edelleen tulee esim. Thaimaa-aiheisia kirjotuksia tänne, vaikka oma palstakin on perustettu...
Laittakaa jutut oikeelle palstalle
3
577
Vastaukset
- in.na
että niitä omia palstoja on perustettu niin monta, että kaikkiin ei enää riitä juttua. Varsinkin, kun juttu lähtee rönsyilemään (mikä on keskustelua parhaimmmillaan), saattaa tulla samaan viestiketjuun juttua muistakin aasian maista esim kokemuksien vertailua, ja on se vähän hankalaa jos joka kerta täytyisi palstaa vaihtaa.
Ja miksi aloittaa esim juuri Thaimaata koskeva keskustelu yleisellä Aasian palstalla, syynä saattaa olla yksinkertaisesti se, että yleispalstalla käy eniten ihmisiä, jolloin kirjoitus tavoittaa suuremman yleisön.
Minä en nyt aloita Malediiveja koskevaa keskustelua sen erityisemmin tällä palstalla, sen sijaan kehoitan kaikkia Malediiveilla lomailleita käymään kommentoimassa kirjoitustani Malediivit-palstalla =o) - Oili
Missä on se palsta, joka on perustettu Thaimaa-aiheisille kirjoituksille? Keskusteluotsikoissa ei sellaista näy vai onko se jollain muulla nimellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818