Moi kaikille! Meillä on 5v labbisnarttu joka on aina ollut perheen ainoa lemmikki (jos kaneja jotka aidomme myydä ei lasketa). Koira on todella ystävällinen ihmisille ja muille eläimille, se ei ikinä oo satuttanu ketää muuta eläintä, kanejakin luulee välillä omiksi poikasiksi ja haluaisi leikkiä niiden kanssa. Anyway, haluaisin perheeseemme kissan, ja mietin tuleeko se toimeen koiran kanssa ja toisinpäin? Koiran luonne ja käyttäytyminen saattaa tietenki muuttua kissan tulon takia mut ei se ikinä oo ottanu muita eläimiä mitenkää huonosti vastaan. Bengali-kissa olisi toiveena, mut tulisko kissanpentu ollenkaa toimeen koiran kanssa? Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä, tarvitsen niitä!! Kiitos.
Labbis ja kissa?
Kissajakoira
1
216
Vastaukset
- Tulee toimeen
Tulee toimeen. Annat niiden tutustua toisiinsa, etkä sättää liikaa välissä niin kissasta ja koirasta tulee ylimmät ystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232