minkälainen sää tällä hetkellä Phuketissa?Jos vaikka joku siellä oleva eksyisi tälle palstalle,kun saa kovin ristiriitaisia tietoja täältä käsin.Kiitos!
Moi,
5
210
Vastaukset
- Mook.
Kun itse pääset Phukettiin niin laitat sitten päivittäin säätiedot tänne, lupaatko ? Eiköhän Thaimaan lomailijoilla ole muut asiat mielessä kuin Suomi24 päivystäminen.
- täälläpatongil
Kohta ollaan oltu täällä 2 vk . Koko ajan on kuumaa ollut. Aluksi oli pilvisiä päiviä ja satoi välillä. Nyt ollut jo useamman pv aurinkoakin hyvin. Pilviä välillä siellä täällä. Eilen satoi jonkun aikaa. Hyvät säät tääl on nyt mun mielestä. Kyllä tääl iho palaa herkästi jos ei pidä varaansa !
- Varmempi
Hei,kiitti vastauksestasi!Edellinen vastaaja ei ihan tainnut ymmärtää kysymystä,mutta pääsipä vastaamaan.
- Kameraaaaa
Katso livekuvissa Marina Phuket webbikamerasta
- vaan lämmintä on
Ainakaan tänään ei satanut, mutta on niitä sateita Joulun aikaan toki tullut, välillä kovaakin. Katan Centaran edessä olevan ostoskeskuksen komea joulukuusi aiheutti kahdesti sähkökatkon, jolla koko Mall meni pimeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013