, ison, mutta kevyen lounaan tai päivällisen ja lukuisia pieniä välipaloja muutaman tunnin välein.

      Sinulle kyllä suosittelen jotain ammattilaisen ohjetta (Keventäjät, Fitfarm ihan mikä vaan), jossa päivän ruokailut on merkitty sanasta sanaan ja grammamäärinä, koska oma taktiikkasi ei tunnu toimivan, eikä tietosi ravintoaineista näyttäisi olevan mikään paras. Mitä sitten jos pudotit viime keväänä 6 kg. Sehän on tullut takaisin.

      • En mitään näe ettei se toimi se minun tapa laihtua. Jos sinulla olisi hiukkasen hyvää tahtoa niin olisit huomannut tästä ketjusta että laihduin 2 viikossa 4 kiloa.

        Ongelmani on jojo.

        "Mitä sitten jos pudotit viime keväänä 6 kg. Sehän on tullut takaisin."

        Niin kun se ongelma on jojo, varmaan sairastan bulimiaa.

        Kirjoitin entisistä saavutuksistani siksi että ymmärtäisit että diettini toimii.

        Tänään paino on 77,5 eli -500 g.

        Tavoite illaksi 77,4 ja huomenna tasan 77kg, josta lähden sakkokierrokselle eli tavoittelen uudestaan 76 kiloa.


    • vax

      Voi elämä näitä sinun pitkin päivää punnituksia! Jokaisella vaihtelee paino jonkinverran päivän aikana. Ei se mitään laihtumista osoita, jos heittoa on sata grammaa alaspäin. Se tarkoittaa vain, että ehkä juomasi kahvi/vesi on jo poistunut elimistöstäsi tai jotain muuta luonnollista on tapahtunut.
      Kuten ketjussa aiemmin on todettu, niin punnitus kannattaa tehdä kerran viikossa tai kun kuitenkaan et malttaisi niin pitkää taukoa pitää, niin kerran päivässä (aamuisin).
      Minkälainen dieetti sinulla on tällä hetkellä menossa? Ymmärtääkseni aloitit tämän kuurin periaatteella vain yksi ateria päivässä. Jossain vaiheessa sanoit syöväsi aina kun on nälkä ja sitten olet välillä yrittänyt paastotakkin. Kyllähän sinulla yritystä löytyy, mutta keinot ovat väärät. Jos olisit käyttänyt tuon motivaatiosi oikeoppiseen laihduttamiseen, uskon, että tulokset olisivat kaksinkertaiset.

    • VAx, teidän kommentit on saaneet mut ihan sekaisin. Yrrään nyt (kun kysyit)karppausta sekä pieniä annoksia jotka koostuvat lähinnä kasviksista. Perunat olen jättänyt pois lautaselta.
      En pysty paastoamaan joten syön niitä pikkuannoksia kun on nälkä.

      Koska todellakin punnitsen itseni usein niin tiedän että nekin nostavat painoa.

      Siksi tässä ei ole paino muuttunut eilisestä yhtään.

    • Sempperi

      Tämä on kyllä järjettömin ketju mitä olen täältä Suomi24:sta lukenut. Alkaa epäilyttämään, että tämä koko ketju on pelkkä vitsi, ja ihminen joka tämän aloitti on hupaisa trolli. Siis laihduttaja ravaa vaa'alla joka kerta, kun syö tai juo jotain?

      SYÖMISEN JÄLKEEN PAINO NOUSEE TASAN SEN VERRAN, MITÄ RUOKA ITSESSÄÄN PAINAA JOUDUTTUAAN VATSALAUKKUUN, JOSSA SIIHEN IMEYTYY NESTETTÄ. Vasta, kun aineenvaihdunta on saanut hajoitettua ravinnon, alkaa todella tapahtua. Silloin nähdään mitkä ruuan sisältämistä ravintoaineista keho voi hyödyntää ja mikä varastoituu ylimääräisenä rasvaksi kehoon. Vasta sen jälkeen voi nähdä, onko sitä painoa kertynyt vai onko paino laskenut.

      Eli kerran viikossa puntarille. Lopeta hössöttäminen, lopeta hätiköinti jokaisesta suupalasta. Tarkkaile eri ruokien sisältämiä kaloreita. Hyvä laskuri löytyy esim. (ilmaisen) Kiloklubi.fi:n sivuilta, joten sinne vaan imemään ravintotietoutta.

      Pienet säännölliset ateriat, joihin ilmeisesti tuossa viimeisimmässä viestissäsi viittaat, kuulostaa jo paljon paremmalta, kunhan muistat olla punnitsematta itseäsi neuroottisesti jok'ikisen aterian jälkeen. Olen itse pudottanut yli 23kiloa annoskokoja pienentämällä ja luopumalla sokerista, vaaleista viljatuotteista, ja alkoholista, ja tietenkin liikkumalla säännöllisesti, joten luulen jotain tietäväni tästä hommasta, vaikka en mikään ammattilainen olekaan. Ihan hyvällä tämän viestin kirjoitan ja sinulle kaikkea hyvää toivon, vaikka alkuviesti saattoikin kuulostaa vähän kireältä. Tsemppiä!

      • Jaha. Olet eka joka jotenkin perustelee sen miksi ei pitäisi niin usein vaa'alla käydä.

        Muilta se on ollut pelkkää vihaista ja ylemmyydentuntoista pilkkaamista.

        Joku sanoi että käy kerran päivässä vaa'alla, aamuisin.

        Sinä sanot että kerran viikossa.

        Ihan sama.

        Ei se vaaka ole itsetarkoitus tässä hommassa vaan laihtuminen, joten voin hyvin käydä siellä harvemmin. Nyt olen kerran päivässä iltaisin käynyt ja paino on laskenut 500 grammaa viikossa.

        Joku pilkkasi että mun paino on samassa kuin kuukausi sitten.

        Mä pudotin kahdessa viikossa neljä kiloa josta kaksi tuli takaisin.

        Mutta josta olen saanut kilon pudottettua jo pois.

        Mun ravitsemusterapeutti sanoi että kaksi kiloa kuukaudessa on sopiva tahti.

        Mä olen pienen mutkan kautta pudottanut kolme kolmessa viikossa.

        Seuraava tavoite on 76 kg 5.3 ja 10.3 75 kg.

        Eli kilo viikossa on vakaa aikomus.


      • peeässä. Tein laskuvirheen. Aloitin 1.2 ja nyt on 26.2 eli tässä on mennyt neljä viikkoa eikä kolme.

        Ilman sortumista syömään olisin nyt paljon paremmissa tuloksissa.

        No, siihen ei kommenttia tule vaan ainoastaan vaa'alla käyntini kiinnostaa.

        Jatkan ketjua silti. Parannusta on pyritty tekemään.

        Paino nyt 77,0 kg ja tavoite siis 5.3 76kg.

        Viikon päästä katotaan miten taas mokasin.


      • mamikka

        No nyt kuulostaa paremmalta. Ei kukaan täysjärkinen käy punnitsemassa itseään monta kertaa päivässä. JOKAINEN tietää kun syö tai juo jotain niin paino nousee vaikka sitten vain vettä juo. Minulla saattaa olla iltapainon ja aamupainon välillä joskus kaksi kiloakin.
        Pitkässä juoksussa näkee mihin suuntaan paino on menossa. Mielenkiintoinen ja hassu on ollut laihdutustarinsi. Vaikea uskoa että ihan tosissasi olet.


      • mamikka kirjoitti:

        No nyt kuulostaa paremmalta. Ei kukaan täysjärkinen käy punnitsemassa itseään monta kertaa päivässä. JOKAINEN tietää kun syö tai juo jotain niin paino nousee vaikka sitten vain vettä juo. Minulla saattaa olla iltapainon ja aamupainon välillä joskus kaksi kiloakin.
        Pitkässä juoksussa näkee mihin suuntaan paino on menossa. Mielenkiintoinen ja hassu on ollut laihdutustarinsi. Vaikea uskoa että ihan tosissasi olet.

        "Pitkässä juoksussa näkee mihin suuntaan paino on menossa."

        Olen tehnyt nutriletin sivuilla sellaisen käyrän, jossa seuraan painoani. Heti sivuston perustaessani paino lähti nousuun. Sairastan ahmimishäiriötä.

        Nyt se on taas laskusuunnassa mutta työtä se vaatii.

        Viimeksi kun kirjotin tähän ketjuun suunnittelin että laihdutan siihen tahtiin että paino on 5.3 76,0 kg. Se oli toissapäivänä.

        Mutta huraa! Olen siinä jo nyt. Olen pieniä annoksia syönyt ja se on ollut taktiikkani.

        Uusi tavoite 5.3 torstaille on 75,0 kg.

        "Mielenkiintoinen ja hassu on ollut laihdutustarinasi. Vaikea uskoa että ihan tosissasi olet."

        Hyvä, kun sanoit ton "mielenkiintonen."

        Tosin en tiedä tarkotitko mun vai toisten kirjoituksia.

        Hassusta en osaa sanoa mitään.

        Ja tosissani minä olen.

        Olen aiemminkin kirjottanut tälle palstalle, noin vuosi sitten.

        Luin sen ketjuni äskettäin ja huomasin että nopea alku. Tietty kun oon ollut motivoitunut ja innokas. Sitten pari kiloa jojoa, ja uus yritys.

        Viimeisellä yritykselläni pääsen 74 kiloon ja haaveilen 72 kilon painosta. Viikko ennen vappua vuonna 2014.

        Mitä sitten tapahtui? Lihoin suht nopeasti 85 kiloon. Eli 11 kiloa, ja sitten laihiksen ajattelukin väsytti ja tuntui että hyödytä.

        sairastan siis bulimiaa. Se on sairaus.

        Tai en tiedä mitä sairastan kun moinen hullutus on mahdollista että "sitten lihoin 11 kiloa, sen hyvän saavutuksen jälkeen."

        Päässä viiraa.

        Miksi en voinut pitää vapun suunnitelimista kiinni? Suunnittelin sille vapulle 72 kilon painoa.

        Mutta positiivisena ihmisenä nyt mietin asioiden hyviä puolia mitä tässä tilanteessa nyt suinkin voi löytää.

        Ensinnäkin se että voin olla iloinen että osaan sentään piiskata itseäni väärästä toiminnasta. Se takaa sen etten enää tee samoja virheitä.

        Toisekseen..ketjun viimeisessä viestissä olin laihduttanut 74 kiloon ja 72 kiloon oli vain kahden kilon matka... niin..nyt minä voin ajatella että se on ollut mahdollista ennen niinmpä se on mahdollista nyttenkin.

        Mä pystyn siihen.

        Sikäli tämä ketju ei ole hassu että minä tässä näytän sinulle ja muillekin hapannaamoille(otetaan tuosta luokittelusta sinut pois sanoithan ketjuani mielenkiintoiseksi) että minä pystyn siihen.

        Unelmani on päästä syksyllä vaatekauppoihin ja kampaajalle normaalipainossa.


      • PS. Nutriletin sivustosta. Suosittelen.

        Minulla on tullut sieltä hyviä sähköposteja joissa on sanottu esm.että palkitse itsesi pikkusaavutuksista. Aseta tavoitteita. Ajattele mitä lopullisessa päämäärässäsi teet.

        Siksikin olen niitä tavoitteita asettelemassa.

        (75 kg 5.3 75 kg, josta enää 12 kilon matka normaalipainoon. Aloitin n.81 kilosta joten ei enää18 kilon matka)

        Aloitin sellaisella kaavalla jossa merkataan väliajoin paino ja tavoitteena on saavuttaa kolmessa viikossa 73 kilon lukema.

        Ostin myös kaupasta erään nutriletin paketin "suklaa". Se on sellaista jauhoa jota sekoitetaan veteen tiedätte kai.

        Ei se kyllä ikäväkseni suklaalta maistu.

        Tavoitteena on kuitenkin pudottaa "nopeasti"painoa kolmessa viikossa. Jos/kun pääsen siihen 73 kiloon siinä ajassa niin sen jälkeen minua uskoakseni motivoi tuloksien näkyvyys jo kropassa.

        Siinä vaiheessa muutkin ihmiset varmasti huomaavat että laihdutan.

        Vielähän se ei missään näy.


    • yksivieras

      Mun mielestä sun kirjoitus on väärässä aiheessa.
      Kun eihän toi sun laihduttaminen ole paastoa.
      Tsemppiä kuitenkin, kyllä sä onnistut.

    • Kiitos. Välillä tämän ketjun aikana olen paastonnut ja sitten syönyt liikaa. Ketjun otsikko on puolipaasto.

      Syön noin 500 Kcal per päivä joten puolipaastoksi tätä voi sanoa.

      Paino eilisestä -300 g eli paino on nyt 75,7 kg.

      • 3.3. Paino nyt -600 g eli 75,1 kg. Seuraavaks lähden tavoittelemaan 74 kiloa.


      • sarisusannass73 kirjoitti:

        3.3. Paino nyt -600 g eli 75,1 kg. Seuraavaks lähden tavoittelemaan 74 kiloa.

        Pieleen meni taas. Se fuckin bulimia. Se on korvien välissä oleva sairaus johon voi itse vaikuttaa, muutenhan kaikki olisi toivotonta.
        Peruutusvaihde ja taas eteenpäin.
        Ts.lihoin yhtenä päivänä 77.4 kg eli 2.3 kg.
        Ahmin ja ahmin ja suljin silmäni.
        Sitten meni monta päivää ettei tavoitteena ollut enään laihtuminen vaan vain se ettei kiloja tule enempää.
        Siitä olen nyt taasen pudottanut 75,7kiloon.

        Rankaisen itseäni kahden päivän nälkäkuurilla. Tää perjantai(kolmastoista päivä)ja huominen lauantai mehupaastoa suolihuuhteluineen.

        Ekalla suolihuuhtelukerralla paino laski 76,0 ->75,7 kg eli tossa tunti sitten.

        Tosta näette lähtöpainoni tälle paastolle.

        Tavoite on:75,0 kg jolloin"sakkokierros"olis kokonaan tehty.

        Hienosti minä kirjotin että "Seuraavaksi lähden tavoittelemaan 74 kiloa", mutt toisin kävi.

        Nyt korjaan asian.

        Eka tavoite minulla on kuitenkin tuo 75,0 kg, mistä 3.3 lähdin. Siitä on 10 vrk jonka olen pitänyt laihdutuksesta taukoa.

        Nyt aloitan alusta.


    • mamikka

      Tiukka täti olet jos noin pienellä kalorimäärällä pystyt olemaan. No yritin ja tuloksiakin sain kyllä nuorempana mutta nyt en enää varmaan jaksaisi. Hassuksi sanoin joo laihdutusponnistelujasi. Niitä on mukava lukea ihan sen vuoksi kun painin itsekin saman ongelman kanssa. Tuo painon punnitseminenkin tuntuu tutulta, mutta tosiaan ei kannata vaaasssa köydä kun aamulla ja jos haluaa niin illalla. Mieluusti kerran viikossa. Jos juot vesilasillisenkin niin painohan nousee ja se ottaa pattiin.

      Pidin itsekin päiväkirjaa painon muutoksista. Se on aika motivoivaa kuitenkin. Laihdutin melkoisesti kolmisen vuotta sitten, mutta nyt miesystävän kuoleman jälkeen on painoa tullut lisää puolessa vuodessa 10 kiloa. Jotain pitäisi tehdä, mutta aika väsynyt olen kaikkeen . Motivaatio puuttuu kokonaan. Jospa kevät toisi sen tullessaan.

      Tsemppiä -kyllä se siitä.

    • hekohekoo

      tää on parasta pitkään aikaan. Olen nauranut kyyneleet silmissä tälle ketjulle! hyvä huumoripläjäys!

    • jotainsaavutettu

      Onhan tuo paino pudonnut aloittajalla kuitenkin 81 kg --> 75 kg. Kolmessa kuukaudessa 6 kilon laihtuminen on n. 0,5 kiloa viikossa. Se on ihan suositeltava rasvanpolttotahti.

      Luulen, että tuon pudotuksen voisi saavuttaa yksinkertaisemmallakin tavalla. Esim. syömällä normaalista, mutta puolittamalla annoskoot ja täyttämällä lopun lautasista salaatilla & käymällä 5 viikossa 1h kävelylenkki. Korvaisi sen "paasto-osuuden" lenkillä ja sen jälkeen sitten söisi.

      Mutta tämä oli minusta hauskaa luettavaa, koska pystyi seuraamaan edistymistä tällä menetelmällä.

      Luin joskus karppaus.info -sivustolta jonkun muijan "päiväkirjaa" karppauksen etenemisestä. Se valas varmaan yli vuoden aina aloitti karppauksen muka uudestaan eikä todellakaan laihtunut grammaakaan. Nauroin aivan vedet silmissä keskustelulle :D

    • Onmuutenhelppodieetti

      Oon varmaan muuten lukenut saman päiväkirjan. Sen muikkelin mies oli luvannut niin monta timanttia sormukseen ku saa kiloja ppis eikä saanut grammaakaan. Monta kertaa viikossa aloitti alusta ja aina pohti "jokohan oon ketoosissa". Nauroin kanssa niin hysteerisesti, että oli pakko jakaa linkkiä kaikille.

      Mut siis tuosta puolipaastosta: mun mielestä se on tosi helppo menetelmä. Tavallisesti en muutenkaan syö aamupalaa ja päivä menee töissä joutuin niin, että lounas helppo skipata. Sitten illalla syö mitä syö, ja se on siinä. Siinäkin iltasyömisessä tietty kohtuus, mutta mahan saa kyllä syödä ähkyyn ja vähän snäksejäkin päälle. Mun jotkut voimannostoa ja fitnessia harrastavat kaverit syövät niin ja vannovat sen nimeen.

    • sotanorsu1

      160cm ja paino nyt 92kg.lähtöpaino oli 101 :(

      • Aurorasarisus

        Moi...hmm sotanorsu... Tuo on hyvä saavutus! Minä eli Sari Susanna ja nimimerkki 2 Aurora.. Painoin kesällä 2015juurikin tuon 92kg.siinä 80 pyörin 2 vuotta ja muutama kk sitten aloitin uuden ketjun 80kg.en taaskaan pysynyt suunnitelmissani mutta nyt olen päässyt taas vauhtiin ja olen lyhyessä ajassa päässyt 77kiloon. 92kg oli lähtö mutta siitä on tosiaan vuosia. Tämänhetkinen kiintopisteeni on puoliväli eli75kg ensi sunnuntaina. Huoh... Nälkä ois kyllä.. En vain nyt anna periksi enää. Kyllä sinäkin onnistut. Asenteesi avulla ☺️


      • Aurorasarisus kirjoitti:

        Moi...hmm sotanorsu... Tuo on hyvä saavutus! Minä eli Sari Susanna ja nimimerkki 2 Aurora.. Painoin kesällä 2015juurikin tuon 92kg.siinä 80 pyörin 2 vuotta ja muutama kk sitten aloitin uuden ketjun 80kg.en taaskaan pysynyt suunnitelmissani mutta nyt olen päässyt taas vauhtiin ja olen lyhyessä ajassa päässyt 77kiloon. 92kg oli lähtö mutta siitä on tosiaan vuosia. Tämänhetkinen kiintopisteeni on puoliväli eli75kg ensi sunnuntaina. Huoh... Nälkä ois kyllä.. En vain nyt anna periksi enää. Kyllä sinäkin onnistut. Asenteesi avulla ☺️

        Ps.olennimmarista huolimatta aloittaja. Täällä kirjoitti mamikka silloin kolme vuotta sitten jolta oli kuollut mies, jonka jälkeen hän lihoi söi lohduksi 10kilon edestä. Multa kuolimuutama ystävä siten että löysin heidän ruumiit. Paras ystäväni oli myös kaadettu tai kaatunut. Olin poliisilla kuulusteluissa. Mieheni mummi kuoli viimeiseksi ja senytsaikin mennä kun olijo ysikymppinen. Kävi niin että mm. Perunkirjoitukset lasteni isän kohdalla ajoi syömään.. Vielä kun mulla on se bulimia. 75kg:stä92kiloon...josta olen siispudottanut noin 13 kiloa.
        Sillä omalla halveksitulla tavalla. Jatkan. Mitat nyt160cm ja 77,5kg.


      • Aloitusmulta

        Olen miettinyt omaa kommenttiani kun vastausta ei ole vielä muilta viimeisimpään viestiini saanut.. Mulle siskoni exä sanoi viime viikolla että älä murehdi kuolleita v aan elä. Kun luettelon hänelle nimiä ja miten monta kertaa viime vuosina on ihmisiä lähtenyt ja olen ollut hautajaisissa...
        Ei se suru heitä takaisin tuo.. Mutta olihan kokemus.. Nyt tuntuu että voin taas jatkaa omaa elämääni.. Se on mennyt muita surijoita palvellessa ja...
        Nyt on 11.pvä selvä mulla. Sitä ennen olin Raittiina 39 päivää.
        Nyt aion olla 46 päivää. Sit on taas yhdet synttärit. Iso muutos kun vertaa viime vuosien juomisiin.
        Paino nyt 77,3kg.paasto huomiseen klo 12 asti. Poikkeuksena huomenna pari kuppia kahvia.


      • Aloitusmulta kirjoitti:

        Olen miettinyt omaa kommenttiani kun vastausta ei ole vielä muilta viimeisimpään viestiini saanut.. Mulle siskoni exä sanoi viime viikolla että älä murehdi kuolleita v aan elä. Kun luettelon hänelle nimiä ja miten monta kertaa viime vuosina on ihmisiä lähtenyt ja olen ollut hautajaisissa...
        Ei se suru heitä takaisin tuo.. Mutta olihan kokemus.. Nyt tuntuu että voin taas jatkaa omaa elämääni.. Se on mennyt muita surijoita palvellessa ja...
        Nyt on 11.pvä selvä mulla. Sitä ennen olin Raittiina 39 päivää.
        Nyt aion olla 46 päivää. Sit on taas yhdet synttärit. Iso muutos kun vertaa viime vuosien juomisiin.
        Paino nyt 77,3kg.paasto huomiseen klo 12 asti. Poikkeuksena huomenna pari kuppia kahvia.

        Jatkoa... Sorruin illaksi juomaan 2 viikon raittiuden jälkeen. Paino nousi parissa päivässä 80 kiloon. Nyt olen viikon ollut Raittiina ja aion olla ainakin ensi perjantaihin Jotta saan tuloksia! Tavoitteena 0,5kg päivä kahden aterian ja kahden kahvin taktiikalla. Paino on nyt 77,1kg ja huomisen tavoitteena 76,5kg.


      • Paino nyt 76,6kg ja olen juonut tämän päivän kahvit. Ja syönyt tämän päivän 2 ruuan. Marjamaitoa. Seuraava ateria jugurttia ja persikka.
        Alux.. Kun aloitin tämänkertaisen puolipaaston pudotin vaikeuksitta ja nopeasti 77kiloon..mutta kai tässä joutuu tekemään vähän työtäkin.. Sillä jos syön tuon välipalalta vaikuttavan aterian kerralla paino on taas 77,2kg eilisen luku.. Puolitan hedelmän enkä syö sitä kerralla. Vaikeaa.
        Pidättäydyn 7päivää vielä ruuasta tupakkaa vain5kpl ja tietenkin juomasta.

        Tavoitteena 73kg viikon päästä perjantaina. Teen paastopäiväkirjaa ja siivoan naapurissa ja illaksi lapsenvahdiksi.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Paino nyt 76,6kg ja olen juonut tämän päivän kahvit. Ja syönyt tämän päivän 2 ruuan. Marjamaitoa. Seuraava ateria jugurttia ja persikka.
        Alux.. Kun aloitin tämänkertaisen puolipaaston pudotin vaikeuksitta ja nopeasti 77kiloon..mutta kai tässä joutuu tekemään vähän työtäkin.. Sillä jos syön tuon välipalalta vaikuttavan aterian kerralla paino on taas 77,2kg eilisen luku.. Puolitan hedelmän enkä syö sitä kerralla. Vaikeaa.
        Pidättäydyn 7päivää vielä ruuasta tupakkaa vain5kpl ja tietenkin juomasta.

        Tavoitteena 73kg viikon päästä perjantaina. Teen paastopäiväkirjaa ja siivoan naapurissa ja illaksi lapsenvahdiksi.

        Paino 75,6kg. Sunnuntai eli viikko mennyt ja 4,5kg tippunut. Tavoitteena edelleen 73perjantaihin eli-2,5kg.ainakin - 2kg eli73, 5kg perjantaille voi olla myös. Siihen on tämä päivä mukaanlukien 5 päivää. Tiukka paasto. 2 ateriaa ja kaksi kahvia per päivä.
        20.7 perjantaina.. Ajattelin että en juokkaan silloin vielä. Vaan pudotan 20.7-31.7 eli11 päivässä - 3,5kg ja olisin 70kilossa vika päivä.
        Eli vähän höllempi se paastojakso.
        70 kilon jälkeen se perinteinen liikunta ja salaattia marjoja hedelmiä proteiinia laihdutus. Tää puolipaasto ei tunnu kovin terveelliseltä vaikka syönkin niin että saan just niitä proteiineja ja vitamiineja.
        Mutta tätä nyt vielä 16 päivää.


      • Samaedelleenkin

        Maanantai. 75,1kg.laskin että jos ja kun endokaakkaan perjantaina niin voin juoda sen sijaan tässä helteessä kaipaamani spritepullon. Siis perjantaina.
        Yksi päiväntauko tähän puurtamiseen.
        Tai no.. Tänään söin lihaa ja perunaa salaatin kanssa ja proteiinirahkan minttusuklaa. Ei ollut kovin hyvää. Ja banskun ja kuumuuden vuoksikylmäämaitoa kaiken kiireen keskellä. Ne maitolasilliset ei kuulunut suunnitelmiin.eikä ylimääräinen kahvi...
        No onni onnettomuudessa.. Paino on tavoitteessa.
        Laskin että paasto kestää tästä päivästä laskien vielä 11 päivää nyt.. Ei 20.7perjantaista laskienkuten aluksi kirjoitin.
        27.5 tämä urakka on ohi.. Ja mun pitäis olla70 kilossa.

        Paasto päiväkirja :

        Aika:16.7ma-18.7ke
        Tavoite:-1kg eli 75,1-74,0kg


      • Miehänsetaas
        Samaedelleenkin kirjoitti:

        Maanantai. 75,1kg.laskin että jos ja kun endokaakkaan perjantaina niin voin juoda sen sijaan tässä helteessä kaipaamani spritepullon. Siis perjantaina.
        Yksi päiväntauko tähän puurtamiseen.
        Tai no.. Tänään söin lihaa ja perunaa salaatin kanssa ja proteiinirahkan minttusuklaa. Ei ollut kovin hyvää. Ja banskun ja kuumuuden vuoksikylmäämaitoa kaiken kiireen keskellä. Ne maitolasilliset ei kuulunut suunnitelmiin.eikä ylimääräinen kahvi...
        No onni onnettomuudessa.. Paino on tavoitteessa.
        Laskin että paasto kestää tästä päivästä laskien vielä 11 päivää nyt.. Ei 20.7perjantaista laskienkuten aluksi kirjoitin.
        27.5 tämä urakka on ohi.. Ja mun pitäis olla70 kilossa.

        Paasto päiväkirja :

        Aika:16.7ma-18.7ke
        Tavoite:-1kg eli 75,1-74,0kg

        Tänään oli 11.selvä päivä ja paino on nyt74, 6kg.ostin perjantain spriten jo nyt. Ja join noin kaksi pientä lasillista.
        Aterioina tänään.... päärynä ja 2dl marjoja. Sekä proteiinirahka. Kuuma on.
        Huomisen tavoite on 74,0kg.olen pysynyt suunnitelmissani jo kohta 9vrk.aloitin tämän puolipaaston 8.7.80kilosta. Nyt on17. 7ja-5.4kg pudonnut.
        Rasittavaa hommaa.. Spritestä tuli mieleeni että joisin sittenkin perjantaina.


    • fatsoT

      Ei jumankaade painaako jotkut noin paljon ja pituutta vain 160cm,, Syy: katso peiliin sieltä syyllinen löytyy.

      • Kylläpä olet ilkeä. Mihin pyrit ja miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe