Ollaan lähdössä Meksikon Cancunin alueelle kahdeksi viikoksi ja tehtäisiin samalla reissu Kuubaan.
Onko kenelläkään kokemusta tai muuten tietoa, saako esim. Puerto Carmenista/ Cancunista ostaa edestakaista Kuuban matkaa? Kuubaan vaadittava turistikortti anotaan jo Suomessa, lieneekö tuolla Meksikon puolella jotain lupia tms. jotka tarvitaan ja millä kulkuvälineellä olisi paras tehdä tuo matka... Liekö alalla kovasti huijareita...
Toivottavasti löytyisi palstalta kokemuksia aiheesta ja samalla asiallisia kommentteja :)
Kuubassa käynti Meksikosta käsin
4
1409
Vastaukset
- Sonniensonni
Näytti toissapäivänä ainakin olevan Jose Martinin kentän taulussa lentoja lähdössä Cancuniin. (tosin sillä kertaa peruttu). Kait lentolippuja saa jos tilaa on. Netistä.
- Äet
Hei, kyllä Playa Del Carmenissa matkatoimistoista saa myös ostaa matkoja Kuubaan, etenkin jenkit tekevät niitä paljon Meksikosta käsin, koska suoraan eivät saa matkustaa. Siinä menee muutama päivä kun saavat viisumit teille Meksikosta käsin, mutta Cancunin ja Playan matkatoimisoista hoituu kyllä reissu.
Toki voi ostaa reissun jo täältä suomesta meidän matkatoimistostakin valmiiksi jos haluaa pelata varman päälle. - Halla-ahon äänestäjä
Ihan sanon ehdotuksena kiertäneenä, että kaksi viikkoa Meksikossa
ei riitä
una vida no basta para conocer Mexico
ei elämäkään riitä jos niitä on vain yksi, meksikon reissuun
Ehdotus: älä pilaa matkaasi lähtemällä Meksikosta
välillä pois aivan riittävästi nähtävää käy pääkaupungissa
Ciudad de Mexicossa
Muista varoa, Zapata etelässä - vieläkin sotaa
Seuraa Pancho Villaa, soti kuin suomalaiset ja perusti Lotta-järjestön
ja junat joissa perheet olivat mukana
Käy pääkaupungissa, nauti Diego Riveran kansallisista töistä
Universidad Autonomassa ja Palacio Nacionalissa
tutustu azteekien historiaan edes hiukan ja opettele ääntämään Asteekit siis näin
syö guacamolea ja muista
että Meksikon ruokalista on eri nimillä kuin Espanjan ruokalista sanakirjassa,
tortilla ei ole munakas vaan kuten Suomessa usein jokin maissileipä
Rauhallisesti eikä maita vaihtaen katsellen taidetta
http://www.panoramio.com/photo/64787527
Pancho Villan Lotta-junat joissa siis naiset huolehtivat muonituksesta
http://centaurodelnorte.com/el-nino-y-las-mujeres/ - Aprikoija
No nyt on palattu Meksikosta ja Kuuban retkikin tuli heitettyä. Varasimme lennot netin kautta etukäteen ja tulostimme liput. Lento lähtee klo 9 aikaan. Eikä olleet mitenkään ylikalliit. Cancunin kentällä selvisi, ettei kyseistä lentoa ole. Lopulta klo 10 jälkeen Cubana Airin tiskille tuli virkailija, joka hiemen selvitti asiaa. Printtasi paperin ja sanoi, että meidät on siirretty klo 16.05 lennolle, eikö meille ole tullut meiliä tai muuta ilmoitusta asiasta. No ei ollut. Mutta näin päästiin Havannaan 10 tunnin kentällä haahuilun jälkeen. Cubana Airilla on vain yksi lento Cancunista Havannaan päivittäin ja se on klo 16.05. Mitä sitä entraamaan. Ja jos teette samanlaisen matkan niin muistakaa ottaa kentälle mukaan Meksikon maahantulokaavakkeet. Niitä kysytään, kun on menossa maasta ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569