Jäin kiinni tupakasta

siru vm 1990

Apua! Mä tein tyhmästi ja menin yhden kaverin kanssa polttamaan tupakkaa koulun vessassa. Opettaja käräytti meidät ja antoi perjantaiksi tunnin jälkkäriä. Mutta mitä teen iskän ja äidin kanssa. Ne on tosi ankaria ja oon varma, että saan kovan selkäsaunan ja varmaan loppuvuoden kotiarestia, kun ne kuulee tästä. Mä oon ajatellut, että armahtaiskohan ope mut, jos mä vetoaisin kovaan kotikuriini. Mitä mieltä ootte? Pitäiskö mun vaan kärsiä töppäilyt nahoissani vaiko yrittää päästä kuin koira veräjästä. Onko ehdotuksia, miten kannattais toimia?

44

9153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1989

      ... eikä sitä saisi alaikäiset tietenkään harrastaa. Hyi hyi! Ja vessassa polttamisesta jää varmasti kiinni, ulkotilat on polttamista varten, vaikken sitä itse suosittele kenellekään! En yli- enkä alaikäisille. Kaverit luulee, että poltan itse, koska isäni polttaa ja haju tarttuu vaatteisiin. =(

    • tyttö

      Sinuna tuntisin nahoissani sen tunnin istumisen!!! Meillä kun samasta asiata tulee kerralla 2h jälkkää, poltti missä vaan..! x) Ja jos ne sun porukkasikin ei herppasi niin paljon jos istusit sen jälkän ihna kunnialla kun et asia selviäis "Sitten joskus"... Sellasta...

    • puru_lelu

      oottteko vähän tyhmii ku meette vessaa polttaa???
      kannattaa mennä siihen jälki istuntoon.. ei tunti nyt niin kauheen paha ole!!

      • LittleBird

        Vessaan?
        Olisitte ennemmin menny vaikka ulos!


    • Nimetön

      tiedän mitä tarkotat meinaa jos mä saisin jälkkää tollasest ni mull olis sama juttu. Mä en kylläkä polta ja vaik polttaisin ni en koulun vessas!! V*TTU järjen käyttö peliin...

      Suosittelisin et näytät sen (lapun???) kotonas jä kärsit rangaistukses. Sun vanhempas ymmärtää sua!!! Oo rehelline ni pääset vähemmäll! IHA OIKEEST!!!!!

    • rööki

      mulle on kans käynny melkein tollee mut mä poltin kuiteski ulkona....miks ihmeessä ees menit sinne vessaa tupakoimaa? pystyyhän sitä ulkonaki ku ettii jonku sopivan puskan mihin menee sauhuttelee.....mä teen aina nii ku opet kärkkyy pihallaki nenä pitkänä et kuka on röökillä...:P
      ja siit et vanhemmille kerrotaa nii en usko et ne nii rankasti rankasee ehkä jotain 2 viikkoo arestii...eikä se kyl oo niitten ongelma et me poltetaa oma se on terveyski joka röökissä menee ei niitten:)

      • TDK

        hyvä hyvä, kannustat täällä nuoria polttamaan. on ERITTÄIN tyhmää tupakoida.Tupakoivat haisevat pahalle, polttelvat siinä samalla rahansa ja suudelmat maistuvat todella pahalle.
        Tupakointi on TYHMÄÄ.


      • asb
        TDK kirjoitti:

        hyvä hyvä, kannustat täällä nuoria polttamaan. on ERITTÄIN tyhmää tupakoida.Tupakoivat haisevat pahalle, polttelvat siinä samalla rahansa ja suudelmat maistuvat todella pahalle.
        Tupakointi on TYHMÄÄ.

        en haise tupakalle vaikka tupakoin, eikä myöskään suudelmani.
        rahaa on kuin roskaa, joten ei haittaa jos pari euroa menee päivisin tähän nautintoon.


      • 3 x .
        asb kirjoitti:

        en haise tupakalle vaikka tupakoin, eikä myöskään suudelmani.
        rahaa on kuin roskaa, joten ei haittaa jos pari euroa menee päivisin tähän nautintoon.

        Entäpä ne, jotka altistuvat vuoksesi passiviselle tupakoinnille?


      • sun vanhemmat välittää susta

        kun ne rankasee.. tupakointi on tosi vaarallista ja siitä kärsii itse ja muut kenen seurassa polttat.. mä poltan itsekkin mutta yritän lopettaa...


      • TDK
        asb kirjoitti:

        en haise tupakalle vaikka tupakoin, eikä myöskään suudelmani.
        rahaa on kuin roskaa, joten ei haittaa jos pari euroa menee päivisin tähän nautintoon.

        rahallako sitten ostat uudet keuhkot?


      • aerigj9j34
        3 x . kirjoitti:

        Entäpä ne, jotka altistuvat vuoksesi passiviselle tupakoinnille?

        ei muista välitetä paskan vertaa! turpa kiinni kun minä nautin!


      • nautintoa tupakasta?
        aerigj9j34 kirjoitti:

        ei muista välitetä paskan vertaa! turpa kiinni kun minä nautin!

        ai että nautit paskasta röökistä? jos haluut nautintoo polttamalla nii hommaappa kannabista


    • röökipelle...

      joo mäkin kävin tupakalla koulun vessas ja jäin kiinni ja arvatkee... sain kirjallisen varotuksen...eli toisiks pahimman rangaistuksen mikä on(ainakin meidan koulus) ja mut meinattii erottaa koulust...mut sitä piti vaa kerätä rohkeutta ja kertoo vanhemmille...

    • heppu88

      oliko nyt ihan pakko sit näyttää kaverille et "kyl mäki aika rankka kaveri oon"??? oisit vaan menny pihalle polttaan niinku kaikki kunnon ihmiset... jos haluaa polttaa niin polttaa sit ihan julkisesti, rauhassa, normaalisti ei kannata piilossa "salaa" poltella tai varsinkaa näytellä mitää se on vaa säälittävää...

      ja mitä siis tunti jälkkäriä???ei helv... miten joku voi siitä noin vetää herneet nenää??? älä saatana istu jos et halua en mä ainakaa niitä oo istunu jos en oo halunnu...

    • Hahhah!

      Ihan oikeen et jäitte kiinni. Tuleeko sunsta sit niin kova kun oot polttanut tupakkaa? Hui! Helvetin teini!

      • tähtönen^^

        mä oon ainaki polttanu koulun vessassa vaikka kuinka monen monituiset kerrat eikä oo tullu jäätyä kiinni,sitä kun osaa vähä räplätä ilmastointikanavaa että vessassa ei haise.myös monet muut meijän koulussa tekee niin.ite kylläkin lopetin sen vessassa polttelun.ennen kyllä kävin pihalla ja nyt kans.tosin en polta enää niin usein koska yritän lopettaa ja olen saanut tupakoinnin vähenemään.kannattaa kumminki suosiolla kärsiä se mitä on tullu tehtyä.ite en kylläkään oo koulussa ikinä jääny kii,ku on ollu nii hyvä tuuri,mutta kotona kylläki monesti on tullu kärähettyä.nyt en oo kärähtäny vuoteen kotonakaan,mikä on todella harvinaista ku oon silti jääny nii monesti kiinni porukoille,mutta yritän nyt kovasti lopettaa,vaikka oon polttanu kohta 3 vuotta. *lopettakoon ken voi*


    • Sannishh

      Vittu selkään vaan tollasia kakaroita ja miks ylipäätänsä piti mennä polttelemaan tupakkaa KOULUN VESSAAN?! Todella tyhmästi tehty!
      On ihan oikein että saat jälkkää ja vanhemmillesi kerrotaan! Ei opettaja sitä ilkeyttään jälkkäää anna vaan suojellakseen siltä yhdeltä vaaralliselta ihmisiä tappavalta aineelta!
      Ja ei opettajat niitä poikkeuksia tee,sä istut niinkuin kaikki muutkin! Niin ne kaikki muutkit saa vastata teoistaan!

    • Sannishh

      Ja vois sanoo et on pissiksien hommaa mennä vessaan polttaa tähän malliin "Hihihii kato mul on tupakkaa!! Mennään kokeilemaan tonne vessaan!! Hihi kato mä poltan,jänskää!" Vähä rajaa!

    • pieru

      Muuten poltitko ihan jämät vai ihan koko röökin.
      Mietin vaan et jotku on ihan sekoja sen tupakan perään, ku meiänm koulun yks seiska makso 10€ JÄMISTÄ!!! Aatelkaa 10 euroo siitä et saa ihan pienet sauhut!!! Epäilen kuitenkin niiden opettajien kykyä armahtaa joku.

      • sohvaperuna345

        et sä voi täs tapaukses nyt ruveta pelokkaasti aneneeen ja nuoleen opettajan persettä. jos kerra ""OOOT NII KOVA" et meet röökille vessaa, nii kestä sit seurauksetki. nolaisit vaaan ittes jos nyt rupeisit pillittää opelle ja pyyteleen anteeeks, jos jäät kiiinni nii älä missää nimes näytä sitä et pelästyist niillle opeille. älä niinku anna niitten "voittaa" vaan otat sen jälkkä lapun niilt etkä anele mtää armooo


      • turhaapazkaaaA
        sohvaperuna345 kirjoitti:

        et sä voi täs tapaukses nyt ruveta pelokkaasti aneneeen ja nuoleen opettajan persettä. jos kerra ""OOOT NII KOVA" et meet röökille vessaa, nii kestä sit seurauksetki. nolaisit vaaan ittes jos nyt rupeisit pillittää opelle ja pyyteleen anteeeks, jos jäät kiiinni nii älä missää nimes näytä sitä et pelästyist niillle opeille. älä niinku anna niitten "voittaa" vaan otat sen jälkkä lapun niilt etkä anele mtää armooo

        Juu eihän tupakka kannata. Itse aikoinaan tuli pössyteltyä koulussa, mutta nyt on tullut vähennettyä tupakointia, joten ei tarvitse koulussa poltella. Kerran oon jäänyt kiinni ja lukuisia kertoja olen käynyt. En mitenkään kerskaile tällä "saavutuksella", tyhmäähän se on. Älkää ihmeessä polttako tupakkaa, vaikka mikäs minä sitä olen kieltämään..


      • Embzen

        lol maksan koko röökist 20 senttii


    • ootvituluuseri

      häähähäähähähähähä juma ku oot tyhmä hähähähähähähähä mitä sä vessaa menit polttaa??!! totta kai siitä jää kiinni idiootti! jos haluut olla kova nii mee ees ulos poltaa!!!!! ähäääähähähähähähähähäähääääääää xDxDxDxDxDxD

      • Rändomz

        "häähähäähähähähähä juma ku oot tyhmä hähähähähähähähä...." Mikäs teinipelle sä ite oot, sori vaan. Ei yhtään enempää voinu tossa tekstissä olla "hähähähähähähä"? Tai sit vaiks muutama "xDxDxD" lisää? Koitahan aikuistua. Kaikki jotka kirjottaa samal taval ku edellinen nii vois tehä iha saman jutun. xDxDxDxDxDxDxDxD hähähähähähähä -.-


      • HAHAHAAA
        Rändomz kirjoitti:

        "häähähäähähähähähä juma ku oot tyhmä hähähähähähähähä...." Mikäs teinipelle sä ite oot, sori vaan. Ei yhtään enempää voinu tossa tekstissä olla "hähähähähähähä"? Tai sit vaiks muutama "xDxDxD" lisää? Koitahan aikuistua. Kaikki jotka kirjottaa samal taval ku edellinen nii vois tehä iha saman jutun. xDxDxDxDxDxDxDxD hähähähähähähä -.-

        Vittu ku ite olet tyhmä, HAHAHAAA Ääliö kommentoi melkein 7v vanhoja ketjuja, HAHAHAA!!


    • 11+12

      1. Jos olisitte menneet ulos polttamaan, ette luultavasti olisi jääneet kiinni.

      2. Kannattaa vaan istua se jälki-istunto. Vanhemmillesi sanot että se oli kokeilu etkä pitänyt tupakasta ollenkaan. Ja kokeiluhan se olikin?

    • Kannabis

      Polta kannabista nii ei vituta. ainii ja vedä pillereitä nii hhyyyvvväääää teekekekekekekeeee

    • tampereelta nääs

      tupakin poltto kylläki hankaloittaa koulussa olemista kun pitäs olla ringis kun toiset polttaa, ja jos liikanope esim määrää menemään vaikka ny suunnistamaa nii poikien pitää päästä tupakille sillä välin ja siinä menöö semmoset 10 minsaa ja aikaa on jotaki 15 min nii sitte ope rupee kyseleen kaikenlaista ja ei ite millää viittis käräyttää niitä kun se tietää jotten minä polta ja kyselee sen takia multa aina oliko pojat tupakilla? ja ne on tietty siinä vieres kuuntelees mitä mää sanon sille ja . myöhemmin kyllä ne sen selville sais kuka kerto... no ne rupeis vaa pitämää etäisyyttä, ja lähtis käveleen poispäin jos rupeis kyseleen ihan perus asioita esim . missä meillon liikkaa ,tai mitä meillon seuraavalla tunnilla. eihä ne ny uskaltas tehä mitää fyysistä kun ovat jotaki metriseitkyt ja ite on 212 cm.

    • ...

      21 v.?

    • hhha

      ähähääähää iha oikein ku jäitte kiinni. Sen siitä saa ku on niin tyhmä että menee vessaan polttamaan, ja vieläpä koulussa. Mikä idea ??? ::D:D:D:DD

    • wentiz

      Kerro vanhemmillesi, että selkäsauna on laiton (asia on näin).

    • mageaf

      Mite opettaja ylipäätään pääs vessaan?
      :DDD

      EI VIDDU MAKET

      • vfdbedtbf

        Jos vessa on silleen, että siellä on monta koppia. Kyllähän jos siellä haisee rööki ja savu nousee kopista.


    • asdfghjklööööööööäöl

      haha,, ite jäin eilen yöl kii röökist:D avasin ikkunan ja sauhuttelin pää ulos ikkunast:D:D:D tarkistin eka tietenki ettei siel oo ketää.. no sitte mun veli tietenki aavisti jotai ja meni heti valittaa mutsille. Siinä sitte sain kivat raget ja ei mutsi usko et ois jääny koukkuun ?:D vaikka ei joka pvä pääse polttamaan, ei se tarkoita etteikö jäisi koukkuun. -.-

      • thtfrt74

        No kyl se tarkoittaa, ainoostaan sosiaalisen riippuvuuden oot voinu saada, muuten yrität vaikuttaa vaan ''kovalta''.


    • ihmettelijä??

      Mitä järkeä on vastailla 8 vuotta sitten tehtyihin kysymyksiin? Voisikohan näitä vanhoja keskusteluja joskus poistella ?

    • Nalle :D

      Jep, suudelmat maistuu pahalle... Ja älkää KOSKAAN polttako sit vaan siks, koska se on coolia...Koska keuhkot, kroppa, terveys ja elämä on tärkeempi...

    • leijona20

      jäin kiinni polttamisesta ja sain hirveet raget ope löys tupakat mun repusta vaik ei opettajil ole oikeutta penkoo oppilaitten reppuja!!!

    • Anonyymi

      Rangaistus on aina parempi kärsiä heti pois alta

    • Anonyymi

      No ensiks ei vessassa polteta. Koulussa käytetään nuuskaa eikä polteta tupakkaa. Itte en oo kiinni jääny nuuskasta koulussa. Kotona kyllä kiinni on jääty ja monesti. Kärsit vaan tappios ja opit virheistäs. Meillä tupakasta tulee noin 4 viikkoo arestii. Ja puhelin lähtee samaten hyllylle pariks päivää. Itte alotin 12 vuotiaana ja sillon tapeltiin tästä aiheesta paljonkin. Nyt kun oon 16 vuotias nii ei niin enää huonetta tutkita yms. Samat rangaistukset tulisi toki vieläkin

    • Anonyymi

      Miks kaikki sanoo aina et on mukamas nii kova jätkä jos polttaa. Se on vaan pötkylä joka poltetaan ei se ole hienoa eikä maailman loppukaan. Tupakka on epäterveellistä tiedän kyllä mut jos joku polttaa niin ei se automaattisesti tarkoita sitä, että yrittää olla kova tai ku se polttaa niin se saa saman tien jonkun syövän. Rauhottukaa.

    • Anonyymi

      Mitä sulle tuli

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe