Jossain menee raja. Herjaus on herjaus. Tiedät, että puhun sinulle.
Ei minulla muuta.
sorry
7
66
Vastaukset 7
- Niin
Selventäisitkö?
- Kerrooooo :3
Ketä tarkoitat? XD
- Siiliö
Jännä, etten edes minä ymmärrä täysin, mistä sinä puhut.
Sori jos se olin minä ja ei-sori, jos se en ollut minä. - Mikset voi suoraan kertoa, mistä on kyse?
Nämä ovat näitä naamakirjapäivityksiä. Tunkekaa ne naamakirjaan.
En tunnusta ennen kuin syyllinen löydetään!
Minulla on alibi, juttelin silloin Trotskin kanssa!Minä voin siinä mielessä tunnustaa, että käytän usein värikästä kieltä ja "nimittelen" niitä, joiden arvelen olevan minun kanssani sen verran samalla aaltopituudella, että molemmat pidämme "nimittelyäni" huumorina.
Tosin, en kaihda sitäkään, että sanon jotakuta suoraan ääliöksi, jos aivan todella olen sitä mieltä. Se on kyllä viimeinen aste - sitä edeltää se aste, että kutsun toimintaa (en henkilöä) ääliö_mäiseksi_ .
Kaikki ihmiset ovat joskus ääliöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 131804
- 58666
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?76655Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha78586Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55551Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26523- 152454
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40448- 42438
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414