Jossain menee raja. Herjaus on herjaus. Tiedät, että puhun sinulle.
Ei minulla muuta.
sorry
7
62
Vastaukset
- Niin
Selventäisitkö?
- Kerrooooo :3
Ketä tarkoitat? XD
- Siiliö
Jännä, etten edes minä ymmärrä täysin, mistä sinä puhut.
Sori jos se olin minä ja ei-sori, jos se en ollut minä. - Mikset voi suoraan kertoa, mistä on kyse?
Nämä ovat näitä naamakirjapäivityksiä. Tunkekaa ne naamakirjaan.
En tunnusta ennen kuin syyllinen löydetään!
Minulla on alibi, juttelin silloin Trotskin kanssa!Minä voin siinä mielessä tunnustaa, että käytän usein värikästä kieltä ja "nimittelen" niitä, joiden arvelen olevan minun kanssani sen verran samalla aaltopituudella, että molemmat pidämme "nimittelyäni" huumorina.
Tosin, en kaihda sitäkään, että sanon jotakuta suoraan ääliöksi, jos aivan todella olen sitä mieltä. Se on kyllä viimeinen aste - sitä edeltää se aste, että kutsun toimintaa (en henkilöä) ääliö_mäiseksi_ .
Kaikki ihmiset ovat joskus ääliöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2455491Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,594799Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk173620Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2913338Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699213304Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823209- 782904
- 712120
- 302027
- 902026