Miksi Wi-fi ei enää toimi?

Tyttö Espoosta :O

Eli meillä on jo vuosia ollut käytössä tuo sama wifi, mutta nyt on ilmennyt ongelmia. Se lakkaa toimimasta noin 3 kertaa päivässä. Ensin se hidastuu ja sitten ei toimi ollenkaan. Jos yksi katsoo vaikka netflixiä puoli tuntia, ei muut voi käyttää wifiä, koska se hidastuu. Sitten ohjelman katsomisen jälkeen se yleensä ei enää toimi. Se ikäänkuin on "liian raskas" sille. Juuri ja juuri jaksaa pyörittää videon ja sitten hidastuu ja sammuu. Se alkaa kuitenkin aina toimia kun katkaisee virran ja laittaa takaisin. Kun tämä wifi sammuu, niin kodin toinen ja kolmaskin wifi sammuu tämän mukana.
Wifin asetukset ja nämä pitäisi olla kunnossa, ja luulemme että vika on ehkä siinä itse wi-fi laitteessa.

Osaisiko joku kiltti neuvoa minua tässä?:)

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koodimies

      [Tiedän, että viesti on jo aika vanha, muttei ongelma välttämättä ole poistunut.]

      Kokeilisin nollata laiteen ja sen jälkeen laittaa asetukset kuntoon. Jos ei auta niin… en tiedä, ehkä pitää ostaa uusi reititin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe