Uhkailua!

TodellisuudentajuEI

Rikosilmoituksen tekijä sekä uhkailee, että tuo omia sotkujaan aloituyksiin, jonne ne ei kuulu.
Oikein pyhänäkin esiintyy, uskovana vallan.

Herra on Pyhä28.12.2014 03:530 SULJE
Tässä viestiesimerkki siitä sikamaisesta valehtelusta, väärän todistuksen julkisesta lausumisesta, panettelusta jonka selkeä tarkoitus on mustamaalata toinen ihminen. Leimata uskova niin iljettävillä valheilla, kuin ikinä.

Ei siis ihme, että Jumala lopulta puuttuu? Hän tuomitsee valheet ja valheiden puhujat. Tällä palstalla julkistettu viesti ( yksi sadoista solvausviesteistä).
_________________________________________________________
Uskokaa vaara
15.12.2014 19:42

Ottakaa nyt vakavasti tämä ex debora.
Onko niin, että palstankäyttäjät ovat vaihtuneet vuoden 2013 jälkeen kokonaan.
Vai mikä vaivaa?
Niin paljon kuin onkin kirjoituksia ex deboran aikaansaannoksista ollut niin aina vaan näkee, että mikä debora? Minä en tunne Deboraa. Kuka on Debora?

Jälleen esittelyä tästä ko. nikistä.

Vuosia hallitsi palstaa ja uskoa vailla oleva ylläpito poisti kaikki uskovaisten aloitukset palstalta sillä seurauksella, että jäi vain hänen infot, Raamatun opetukset satujen sekoituksella ja järjestyssääntöjen kopioinneilla. Kaikki oli mainosta, joko henkilön tai edustamansa yhtiön. Poistetaan mainoksina.
Suuri viha oikean Jumalan sananjulistajia kohtaan.
Suonto, Meller ja Paavola, sekä kaikki muutkin linkit pois mainoksina.

Sen sijaan omia nettisivujaan ahkeroi viesteihinsä, samoin linkkiä, jossa kauppasi maksullisia palvelujaan, sekä kirjallisuuttaan käymistään käräjistä ja pidätyksistä.
Maksullista palvelua oli tarjolla musiikkina, jota itse tehnyt ja kauppasi itseään esim. juhliin esiintymään.

Palstalla jatkuvaa poliisilla uhkailua ja kommentteja vääristä ajatuksista muiden aloituksissa. Ne olivat ehdottomasti vääriä profeettoja, vääriä tulkintoja, vääriä, vääriä...
Hänelle oli tullut sana kullekin kirjoittajalle henk.koht. mistä piti kirjoittajan yehdä parannusta.

Huom. Edelliset koski vain uskovia ja heidän kirjoituksiaan. Ateistit ja solvaajat saivat olla rauhassa.

Kirjoitti myös, että tuntematon nainen on profetoinut hänelle, että hänestä tulee pylväs. Nyt hän ottaa tehtävän käyttöön palstalla.

Poistattaja Pertti ja milloin mikäkin ollut poistonsa jälkeen. Se oli tulikiven katkuista.
Nyt yrittää taas olla päällikkö. Aloitti heti esittämällä Integjoorin tekstit valheeksi ja samaa tekee nyt rikoailmoituksia myöten.
___________________________________________________

Kaikki, mitä em:ssa viestissä on, on perätöntä, valhelausumaa. Julkisessa netissä.

Ja sen tietää Jumala, Kaikkivaltias totuuden Herra, joka VIHAA valhetta.
Hänen tulisilmänsä näkevät kaiken. Häneltä ei voi piiloutua.

Kun joku ottaa missiokseen vihata (syyttä) Hänen vähäistä palvelijaansa, tulee itse syynalaiseksi.

Ennemmin tai myöhemmin.

Tuomio on yksin Hänen. Hän on lahjomaton, eikä Hänen edessään enää valheelliset selitykset auta. Nyt on edetty siihen hetkeen.

7

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koeta jaksaa!

      Aloittajalle! Ettei totuus unohtuisi... Tässä muistutus teoista, vuodelta 2013.

      Oliko hauskaa kun solvasit ja herjasit ja valhetelit siitä vihaamastasi DEborasta.
      Ja vielä yritit petkuttaa varastamalla deboran nikin, ja sen kautta yritit mustamaalata, että... mitä?

      Jos nyt kovasti on paha olo, niin luepas tätä syntilistaasi? Vaikka itse etä näytä tippaakaan tajuvan tekojesi tasoa, niin onneksi toiset voivat objektiivisesti nähdä mistä on kyse?

      Kun katsoit voivasi nimitellä vihasi kohdetta deboraa seuraavilla nimityksillä, julkisella - globaalilla - tasolla, niin sinua varoitettiin, että kyseessä on näyttö rikoslain 24 luvun 8-9 § mukaisesta kunnian-ja yksityiselämän loukkaamisesta.

      Naureskelit ja jatkoit pilkkaamista. Vainoa ja sensuuritoimia siellä profetipalstalla.... On kuules poika suuri PAKETTI näitä sinun eepoksiasi!

      Niin että kirjan niistä saa....

      Mutta, nyt aluksi näyttö uskomattomasta luovuudesta, jolla päätit solvata deboraa...

      __________________

      Esimerkkejä touko-kesäk.2013 Profetiapalstalla kirjoitetuista herjauksista: Löytyvät Deboralle mm. seuraavat nimitykset (siis kymmeniä solvauksia joka lajia!) Nämä nimittelyt on koottu kymmenistä vihaviesteistä kesällä 2013.

      * D-kalma,
      * eksyttäjä,
      * väärä profeetta,
      * lahkohenki,
      * iisebeli,
      * manalan herra,
      * saa-ta-nan kätyri,
      * paholainen,
      * narsisti,
      * hullu,
      * sairas,
      * hörhö,
      * luonnevikainen,
      * tuonelan torvi,
      * käärme
      * paholaisen palvelija
      * kippurahäntä
      * vihulainen
      * sekopää..
      Jne.
      Jne.

      ( paljon muita)
      * ateisti jne. jne.

      Viimeisin nimitys oli D-pullukka, joka aika iisiä lajia... :)
      D-kalma oli haukkumanimenä lähes jokaisessa viestissä...
      Että D-kalma lemuaa, jne.
      ______________________________________

      Mutta tämä? Vihataho oli yrittänyt mustamaalata Deboran mainetta seuraavasti:

      Viestitallenteita 16.6.2013 klo 21:09 (epälty taho)

      Deborah.
      "Palstan typeryys alko lievästi sanoen nyppim'ään, rupesin ateistiksi (eli tulin järkiini) ja nyt on kaikki hyvin."

      Yritys leimata 41 vuotta uskossa ollutta, lähipiirinsä arvostamaa ja kunnioittamaa uskovaa ”ateistiksi”, väärentämällä Deboran nimimerkin, se oli se vakava virhe, joka pani toimenpiteet liikkeelle.

      Eikä siinä kaikki? Tämä vihataho jatkoi JATKETTUA valhetta (kymmenet viestinäytteet) väittämällä että Debora itse olisi sanonut ryhtyneensä ateistiksi!
      __________________________

      Siis?

      Kun nyt on kurja olo, niin siitä voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi.
      Keräät niitä kiviä, joita heittelit. Eikä kerääminen siis ole vasta kuin alussa?

    • mene hoitoon

      Mene nyt jo saatanan pelle hoitoon ja lopeta tämä älytön palstahäiriköinti. Vastailet idiootti omiin viesteihinkin ihan kuin joku toinen henkilö... Mutta eihän skitsofreenikko sitä kai tajuakaan itse? Näkee sekavasta kirjoitustyylistä että lähes kaikki avautumiset tälläkin palstalla on sinun tekeleitäsi, vitun aivoton hihhuli.

      • Ei mene

        mene hoitoon.
        Kiitos järkevästä lausunnostasi.
        Arvaa miltä tuntuu palstan kirjoittajista?
        Osuit tosi nappiin kirjoituksessasi, sillä pitkiä ketjuja tekee yksin eri nikeillä solvaten ja sitten samaa muihin ketjuihin. Omia linkkejään lisää, mutta muut linkit näkee mainoksina, sillä lähde on mainittava.


    • P.K TRE

      surullista huomata kuinka kris ryn henkilöt ovat alkaneet myymään vanhoja tovereitaan NA JA AA.sta tiedän 20-30 vuoden takaa tulkoon nut ilmi m.ollikainen T.VALKAMA(ikävä) ja hanna kouva myyvät kokoomus puolueen poliisille vanhat toverinsa OLISIKO KRISSIIN ASTI T.VALKAMA ILMAN NA JA AA RYHMIÄ PÄÄSSYT KUKA TIETÄÄ? EHKÄ MINUSSA SYTTYU VIHA TASAARVOVAATE TUODA PIENIKIN RIKE KRIS YM OSALTA JA PISTÄÄ HEIDÄT TUNNUSTAMAAN VAIKKA SITTEN OMIA KUTEN KAINULAINENKIN METSÄSTÄÄ RYMISSÄ HYPNOOSITAITONSA KANSSA MITENKÄHÄN HÄNEN SOTA JA TALOUS RIKOKSESA ONKO KAIKKI SUORITETTU ENTÄ TIMO VÄKIVALTATEOT JOKA KAMAN MYYNTI MAUKKA TULEN AUTTAMAAN TEUTÄ PÄÄSEMÄÄN SIIHEN 100% PROSENTTIIN MITÄ TIUKKAAN VAADITTE MUTTA TODISTEITA JÄÄ AINA JONKUN TIETOON NÄIN SAAVUTAMME TASAARVON KUN RYHDYMME REPIMÄÄN KAIKEN AUKI VAARA TUOSSA ON RIITOJEN JA JOPA TITÄÄKSENI MURHAN SUUNNITTELUA YHTÄ TAMPEREELLA ASUVAA HENKILÖÄ KOHTAAN ETTEI HÄN PÄÄSISI TEKEMÄÄN SITÄ MITÄ HÄNELLE TEHTY.JA KYV HENKILÖKUNTAHAN HAN POLIISIEN KANSSA NAURAA ETTÄ ON SIINÄ PORUKKAA MUTTA TÄHÄN VAIKUTTAA MITÄ SUKUA OLET VARALLISUUTESI PUOLUEKIRJA VAI MITÄ TIMOV ONHAN SILLASSA MYÖ RAJAT VATIOISSAMYÖS AARNIO JARIIN TUSKIN MENETELMÄÄ KAINULAINEN LÄHTEE SOVELTAMAAN TAI TUTKIJA HANNA OLEN PAHOILLANI

    • = = =

      mene hoitoon
      30.12.2014 19:42

      Mene nyt jo saatanan pelle hoitoon ja lopeta tämä älytön palstahäiriköinti. Vastailet idiootti omiin viesteihinkin ihan kuin joku toinen henkilö... Mutta eihän skitsofreenikko sitä kai tajuakaan itse? Näkee sekavasta kirjoitustyylistä että lähes kaikki avautumiset tälläkin palstalla on sinun tekeleitäsi, ***** aivoton hihhuli.
      _______________________________

      Mene hoitoon nimimerkki
      koettaa leikkiä netti-puoskari-tohtoria!

      No, aloitus kertoo että olo on paha, ja jatkokin.
      Pahan olon helpottamiseksi kiroilut, solvaukset ja omatekoiset puoskari-diagnoosit - jonkun päälle?- ehkä auttavat hetken, mutta uutta törkyä nousee sisuksista lisää.


      No, näyttö kasvaa. VIhamission ajojahti sitä deboraa vastaan on nyt siirtynyt tänne palstalle.

      Sopiihan sitä jatkaa, vihan kohteeseen se ei ulotu.

    • Aika karseata

      Kyllä tällainenkin tapaus kertoo koruttomasti vaan sen, kuinka mieleltään järkkyneitä tännekin kirjoittaa. Uskonasiat ja uskonnollinen fanatismi jotenkin tuntuu järkyttäneen useammankin mielenterveyttä.

      • 0 0 0

        Ei Suomi24 profetiapalstan kohdalla voi yleistää sitä, kun joku Vihamissio häiriintyneessä tilassaan on ottanut aggression kohteeksi jonkun kirjoittajan (debora). Vaikka tämä häiriköinti ko. sivulla on ollut muutakin tahallista sotkemista, kun palstalla ei ole luotsia, niin monet kirjoittajat siellä ovat ihan ok ihmisiä.

        Joskus nousee pintaan n. pilottiesimerkkejä, överiksi paisunutta hommaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe