Jossain menee raja. Herjaus on herjaus. Tiedät, että puhun sinulle.
Ei minulla muuta.
sorry
7
66
Vastaukset
- Niin
Selventäisitkö?
- Kerrooooo :3
Ketä tarkoitat? XD
- Siiliö
Jännä, etten edes minä ymmärrä täysin, mistä sinä puhut.
Sori jos se olin minä ja ei-sori, jos se en ollut minä. - Mikset voi suoraan kertoa, mistä on kyse?
Nämä ovat näitä naamakirjapäivityksiä. Tunkekaa ne naamakirjaan.
En tunnusta ennen kuin syyllinen löydetään!
Minulla on alibi, juttelin silloin Trotskin kanssa!Minä voin siinä mielessä tunnustaa, että käytän usein värikästä kieltä ja "nimittelen" niitä, joiden arvelen olevan minun kanssani sen verran samalla aaltopituudella, että molemmat pidämme "nimittelyäni" huumorina.
Tosin, en kaihda sitäkään, että sanon jotakuta suoraan ääliöksi, jos aivan todella olen sitä mieltä. Se on kyllä viimeinen aste - sitä edeltää se aste, että kutsun toimintaa (en henkilöä) ääliö_mäiseksi_ .
Kaikki ihmiset ovat joskus ääliöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981112
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35634Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
- 34457
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 33440