Minulla on muutama kuva jotka haluaisin esittää kavereille netissä.
Haluaisin että kuvat olisi antamani salasanan takana, ainakin osa?
Haluaisin että kaverit voisivat kommentoida kuvia minulle?
Kuvat kaverille netissä
5
161
Vastaukset 5
- V.apunen
Kaikkea saa haluta, ei siinä mitään pahaa ole.
- V.apunen
--------------- kirjoitti:
Häippäse kakru omiin puuhiisi:
http://pelikone.fi/pelit/lastenpelit/Onko tuo sinun lempparisivusto? En usko että CCleaner rikkoisi sitä.
- ,mn
Tuo drop box on hyvä keino juurikin tuohon tarkoitukseen ja siinä voi antaa linkin videoille, kuville jne. mihin ei ulkopuoliset pääse, ne voi sieltä katsoa suoraan tai ladata koneellensa.
You tubessakin voi videoita esittää privalinkillä ja pakkaamalla salasanalla zippi paketin voi lähettää kuvat tiedostona jossa on salasana.
Drop Boxia suosittelen mutta taatusti on muitakin paikkoja, ainahan voi vaikka oman kotisivun perustaa ilmaiseksi jossa on salatut priva kansiot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581676Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651172- 138953
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14794Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41608
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90568- 46552
- 45498
- 47485